• Heee!

    Ik heb wat rollen nodig voor een 1D story. De story heet: Rising Love || Harry Styles. Wil je weten waar de story over gaat? Dan zul je toch even hier moeten klikken. Ik zoek trouwens ook iemand die goed is in trailers maken.
    Deze rollen heb ik (voor nu) nodig:

    xBeste vriendin hoofdpersonage
    xOudere broer hoofdpersonage (rond de 21. HEEL DRINGEND!)
    xHotel eigenaar (mag mannelijk, mag vrouwelijk. HEEL DRINGEND!)
    xEen bitch (pestkop van de hoofdpersonage)
    xVriendin Liam
    xVriendin Niall (Het gaat waarschijnlijk later in de story uit)
    xVriendin Zayn

    Vul dit inschrijfformulier in om je in te schrijven:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (liefst een foto):
    Woonplaats:
    Karakter:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:

    Ik kies niet de eerste, maar de BESTE reactie!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 16:43 ]


    Cute as a button, every single one of you !

    Naam: Dessy Tamara Jones
    Leeftijd: 18 jaar oud
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Andrea Russett
    Woonplaats: Dessy woont in Bradford.
    Karakter: Dessy is een lief meisje dat weet van aanpakken. Ze is een meisje met karakter en maakt zonder problemen duidelijk wat ze wil. Ze is een meisje dat graag haar mening laat horen, maar wel op een nette manier. Ze is een sociaal meisje dat snel vrienden maakt en houdt van uitgaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet en lekker gek kan doen met haar vriendinnen. Verder is haar grote hobby dansen. Ze geeft vrij veel om haar uiterlijk en houdt ervan om de laatste mode te dragen. Dessy is wel een meisje dat snel jaloers is. Ze wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, merk je dat zeker en heb je een groot probleem. Ze zal er veel aan doen om je leven zuur te maken. Ze geeft veel om haar familie en haar vrienden en zal voor hen door het vuur gaan.
    Likes: Dansen, shoppen, uitgaan.
    Dislikes: Vieze dingen, spinnen, donker.
    Extra: -

    Als vriendin van een van de jongens of als de beste vriendin van het hoofdpersonage.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Naam: Dessy Tamara Jones
    Leeftijd: 18 jaar oud
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Andrea Russett
    Woonplaats: Dessy woont in Bradford.
    Karakter: Dessy is een lief meisje dat weet van aanpakken. Ze is een meisje met karakter en maakt zonder problemen duidelijk wat ze wil. Ze is een meisje dat graag haar mening laat horen, maar wel op een nette manier. Ze is een sociaal meisje dat snel vrienden maakt en houdt van uitgaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet en lekker gek kan doen met haar vriendinnen. Verder is haar grote hobby dansen. Ze geeft vrij veel om haar uiterlijk en houdt ervan om de laatste mode te dragen. Dessy is wel een meisje dat snel jaloers is. Ze wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, merk je dat zeker en heb je een groot probleem. Ze zal er veel aan doen om je leven zuur te maken. Ze geeft veel om haar familie en haar vrienden en zal voor hen door het vuur gaan.
    Likes: Dansen, shoppen, uitgaan.
    Dislikes: Vieze dingen, spinnen, donker.
    Extra: -

    Als vriendin van een van de jongens of als de beste vriendin van het hoofdpersonage.


    bedankt! x


    Cute as a button, every single one of you !

    Rol: Vriendin Niall
    Naam: Femke
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (liefst een foto): blond haar, blauwe ogen


    Woonplaats: Femke woont in Londen
    Karakter: Femke is een heel lief, aardig meisje. Ze wil er graag voor iedereen zijn. Iedereen gaat dan ook voor. En dat is daarom soms niet handig. Haar vriendinnen zijn heel belangrijk voor haar, dus dat is heeeel belangrijk, niemand komt daar aan. Ze is zorgzaam. Ze houd van eten en is soms heeel lui! Als je ruzie krijgt met haar dan heb je het echt voor mekaar omdat ze nooit heel snel boos word, dus dat wil je niet.
    Likes: Shoppen, zingen en dansen
    Dislikes: donker, arrogante mensen en haat
    Extra: Ze heeft best wel veel meegemaakt in haar leven en is daarom heel onzeker over haar uiterlijk en hoe ze is....


    If you believe in your dreams, than someday they will come true - Demetria Devonne Lovato <3

    Rol: Bitch
    Naam: Chelsey Mercedes Vazquez
    Leeftijd: Chelsey is 18 jaar oud.
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Alena Shishkova
    Woonplaats: Londen
    Karakter: Chelsey is een meisje die een reputatie hoog te houden heeft. Ze heeft een reputatie als 'de bitch' en wil deze graag hoog houden. Ze wil dit zodat ze zelf niet gepakt word door mensen. Chelsey is namelijk best een onzeker meisje. Ze is vroeger lange tijd gepest door haar jongensachtige uiterlijk. Ze was lang en slank en kreeg pas op late leeftijd vrouwelijke vormen. Hier werd ze vaak mee gepest. Hierdoor is ze zich zo bitchy gaan gedragen. Ze houdt ervan om uit te gaan met vriendinnen en gek te doen. Ze feest veel en blijft dan tot laat in de nacht weg van huis.
    Likes: Feesten, uitgaan, drinken, lol hebben met vriendinnen.
    Dislikes: Mensen die arrogant tegen haar doen.
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden en het grootste deel van de tijd is ze bij haar vader. Haar moeder is alcoholiste en ze voelt zich niet op haar gemak bij haar. Ze heeft een sterke band met haar kleinere zusje Jessica van 11 jaar.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:20 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zal de vriendin van Liam wel in willen vullen?


    Reality's overrated.

    Ik ga zo eentje invullen!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Lillian Elisabeth Owens
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Woonplaats: Londen
    Karakter: Lillian is een lief verlegen meisje. Ze verhuisde toen ze klein was van Nederland naar Engeland, omdat haar vader daar een betere baan kon krijgen. Ze houdt van mode, strandwandelingen en is verzot op chocolade. Je kunt haar als een typisch meisje omschrijven, maar stiekem houdt ze ook veel van voetbal en weet ze soms meer dan andere jongens. Ze heeft veel vriendinnen, maar jongens maken haar onzeker vandaar dat ze nog nooit een vriendje heeft gehad.
    Likes: Mode, dansen, strand & lezen
    Dislikes: in het middelpunt van de aandacht staan, spinnen & onweer
    Extra: Omdat ze zo verlegen is en van lezen houdt, heeft ze in haar vrije tijd zelf vloeiend Frans geleerd.
    Rol: Als vriendin van een van de jongens, liefst Liam

    Thank you:)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 21:26 ]

    Paynez schreef:
    Ik zal de vriendin van Liam wel in willen vullen?


    Dat is goed!


    Cute as a button, every single one of you !

    Stylez schreef:
    Ik ga zo eentje invullen!


    oke !


    Cute as a button, every single one of you !

    Rol: Liam's vriendin of die van Zayn dat maakt me niet zoveel uit.
    Naam: Amber (een achternaam mag jij verzinnen daar ben ik niet zo goed in:$ )
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Woonplaats: London
    Karakter: Amber is een spontaan meisje. Ze houdt ervan om gekke dingen te doen. Behalve dat ze graag langs gaat bij de tattooshop gaat ze ook graag naar de sportschool. Amber is niet op haar mondje gevallen. Als ze iets denkt zegt ze het ook meteen. Amber heeft een slechte eigenschap waar ze al twee jaar vanaf probeert te komen, roken. Amber is een stoere meid met een klein hartje, als er iets met haar vrienden aan de hand is staat ze meteen voor hun klaar.
    Likes: Punkpop/rock muziek, tattoos. vrienden, all time low (band), Skateboarden, fitness, feesten, slapen.
    Dislikes: Kakkers, klassieke muziek, winter, uggs, boeren, haters.
    Extra: Amber heeft ook een navelpiercing. Zo als ik haar beschrijf lijkt ze misschien een bitch maar niks is minder waar. Ze is een lief meisje wat van grapjes houdt. Haar ouders zijn nogal rijk waardoor ze alles kan doen. Zo nu en dan springt ze wel een met een parachute uit een vliegtuig of doet ze andere gekke stunts. Natuurlijk neemt ze de jongens vaak mee. Maar Amber is ook heel romantisch.

    OhMyNarry schreef:
    Heee!

    Ik heb wat rollen nodig voor een 1D story. De story heet: Rising Love || Harry Styles. Wil je weten waar de story over gaat? Dan zul je toch even hier moeten klikken. Ik zoek trouwens ook iemand die goed is in trailers maken.
    Deze rollen heb ik (voor nu) nodig:

    xBeste vriendin hoofdpersonage
    xOudere broer hoofdpersonage (rond de 21)
    xHotel eigenaar
    xEen bitch (pestkop van de hoofdpersonage. HEEL DRINGEND!)
    xVriendin Liam
    xVriendin Niall (Het gaat waarschijnlijk later in de story uit)
    xVriendin Zayn

    Vul dit inschrijfformulier in om je in te schrijven:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (liefst een foto):
    Woonplaats:
    Karakter:
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:


    Cute as a button, every single one of you !

    Rol: Vriendin Liam
    Naam: Mila Romé Aguilera
    Leeftijd: Achttien, geboren op 12-3-1995
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Michelle Trachtenberg
    Woonplaats: Mila woont in Cambridge, omdat haar universiteit daar is.
    Karakter: Mila is een aardig type en je ziet haar zelden chagrijnig of gepikeerd. Ze wilt graag van het leven genieten en probeert het beste van alles te maken. Wel leeft ze op het motto ''You Only Live Once'', ze drinkt en gaat graag uit. Ook al doet ze zulke dingen, ze heeft wel goede hersenen. Ze had een klas overgeslagen toen ze op de middelbare school zat, toen werd als een nerd verklaard en gepest, maar dat hield haar niet tegen om van haar leven te genieten. Mila heeft wel altijd een glimlach op haar gezicht en is bijna altijd hyperactief, ze is gewoonweg een leuk meisje om mee om te gaan.
    Likes: Ze is verliefd op haar gitaar, ze bespeelt de gitaar sinds haar zesde, ook houdt van feesten en Wodka - ze heeft wel altijd een fles in haar huis. Ze heeft een vage obsessie met druiven. Mila is een grote fan van zangeres Avril Lavigne.
    Dislikes: Ze haat hele lange jurken en twaalf centimeter hakken, ze heeft liever een makkelijke kledingstijl. Mila vindt overigens ook neppe kleurtjes op de huid, ook teveel make-up is niks voor haar.
    Extra: Ze is katholiek en heeft een kruis op haar rechterpols getatoeëerd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil de rol van de vriendin van Zayn wel op me nemen. Ik las het net nog eens door en ik denk wel dat ze goed bij elkaar passen. (;

    x

    HaroldS schreef:
    Ik wil de rol van de vriendin van Zayn wel op me nemen. Ik las het net nog eens door en ik denk wel dat ze goed bij elkaar passen. (;

    x


    oke! x


    Cute as a button, every single one of you !

    Rol: De vriendin van Liam.
    Naam: Noek Roselynn Koll.
    Leeftijd: Zeventien. (27-06-1996)
    Uiterlijk:




    Jessica Lowndes
    Noek heeft lang donker haar, soms zwart, soms bruin. Van haarzelf is het donkerbruin, maar je kan het ook anders zien. Meestal zijn haar haren erg gekruld, maar ze stijlt het meestal omdat haar -haar anders echt een eigen leven gaat lijden. Haar huid is nét een tintje donkerder van de normale Brit. Dit komt omdat Noek voor driekwart Italiaanse is. Haar oma aan haar moeders kant was wel Brits. Noek heeft amandelvormige ogen omringt door lange wimpers, de kleur is bijzonder groen. Smaragd groen, maar toch met iets speciaals. Noek is bijna 1.80 lang en erg slank gebouwd. Een beetje té slank en niks voor niks, hoewel Noek altijd al vrij mager is geweest heeft ze altijd een ander beeld van zichzelf gehad en is hier licht in doorgeslagen. Noek is vrij atletisch gebouwd. Haar vrouwelijke vormen zijn vol, maar niet té. Ze heeft hoge jukbeenderen en wat sproetjes sieren haar lichaam.
    [De rest komt eraan.]
    Woonplaats: Tegenwoordig: Wolverhampton. Ze komt uit Italië.
    Karakter: Noek is een vrolijk, sportief, lief, aardig, zorgzaam en vrij druk meisje. Noek is niet heel goed van vertrouwen, maar tegelijkertijd ook nog naïef. Ze probeert overal het beste in te zien. Verder is ze erg koppig, heeft zij iets in haar hoofd gehaald krijg je het er niet meer uit. [Komt eraan.]
    Likes: Noek is gek op sporten en houd wel van een beetje avontuur in haar leven. Ze houd van grapjes en lachen. Ook maakt het haar blij anderen te helpen. Ze trekt het zich namelijk heel erg aan als anderen niet lekker in hun vel zitten. [Komt eraan.]
    Dislikes: Zacht gezegt heeft ze een hekel aan 'tutjes'. Ze is ook vrij ongeduldig en houd er dan ook niet van lang te wachten. Ook haat ze het te lang stilzitten, ze kan zich niet zo lang op één ding concentreren - vooral als het haar niet boeit. Echte 'diklikes' heeft ze niet. Ze probeert het posietieve van dingen in te zien, wat haar naïef maakt. Wel heeft ze dus echt niks met koken, ze kan het écht niet en vind het ook niet leuk. [Komt er verder nog aan.]
    Extra: [Komt eraan.]

    [Sorry, ik moet regelmatig van computer wisselen, dus zal telkens opnieuw op moeten slaan. Ik meld het wel als ze af is.]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 21:30 ]


    Reality's overrated.