• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag ik huilen om het feit dat ik het jammer vind dat LotR niet echt bestaat...

    Elvenking schreef:
    Mag ik huilen om het feit dat ik het jammer vind dat LotR niet echt bestaat...


    You may. Had ik met Harry Potter. En zoveel andere boeken.

    OT: Okay, so apparently, nobody cares.


    help

    Je bent echt een hele goede vriendin. Als ik dit allemaal teruglees heb ik zin om je te knuffelen. ;3


    •*• Lululu •*•

    I'm a mess.


    help

    Sjeeez. Moet ik morgen weer mijn vader helpen omdat zo'n irritante trien drie dagen lang zich wil bezuipen tijdens een dorpsfeest.
    Volgens mij ben ik echt een alien, want ik zou in geen honderdduizend jaar naar zoiets toe willen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, not feeling so well...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Your face is so fucking adorable. :$


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh serieus gesprek met mijn vriend. Waarom ben ik zo onzeker ._. Ik weet wel waarom ik dat ben eigenlijk.. maar ugh. Moeilijk dit.


    -

    I'll just leave, as usual.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Stomme YouTube. Ik wil geen advertenties steeds als ik een randomfilmpje aanklik. Dank je.


    We need a bigger boat.

    Stelletje aanstellers.


    Your make-up is terrible

    Hypocriet die je bent. Ik kan je echt niet uitstaan :')


    -

    It's in my head again. Go away.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik moet niet zo bitchie zijn... urrggg ik


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gobsmacked schreef:
    Stomme YouTube. Ik wil geen advertenties steeds als ik een randomfilmpje aanklik. Dank je.


    Adblock?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered