• Ik heb morgen voor het eerst in mijn leven een sollicitatie gesprek. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet verwachten. Iemand tips?
    Alvast bedankt :)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Facinelli schreef:
    (...)Ik wilde Technisch Commerciele Textielkunde aan Saxion Enschede


    Dat is ook leuk!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Oeh! Wil je het ons vertellen als je hebt gehoord of je bent aangenomen of niet? En wanneer krijg je dat eigenlijk te horen? Sorry, heb daar eerlijk gezegd niet echt verstand van haha.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Oeh! Wil je het ons vertellen als je hebt gehoord of je bent aangenomen of niet? En wanneer krijg je dat eigenlijk te horen? Sorry, heb daar eerlijk gezegd niet echt verstand van haha.


    Ik krijg het als goed is eind volgende week te horen maar het kan zo zijn dat ze dan bellen als ik op vakantie ben en op vakantie heb ik wifi dus dan laat ik het zo snel mogelijk weten! Maar ze bellen zo wie zo of ik nou aangenomen ben of niet.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Scorpia schreef:
    Oeh! Wil je het ons vertellen als je hebt gehoord of je bent aangenomen of niet? En wanneer krijg je dat eigenlijk te horen? Sorry, heb daar eerlijk gezegd niet echt verstand van haha.


    Ik ben jammer genoeg niet aangenomen :(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ik ben jammer genoeg niet aangenomen :(


    Awwh.. Niet opgeven, gewoon ergens ander proberen (;
    Zou ik ook moeten doen, aangezien ik nu alweer ben afgewezen


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Awwh.. Niet opgeven, gewoon ergens ander proberen (;
    Zou ik ook moeten doen, aangezien ik nu alweer ben afgewezen


    Ga ik ook doen! :) en jij dan ook succes met zoeken!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ik ben jammer genoeg niet aangenomen :(

    awh, jammer dan.


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    awh, jammer dan.


    Ja maar niks aan te doen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Bij mijn eerste sollicitatiegesprek hadden we het uiteindelijk over horrorfilms, maar ik werd niet aangenomen omdat ik de jongste van alle sollicitanten was (ik solliciteerde voor kassawerk, ik was toen 15). Later hebben ze me nog opgebeld met de vraag of ik bij ze wilde werken, maar toen had ik al een baantje. Gewoon jezelf zijn, al heeft die zelve soms absurde trekjes. Ik maakte het ook met mijn interesse voor horrorfilms. :Y)


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Bij mijn eerste sollicitatiegesprek hadden we het uiteindelijk over horrorfilms, maar ik werd niet aangenomen omdat ik de jongste van alle sollicitanten was (ik solliciteerde voor kassawerk, ik was toen 15). Later hebben ze me nog opgebeld met de vraag of ik bij ze wilde werken, maar toen had ik al een baantje. Gewoon jezelf zijn, al heeft die zelve soms absurde trekjes. Ik maakte het ook met mijn interesse voor horrorfilms. :Y)


    Okeee bedankt voor de tip!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Handige tips hier. Mijn topics :Y)


    Tijd voor koffie.

    Toen ik vorige week mijn eerste baantje ging zoeken wilde ze me bij 3 dingen hebben in twee dagen tijd al, haha. Dat was wel gek.

    Hoe dan ook een goede handdruk doet inderdaad al veel, gewoon zelfverzekerd overkomen en er is niks mis met jezelf een beetje mooier voordoen dan dat het in werkelijkheid is. (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.