• We weten hoe het werkt en het verhaaltje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef op 28 juni 2013 - 7:21:Niall HoranIk woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'. Ik kijk hem dabkbaar aan. "Dankje Li maar het hoeft niet. Ik zou mijn familie teveel missen en het gepest ben ik allang gewend in ttussen tijd en alle klappen' zg ik zacht. Verschrikt stop ik met praten. Had ik dat nou harop gezegd? "oke vergeet wat ik net zei ze duwen wel eens"' lieg uk zo overtuigend mogelijkDit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij deze wil ik graag layen weten dat ik van zaterdag vijf uur tot zaterdag vijf uur op kamp ben en dus niet zal kunnen rpgen. Ik was van plan dat Niall ehmm of heel ziek werd of dat zn been ontsteekt en operatie zodat jullie gewoon verder kunnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Veel plezier ! (: ik ben nu naar Rotterdam in de file eigenlijk is het maar 20minuten rijden maar het is sws het dubbele nu, me broer komt dalijk binnen lopen met de korps marieniers ik ben nu pas in schiedam mijn dicrecteur was zo schattig om me vrij te geven. (: omg me broer is zo gewoon een soldaatje , haha! Korps Mariniers rocks qq, ik laat nog wel een foto's zien ofzo. Btw het verhaal, moet niall echt ziek worden? Hij had al zo veel megemaakt, naja je jou keuze ;PP. Xx.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [hhahaahha ik vind het wel grappig en daarbij dan is hij even knock out, ik kan moeilijk doe ndat er iets met zijn familie is en dat ie terug vliegt snap je dat zou onlogisch zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [hhahaahha ik vind het wel grappig en daarbij dan is hij even knock out, ik kan moeilijk doe ndat er iets met zijn familie is en dat ie terug vliegt snap je dat zou onlogisch zijn


    Jaa dats waar weten Merle dat ze deze link moet hebben, en dat meisje die violet doet?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [Merle heb ik al gedaan maar Violet nog niet aangezien de rest nooit online komt en er nooit is...Owja en ik zit er over te denken om na kamp een perso erbij te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [Merle heb ik al gedaan maar Violet nog niet aangezien de rest nooit online komt en er nooit is...Owja en ik zit er over te denken om na kamp een perso erbij te doen
    misschien zijn broer of zayn ? Qqq. Nog 7minuten dan ben ik er hierperrrr, qq


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ahah ik weet het niet achja iemand waarmee ik drama schoppen kan ik weet het al een onbekende enorme egoistische bitch die voeral tussen mensen stookt en ruzie probeert te maken tusren stellen ik ben er nog wel even maar mama is hoestdrank halen en om 9 uur moet ik opassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb nu gezien dat deze er was :$ Maar kunnen we via hier naar de ander?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    haha geef niets het is goed hoor ik laat deze sluiten door ene mod
    maar ik ga verder met opassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -> Slotje


    I am an idiot, I move.