• haha ja dat heb ik dus gedaan haha (A)

    echt ik zag in de krant dat het een goed is voor jezelf en voor je oudere zelf om een brief naar jezelf te schrijven en deze dan over 20 jaar of later te gaan lezen, nu is het een enorme brief geworden... en ben ik best streng tegen de oudere ik (cat)

    Ik heb hem achterin mijn dagboek gestopt gezien ik die altijd bewaar en nu hoop ik dat ik hem over 20 jaar weer vind dan ben ik 39 wel een mooie leeftijd om het dan terug te lezen gezien er dan al heel veel veranderd is... maar mij kennende zou ik het ooit wel lezen gezien ik dagboeken nooit weg gooi.

    maar even serieus dit was echt weer zo'n moment van ooooh wat is dat!! dat wil ik ook doen! en dan ga ik het weer doen...

    iemand ook van dit soort acties, als je iets ziet het ook gelijk zelf uit wilt proberen en het ook echt gaat doen haha._O_


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hier is laatst ook al een topic over geweest :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Hier is laatst ook al een topic over geweest :x


    haha ooh oeps sorry:$
    wist ik niet...
    dan kan hier eventueel wel een slotje op

    (weer een voorbeeld van opwellingen)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Maniae schreef:
    Hier is laatst ook al een topic over geweest :x


    Dat andere topic ging over een site waar je een email naar jezelf kon versturen die een paar jaar later aankwam.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    (...)

    Dat andere topic ging over een site waar je een email naar jezelf kon versturen die een paar jaar later aankwam.


    Jua, maar het komt pretty much op hetzelfde neer >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wij hebben dat met school gedaan. In het begin van het tweede (alweer bijna drie jaar geleden) en dan krijgen we hem in het zesde, tijdens de bezinningsdagen, terug. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maniae schreef:
    (...)

    Jua, maar het komt pretty much op hetzelfde neer >.<


    Een site waar je iets soortgelijks kan doen of iemand die gewoon verteld over haar eigen ervaring daarmee zijn toch twee verschillende dingen, zelfs al komt het dicht bij elkaar. Als het je echt dwarszit meld het dan en laat een mod bepalen of die het met je eens is of niet.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 21:10 ]


    Til hug og blod.

    Hé, dat heb ik ook een keer gedaan! Ik had erover gelezen in een tijdschrift en toen heb ik ook zo'n brief naar mezelf geschreven en ik heb met mezelf afgesproken dat ik hem pas op mijn 19de verjaardag open mag maken^^
    En ik vind het nog best knap van mezelf dat ik hem tot nu toe nog niet open gemaakt heb (krul) (het is al anderhalf jaar geleden dat ik hem geschreven heb)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood