• Haat en jaloezie is te hendelen, mits de vijand dood is.

    ~ 100% nederlands
    ~ 16+


    Prima Ballerina

    Verhaallijn:
    Nena is een meisje van 17 die een normale jeugd heeft gehad. Ze is opgegroeid in een gezin met een vader, een moeder en haar tweelingzus Eveline. Op 15jarige leeftijd is ze haar vader verloren. Sindsdien is alles verandert. Nena heeft haar blonde haren bruin laten verven, is zich anders gaan kleden en gedraagt zich het tegenovergestelde van haar tweelingzus.
    Er is bittere haat ontstaan tussen de twee. Thuis wordt Nena behandeld als slaafje en uitschot van de familie. Ze heeft twee dromen, maar niemand weet daarvan. Stiekem danst ze, om een van haar dromen waar te maken. Ze wilt Prima Ballerina worden. Niemand weet van dat geheim, omdat niemand het bij haar zou verwachten.
    Als haar moeder erachter komt en het haar verbied, besluit Nena weg te lopen. Op de dag dat ze van plan was weg te lopen, komt er een nieuwe jongen de klas in. Ze valt als een blok voor hem, maar hij voor Eveline. Ze haat haar tweelingzus er nog meer om en de haat groeit nog meer. Nena moet toekijken hoe haar droomjongen een relatie heeft met haar tweelingzus, terwijl haar tweelingzus niks om hem geeft en flirt met andere. Zodra het uitgaat tussen Eveline en Nena's droomjonge, weet zij hem aan de haak te slaan. Maar is hij wel wie hij zegt dat hij is? Had ze niet beter weg kunnen lopen?
    Eveline waarschuwt haar en probeert haar bij de jongen weg te trekken, maar Nena negeert de waarschuwingen. De haat tussen haar en Eveline is te groot, waarom zou ze Eveline vertrouwen?


    Dit is de verhaallijn zo ongeveer, ik ben altijd een beetje slecht om het kort samen te vatten, maar interesseert het je een beetje, neem dan maar gewoon een kijkje.
    Nee, grapje. Dat moet je zelf weten, mar ik hoop het!

    Kus Demi

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 9:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga eens even kijken *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ook. Hij klinkt interessant. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb al een abo<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leuk dat jullie kijkje willen nemen!

    En weet het Aniek, dankje!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga even kijken (:


    Pretty is just a pretty word.

    Trouwens, als je een kijkje neemt en je hebt tips kan je die mij dan pb'en, hier neerzetten of waar dan ook.

    Dan leer ik ook nog wat (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 8:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kuhudoooo *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf