• Heyya everyone!
    zijn hier op quizlet toevallig mensen die naar het All Time Low concert in Tilburg gaan, of willen gaan, en toevallig samen met mij willen??
    ik wil er namelijk super graag heen ik heb alleen nog niemand om mee te gaan =[
    Xx


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sinistre schreef:
    (...)

    Damn, waar woon je?


    Purmerend, dat ligt dichtbij Amsterdam, niet heel dichtbij Tilburg dus.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    Ja ik kan er wel zelf heen (met ov enzo) maar ik heb geen zin om helemaal alleen te zijn daar xP ik zou het superleuk vinden =D maar ik weet niet hoe jouw vrienden er tegenover staan..?


    Ik denk niet dat ze dat erg vinden, tenzij je een vreselijk persoon bent, wat ik niet denk. Het zou juist gezellig zijn en als jij dan naar het concert kan, vind ik het prima en hun vast ook.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze dat erg vinden, tenzij je een vreselijk persoon bent, wat ik niet denk. Het zou juist gezellig zijn en als jij dan naar het concert kan, vind ik het prima en hun vast ook.

    Klinkt gezellig =] nou ik hoop dat ik geen vreselijk person ben.. O.o hoe gaan jullie erheen, als ik vragen mag??


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Purmerend, dat ligt dichtbij Amsterdam, niet heel dichtbij Tilburg dus.


    Oeh, ik woon zelf in Tilburg. Laat maar weten of je nog gaat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Oeh, ik woon zelf in Tilburg. Laat maar weten of je nog gaat.

    Ja heel leuk dat jullie nu gezellig naar smashing pumpkins gaan enzo =] maar we raken een beeeeeetje off topic :$


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Sinistre schreef:
    (...)

    Oeh, ik woon zelf in Tilburg. Laat maar weten of je nog gaat.


    Oke, ik hoop van wel.

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    Klinkt gezellig =] nou ik hoop dat ik geen vreselijk person ben.. O.o hoe gaan jullie erheen, als ik vragen mag??


    Wij gaan met de auto, en wij hopen daar al om vijf uur te zijn vanwege de signeersessie.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Wij gaan met de auto, en wij hopen daar al om vijf uur te zijn vanwege de signeersessie.

    *fangirls* ik heb die dag studiedag dus ik kan er vroeg genoeg zijn =] hem misschien moeten we even in pb praten of heb je een Skype..? Want hoe vinden we elkaar en waar spreken we af etc. en ook hoe staan jouw vrienden er tegenover want ik wil geen partykiller zijn ofzo.. =$


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    *fangirls* ik heb die dag studiedag dus ik kan er vroeg genoeg zijn =] hem misschien moeten we even in pb praten of heb je een Skype..? Want hoe vinden we elkaar en waar spreken we af etc. en ook hoe staan jouw vrienden er tegenover want ik wil geen partykiller zijn ofzo.. =$


    Ik heb skype^^ dan weet je ook meteen ongeveer hoe ik er ongeveer uitzie en dan spreken we ook ergens op een bepaalde tijd af. Mijn vrienden vinden het echt geen probleem, want een andere vriendin van mij had ook al mee gemogen, dus meer mensen vinden ze alleen maar gezellig. En een meisje met haar haar geheel lilac geverfd is niet moeilijk te vinden hoop ik dan toch.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)

    Ik heb skype^^ dan weet je ook meteen ongeveer hoe ik er ongeveer uitzie en dan spreken we ook ergens op een bepaalde tijd af. Mijn vrienden vinden het echt geen probleem, want een andere vriendin van mij had ook al mee gemogen, dus meer mensen vinden ze alleen maar gezellig. En een meisje met haar haar geheel lilac geverfd is niet moeilijk te vinden hoop ik dan toch.


    Ehm ja dat zal wel opvallen (haar haar =]) zal ik je mijn skype even pb'en?? =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ga al met twee andere vriendinnen die ik via het internet ken, sorry! D:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Ik ga al met twee andere vriendinnen die ik via het internet ken, sorry! D:

    Volgens mij weet ik dat al ;P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    *fangirls* ik heb die dag studiedag dus ik kan er vroeg genoeg zijn =] hem misschien moeten we even in pb praten of heb je een Skype..? Want hoe vinden we elkaar en waar spreken we af etc. en ook hoe staan jouw vrienden er tegenover want ik wil geen partykiller zijn ofzo.. =$


    Ik heb er geen probleem mee... Maar dat wist Vany al...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Anaklusmos schreef:
    (...)

    Ik heb er geen probleem mee... Maar dat wist Vany al...

    oh hallo =3 gelukkig maar =D Ik moet nog wel even kijken hoe ik het precies ga doen (hoe ik daar kom enzo) want 's avonds rijden er geen treinen meer.. O.o


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Je weet mijn reactie haha nee ik ga er niet heen jammer genoeg te ver weg ;c