• Ik heb tot nu toe altijd Direction gebruikt, maar ik wil nu even iets anders proberen. Ik heb het niet over natuurlijke kleuren maar over paars, blauw etc.


    your eyes are like stars in the night.

    kijk op het internet van die onlinewinkel shiwt


    -

    Wiltshire schreef:
    kijk op het internet van die onlinewinkel shiwt

    Ja ik zit te twijfelen of Amplified goed is..

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:35 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja ik zit te twijfelen of Amplified goed is..


    tsja..

    Zelf heb ik mijn haar nooit geverfd dus ik kan ook geen mening geven xD.


    -

    Wiltshire schreef:
    (...)

    tsja..

    Zelf heb ik mijn haar nooit geverfd dus ik kan ook geen mening geven xD.

    Oh dan is dat best lastig, ja. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet uit mijn hoofd dat 'LK' erg goed is, en mijn huidige haarverf is ook erg fijn, alleen zeer onpraktisch gezien bij het uitwassen uitomatisch de hele douche keer op keer vies is. Ik weet niet hoe, maar bij LK heb ik daar nooit alst van en bij deze àltijd :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik weet uit mijn hoofd dat 'LK' erg goed is, en mijn huidige haarverf is ook erg fijn, alleen zeer onpraktisch gezien bij het uitwassen uitomatisch de hele douche keer op keer vies is. Ik weet niet hoe, maar bij LK heb ik daar nooit alst van en bij deze àltijd :"D
    Oehh, hoe duur is 'ie? En waar kan je het kopen?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)Oehh, hoe duur is 'ie? En waar kan je het kopen?

    LK koop ik altijd bij zo'n goedkoop Hair & Beauty winkeltje in de buurt, dat hebben ze in best veel steden, het zit in een gele verpakking. Daar kost 'ie altijd iets van 12,50 maar als je het ergens anders koopt kun je uit gaan van 15,00/17,50 exclusief waterstofperoxide(?). Het assortiment vreemde kleuren is niet erg breed maar de aparte kleuren die ze hebben zijn wel mooi :3

    Edit, mijn huidige haarverf haal ik voor 12,50 deze kun je al krijgen vanaf 8,50 :3

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 19:12 ]


    Let it come and let it be

    Ik vind Manic Panic erg goed. (:


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Hmm, I don't know. Ik koop gewoon bij de Kruidvat als ik m'n haar wil verven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.