• zo vaak promoot ik mijn story niet, maar ja voor deze keer... ik zoek trouwens ook nog story's :)
    ik lees alleen geen 1D of justin bieber of tokio hotel
    wat ik wel lees zijn Draco malfoy of andere harry potter verhalen en onbekende personen verhalen lees ik ook wel.

    One Murder, One love, One Secret <-- de link naar mijn story



    Scarlett Rose West is 25 en zit bij de technische recherche, als er een man belt en zijn acht jarige dochter als vermist opgeeft. Na een tijdje raken die twee verwikkeld in een liefdes relatie en raakt ze er persoonlijk bij betrokken… deze man blijkt echter niet de man te zijn die hij zich voordoet, de recherche komt steeds meer aanwijzingen tegen dat het meisje niet ontvoerd is… als daarna ook nog blijkt dat de man Scarlett gebruikt heeft gaan bij Scarlett bellen rinkelen.
    Echter is Scarlett wegens de persoonlijk betrokkenheid tijdelijk van deze zaak gehaald


    mijn beschrijvingen zijn behoorlijk slecht... dus lees gewoon de proloog (is maar kleine tekst)
    het is trouwens een onbekende personen verhaal ;)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 16:34 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    http://www.quizlet.nl/stories/109280/de-geboren-dooddoener-harry-potterstory/

    Renzo is een jaar jonger dan Harry Potter. Hij is geboren op de dag dat de Heer van het Duister is verdwenen. Zijn ouders zijn de grootste volgelingen van Voldemort en omdat hij geboren is op de dag dat hun heer verdwenen is, zien ze hem als een vervloekt kind. Daarom besluit Jenny hem op te voeden als een groots dooddoener, die Voldemorts taak weer mag oppakken omdat hij verdwenen is.

    Renzo is maar een verlegen jongetje en neemt de ideeën van zijn ouders klakkeloos over. Zijn karakter klopt echter niet met zijn ouders' ideeën en hij begint zich steeds meer tegen hen afzetten. Die "verschrikkelijke Harry Potter" is niet zo verschrikkelijk en die "geweldige Voldemort" is niet zo geweldig. Maar voor wie kiest hij op het heftigste punt van de strijd?



    Ik zal ook een kijkje nemen bij jouw verhaal (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain