• Mijn moeder had 2 plantjes gekocht die ze naast onze voordeur had geplant. ze stonden niet eens een week en ze zijn al weg. gestolen, vanochtend waren zee er nog, mijn vader zei dat het nog rond half 12 nog was. ik snap niet waarom mensen zo laag kunnen gaan om bloemen te stelen.
    nog wat stoms meegemaakt? zoals de meest rare dingen meegenomen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oke, das echt het domste ever, best wel droog
    Wel jammer van de plantjes x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ja idd. ze waren ook niet goedkoop. En waarschijnlijk ook niet door jongeren want die hele bloemstuk is meegenomen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat is best wel idioot. Wat bezielt mensen toch om überhaupt te gaan stelen.


    26 - 02 - '16

    HAHAHA, omg hoe zielig bén je dan :'D !


    The odds are néver in our favor.

    omg dat is echt bizar haha ;o
    maar wel zielig dat mensen dat serieus gaan stelen.

    & wij hadden vroeger op een van onze koffers een soort van leren trek band, en die is op het vliegveld in Spanje gestolen geweest.
    Ook zoiets bizar.


    effort never betrays you

    Alecia schreef:
    Dat is best wel idioot. Wat bezielt mensen toch om überhaupt te gaan stelen.


    En ik heb gehoord dat een hele container vol met planken voor een vloer is gestolen... Container was gewoon meegenomen. Echt apart was dat....


    Stenenlikker

    Bij ons werden er ook bloemen gestolen. Belachelijk gewoon.


    Pretty is just a pretty word.

    Wat vreselijk sneu.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nouja, bloemen kan je zo weer vervangen, die zijn niet zo mega duur. Bij mijn vroegere buren is er een complete boom uit hun voortuin gejat en bij ons onze bank uit onze achtertuin (terwijl de poortdeur gewoon dicht zat) :'D Dus onze nieuwe bank hebben we toen met een ketting vastgemaakt aan onze appelboom :') Nu maar hopen dat ze ze niet allebei pakken hehehe.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Als iemand op straat vraagt of ik een plantje wil kopen zal ik hem terug brengen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    oo good hahahahah. hele bomen en containers jeej. ik snap sommige mensen niet meer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Soms is het echt alsof je alles moet vastspijkeren als je niet wilt dat iemand het meeneemt. Bij ons zijn een keer gekleurde plastic eieren uit een struik in de voortuin gestolen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh man, zo triest.. Doet me aan een ander verhaal denken. Mijn moeder had een klein, gouden engeltje op onze zwarte (vrijstaande) brievenbus geplakt en het zag er erg schattig uit. Wat denk je? Na kerstavond had iemand dat ding losgebijteld en meegenomen. Je zag precies op wat voor manier het er af was gehaald. Er is dus iemand langsgekomen die heeft gedacht "He, die ziet er vast tof uit in mijn kerstboom!", is naar huis gegaan om een fucking bijtel te halen en vervolgens teruggekomen om hem mee te nemen. :'D Dat er zo'n mensen zijn, hè.


    ars moriendi

    :| ik las alle verhalen hier in dit topic en ik ben met stomheid geslagen !


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    bij ons maakte ze de bloemen steeds kapot ;_;
    dus nu kopen we er geen meer.


    You can't not look cool with a crossbow.