• Ik ben dan wel geen 'ware' Directioner, maar daarom vind ik ze nog wel leuk! Daarom heb ik heb de nodige research gedaan naar de stemmen, karakters en het uiterlijk van de 1D-boys en heb ik een verhaal over hen geschreven!

    http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/

    Tara is een gewoon, jong, verlegen meisje. Haar leven staat dan ook op de kop als ze zomaar, uit het niets, in een jungle terecht komt met de leden van One Direction! Niet alleen moeten ze proberen in een jungle te overleven, ook moeten ze uit handen van de kidnappers proberen te blijven! En als dat nog niet genoeg is, blijkt een vriend van haar ook nog gevangen te zijn... En hoe gaat ze om met de boys van One Direction? Kan ze wel normaal met hen omgaan, terwijl ze weet dat er miljoenen meiden zijn die graag in haar situatie hadden gezeten? Al met al genoeg troubles to be taken.

    ~ 1D bestaat
    ~ Ik-perspectief
    ~ Avontuur/romantiek

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 16:15 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    mar031 schreef:
    Ik ben dan wel geen 'ware' Directioner, maar daarom vind ik ze nog wel leuk! En om in het succes van al die fanfics mee te gaan, heb ik ook maar een verhaal geschreven. En, ik heb de nodige research gedaan naar de stemmen, karakters en het uiterlijk van de 1D-boys!

    http://www.quizlet.nl/stories/109308/fanfictie-one-direction--slapeloze-jungle/
    Tara is een gewoon, jong, verlegen meisje. Haar leven staat dan ook op de kop als ze zomaar, uit het niets, in een jungle terecht komt met de leden van One Direction! Niet alleen moeten ze proberen in een jungle te overleven, ook moeten ze uit handen van de kidnappers proberen te blijven! En als dat nog niet genoeg is, blijkt een vriend van haar ook nog gevangen te zijn... En hoe gaat ze om met de boys van One Direction? Kan ze wel normaal met hen omgaan, terwijl ze weet dat er miljoenen meiden zijn die graag in haar situatie hadden gezeten? Al met al genoeg troubles to be taken.

    ~ 1D bestaat
    ~ Ik-perspectief
    ~ Avontuur/romantiek


    Daarvoor schrijf je geen verhaal. Je schrijft een verhaal voor jezelf. Dus het hoeft niet persee over hun tegaan.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 15:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je moet schrijven over wat je echt leuk vindt, niet omdat het een hype op Quizlet is.


    Pretty is just a pretty word.

    Het spijt me dat ik het zeg, maar dat vind ik best wel triest.


    From these ashes, I will rise

    Ik vind het heus wel leuk, hoor :p. Ik ben geen ware Directioner, zoals vele anderen, maar ik zou heus geen verhaal over hen schrijven als ik ze helemaal niks vind ;). Ik vind het ook wel leuk om me zegmaar te verdiepen in hoe sommige anderen over hen denken. Waarom zoveel meiden hen zo geweldig vinden enzo. En ik moet eerlijk zeggen, ze hebben best leuke nummers en ze zijn ook best leuk!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 16:03 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb mijn stukje aangepast. Ik schreef het nogal snel en zonder er lang bij na te denken, dus het was anders bedoeld dan er stond.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 16:16 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain