• ik had een vraagje.

    wand iedereen wee het wel quiz zit helmaal vol met 1D stories en quizen.
    vroeger was dan ook zo toen met Tokio Hotel weet iemand dit nog?
    ik weet dan nog dat er een knop op quiz waar je dan op kon klikken zodat alles over tokio hotel toen de tijd uit stond en niet meer zichtbaar was dat was voor de mensen die dat dus iritand vonden of gewoon geen intresse in hadden en niet meer wouden zien.
    en als je het wel weer zichtbaar wou maken klikte je er weer op en kwam alles weer terug.

    nu mijn vraag is komt er ook weer z`n soort knop maar dan voor de 1D dingen?
    of is die er al zo ja waar kan je die vinden?
    Wand ook al is het een erg populair ondewerp niet iedereen heeft er behoefde naar en vind het leuk net zoals 5 jaar terug toen met Tokio Hotel.

    dat vroeg ik me dus af (hopelijk is dit de juiste forum waar ik deze topic kan plaatsen anders sorry)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 15:11 ]


    You can't touch music but music touch you

    Hm, ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik denk dat het dan veel werk word voor Rutger om te instaleren etc, én de site is soms al zo sloom. Van mij hoeft het niet, ik kijk er toch niet naar.

    Nee, ik vind niet dat dat hoeft. De site wordt dan ook nog eens traag.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 15:14 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Bieberen schreef:
    Hm, ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik denk dat het dan veel werk word voor Rutger om te instaleren etc, én de site is soms al zo sloom. Van mij hoeft het niet, ik kijk er toch niet naar.


    Ja vroeg gewoon af omdat vroeger wel zo knop was dan tegen TH soties zeg maar maar ik klik er ook niet op hoor maar je ziet het gewoon echt overal en soms word je er wel eens gek van xD :$

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 15:14 ]


    You can't touch music but music touch you

    Er was inderdaad ooit een TH filter, maar die maakte de site ontzettend sloom. Daarom gaan ze het volgens mij niet nog een keer maken.


    Nypmh > Yaspis

    Tegen. In de titels zie je al dat het over 1D gaat. Gewoon doorscrollen totdat je dat niet meer ziet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Chione schreef:
    Er was inderdaad ooit een TH filter, maar die maakte de site ontzettend sloom. Daarom gaan ze het volgens mij niet nog een keer maken.


    ja dat ding bedoeld ik ja xD en ja idd das was wel zo maarja er naar vragen kan nooit kwaat toch :P je weet maar nooit ;)

    het was ook aan ene kant maar surgessie en of je die knop dan wil geruiken dat dan ieder voor zich eigen keuzen ;)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 15:22 ]


    You can't touch music but music touch you

    Nee, zoals al gezegd werd maakte dat filter de site te traag, waardoor hij ook is verwijderd en er geen nieuwe komt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nee, zoals al gezegd werd maakte dat filter de site te traag, waardoor hij ook is verwijderd en er geen nieuwe komt.


    Ja dit heb ik al vaker gelezen dus daarom had ik er geen suggestie van gemaakt :)

    Maar toch is het redelijk oneerlijk dat het er voor TH wel was en nu voor 1D/JB niet


    Queer zijn is gewoon alles

    ^Ik vind het anders nou niet echt oneerlijk. De filter maakte Q te traag, en het komt er daardoor niet meer. Niet omdat het 1D of Jb is. ;3
    Ik zou het wel handig vinden, maar ik ben al blij sinds Q weer lekker snel werkt. Dan kijk ik er maar overheen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 15:47 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    ^Ik vind het anders nou niet echt oneerlijk. De filter maakte Q te traag, en het komt er daardoor niet meer. Niet omdat het 1D of Jb is. ;3
    Ik zou het wel handig vinden, maar ik ben al blij sinds Q weer lekker snel werkt. Dan kijk ik er maar overheen.


    Ja dat weet ik ook daarom zaag ik er niet over:)
    PS het is inderdaad niet om dat het 1D/JB is, of is Rutger een belieber:8xD


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik ook daarom zaag ik er niet over:)
    PS het is inderdaad niet om dat het 1D/JB is, of is Rutger een belieber:8xD

    Maar toch is het redelijk oneerlijk dat het er voor TH wel was en nu voor 1D/JB niet

    Het was meer als reactie op deze zin. Ik neemde je voorbeelden even over.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 16:02 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wel ik persoonlijk vindt dat als Tokio Hotel fan gewoon oneerlijk,
    Maar dat is mijn mening


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Wel ik persoonlijk vindt dat als Tokio Hotel fan gewoon oneerlijk,
    Maar dat is mijn mening


    Hij is WEG omdat de site te TRAAG ervan werd en daardoor komt er ook geen NIEUWE, ook niet voor Tokio Hotel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij is WEG omdat de site te TRAAG ervan werd en daardoor komt er ook geen NIEUWE, ook niet voor Tokio Hotel.

    Nog eens : dat is MIJN mening, dus of daar nu een goede verklaring voor is of niet MIJN MENING!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Karev schreef:
    ^Ik vind het anders nou niet echt oneerlijk. De filter maakte Q te traag, en het komt er daardoor niet meer. Niet omdat het 1D of Jb is. ;3
    Ik zou het wel handig vinden, maar ik ben al blij sinds Q weer lekker snel werkt. Dan kijk ik er maar overheen.


    26 - 02 - '16