• I present to you; Follow the Sun.

    Te plaatsen in dezelfde categorie als het ongemakkelijke Don't Hug Me I'm Scared.
    Het is in principe niet eng, maar gewoon een beetje.. tsja.. twisted.
    Door deze waarschuwing weet je waarschijnlijk al waar dit filmpje heen gaat en is het minder verrassend, maar ik vond het toch wel zo netjes om het even te melden.



    What do you think?


    ars moriendi

    Oke ik heb het eerste filmpje niet gezien... maar wat ik net heb gezien was echt heel vaag
    Misschien een domme vraag maar heb je het zelf gemaakt?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 10:24 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    3Mei2013 schreef:
    Oke ik heb het eerste filmpje niet gezien... maar wat ik net heb gezien was echt heel vaag
    Misschien een domme vraag maar heb je het zelf gemaakt?

    Haha, nee, ik mocht willen dat ik kon animeren. (; En ja, dat andere filmpje heeft hetzelfde concept, maar dan met Sesamstraat-achtige poppen. Freaky shit.


    ars moriendi

    Dit vind ik serieus zo geweldig. Bedankt voor het plaatsen:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.



    Much better :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lunar schreef:
    Dit vind ik serieus zo geweldig. Bedankt voor het plaatsen:Y)

    Haha, zonder sarcasme? ;D Ik krijg er echt de kriebels van..


    ars moriendi

    Dat is nou een echt weird filmpje D";


    Pretty is just a pretty word.

    Cherbourg schreef:


    Much better :Y)

    Hahaha, het contrast tussen die twee kon niet groter. Wel lekker deze, hoor! :Y)


    ars moriendi

    What was that?! ._.


    El Diablo.

    Dafuq?


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Arme toeter... of wat dat ding ook moest voorstellen.
    Ik kan niet zeggen welke ik beter vind. Deze stijl vind ik een stuk leuker (oftewel creepier), maar het is wel een beetje overkill.


    i put the fun in funeral

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, zonder sarcasme? ;D Ik krijg er echt de kriebels van..


    Jep, zonder sarcasme. Het is idd wel creepy, maar ik vind het echt geweldig om te bestuderen enzo


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Backfire schreef:
    Arme toeter... of wat dat ding ook moest voorstellen.
    Ik kan niet zeggen welke ik beter vind. Deze stijl vind ik een stuk leuker (oftewel creepier), maar het is wel een beetje overkill.

    Ik vind dat deze versie hem een beetje te lang rekt. Hij was ietsjes korter (net als de andere) meteen een stuk sterker geweest, denk ik.
    Lunar schreef:
    (...)

    Jep, zonder sarcasme. Het is idd wel creepy, maar ik vind het echt geweldig om te bestuderen enzo

    Yep, dat is het zeker. De structuur en wat je nou precies die onderbuikkriebels geeft, dat is heel interessant.


    ars moriendi

    Epic.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''