• Hii.
    Ik zoek stories! Het liefst One Direction fanfics, (liefst bromance, als het geen bromance is graag een bijzondere/aparte verhaallijn.)
    Stories met onbekende personen zijn ook goed, mits ze goed geschreven zijn en de verhaallijn niet standaard is.

    Hebben jullie nog stories? :3

    x

    P.s- Zouden jullie hier op willen klikken? :3

    Poison & Wine ~ Ziall

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 19:02 ]


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    One Shots

    Hier kan je je eigen one shot aanvragen.
    Je mag dus zelf bepalen over wie hij gaat en wat er gebeurt!

    Alvast bedankt x


    * One Direction bestaat
    * Nederlands geschreven
    * Engels gesproken
    * Rebecca "Becca" "Beccie" Petit
    * An Alloveryou Production

    Hey, ik heb hier 3 stories die aan je eisen voldoen :P, misschien zit er wel wat voor je tussen!
    Laat me maar weten wat je ervan vind :)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    http://www.quizlet.nl/stories/120668/true-love--louis-tomlinson-16/



    Toen Scarlett's vader overleed in de zomer van 2009 veranderde haar leven compleet. Haar moeder was totaal de weg kwijt en kon alleen nog maar huilen, drinken en aparte kleding aan doen. Scarlett wou er voor haar moeder zijn, maar ze kregen telkens vaker ruzie. Zo nam haar moeder bijna elk weekend wel weer een of andere vieze man mee naar huis waar ze vervolgens met veel lawaai het bed mee in dook. Toen Scarlett in de winter van 2012 werd verkracht door een man die haar moeder mee naar huis nam en haar moeder zich hiervoor niet schaamde was het de druppel. Nu, een aantal maanden later is het dan eindelijk zo ver...

    http://www.youtube.com/watch?v=WLfNbNHO0PE

    Meschien dat je deze leuk vind:
    ~OP
    ~WO2
    ~vierdelig



    Baugnez 44
    Baugnez 44 oftewel het bloedbad van Malmedy tijdens het ardennenofensief.
    Deze story van vier hoofdstukken neemt ons mee naar het Amerikaans konvooi dat het slachtoffer is van het duitse kampfgruppe Peiper.

    Meerbepaalt naar de 25 jarige Andrew Cooper. Hij hoort bij het konvooi van 30 wagens en 84 mannen dat zich zou moeten aansluiten bij het 7th Armored Division.
    Maar op 17 december 1944 lopen ze kampfgruppe Peiper tegen het lijf. Omdat hun konvooi veel slechtere wapens hadden moesten ze zich overgeven. De duitser namen de Amerikanen mee naar een veld waar ze koelbloedig werden neergeschoten.


    Queer zijn is gewoon alles


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Niet alleen omdat er een oorlog was, maar ook omdat haar beste vriendin, Danielle Ruit, iets voor haar te verborgen had. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!

    Lees het proloog en dan kom je een beetje achter de verhaallijn. In deze story draait het niet continu om 1D, maar ze zijn zegmaar de helpers in het verhaal, als je snapt wat ik bedoel...


    The best way to make your dreams come true is to wake up!



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat

    http://www.quizlet.nl/stories/120017/obsessed-about-blooda-vampire-story/

    Wat zou jij doen? als er ineens wordt verteld dat je een vampier bent? dat je mensen kan doden? dat je onsterfelijk bent?

    Er is een meisje ter wereld gekomen, maar dit kind is niet normaal. Eens in de driehonderdduizend jaar wanneer alle planeten op één rij staan, wordt er een vampierbaby geboren. Een Pacem. Deze vampiers zijn bedoeld om oorlogen te winnen en de vrede te behouden tussen de vampiers, heksen en weerwolven. Maar als veertien-jarige ben je niet klaar om een oorlog te winnen. Ze zal trainen, vechten en keuzes moeten maken.
    Één meisje, één oorlog, één liefde en vijf meesters...

    [Obsessed about blood] een verhaal met spanning, fantasy, drama en romantiek.


    'The best way to predict the future is to create it'.



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    •Abbigail Moore
    •Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.



    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hee,
    Het verhaal heet double trouble.
    Het verhaal gaat over een tweeling die al jaren lang met een geheim loopt voor de buitenwereld.
    Iedereen denkt dat er maar één Olivia Grace Field is, maar wat als er ineens twee van zijn..
    Kunnen zij hen geheim voor hen zelf houden?
    Proloog staat online, een kudo zou ook geweldig zijn. Jullie zouden me enorm helpen.
    double trouble • Harry Edward Styles



    Why does it feel so good but hurt so bad
    My mind keeps saying
    Run as fast as you can
    I say I'm done but then you pull me back
    I swear you're giving me a heart attack
    Troublemaker!
    Cintayou ®



    KLIK
    HIER
    MAAR
    Double Trouble • Harry Edward Styles

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 20:19 ]


    The story about the cliche with a twist.


    Meet Cassie. A normal 17 year old english girl who moved to the tiny little country called The Netherlands.
    She has one friend who she adores exept for the 'i hate One Direction' part.
    The other friend she has is her weird cousin May who adores the boys of that special boyband One Direction.
    She has a granddad who adores cooking, an aunt who adores giving birthday parties and a teacher who adores everything but her job.
    Cassie? not adored by a single one.
    Will that change after that 'Super Ticket Giveaway Extravaganza'?
    Will she be adored by that special one?


    Ofcourse she will, it's a fucking One Direction fanfic.


    And will 'that thing we do not talk about' change the end of this story?


    NOTE:
    This story is completely in english and i hope it won't look like shit.
    This story and all the rights imaginable that belong with it belong to me.
    This story, even though no one will bother reading it, will not be found anywhere else.
    (LINKS TO IT ARE OKAY THOUGH)
    This story is also a modern and hopefully a much better version of my other fanfic with louis.
    This story... wait... i should probably mention that i kinda swear sometimes... okay, a lot...
    So if you have a problem with the word fuck, shit or hell then you can click on that red cross at the top of your screen.


    Link: *KLIK*


    If my velocity starts to make you sweat then never let go - My Chemical Romance

    Tired of all the lies - Styles & Tomlinson



    Wanneer Jaylinn een knappe jongen Harry ontmoet in een discotheek is ze meteen helemaal weg van hem. Hij laat haar alles vergeten. Maar zoals altijd heeft alles zijn negatieve kanten. De negatieve zijde van Harry is dat zijn allerbeste vriend, Louis, Jaylinn' s ex-lief is. Dat is nog niet het enige probleem. in het verleden heeft Louis haar hard gekwetst omdat hij was vreemdgegaan. Maar nu wil Louis Jaylinn terug. Ze staat tussen 2 vuren in. Nadat ze eindelijk een beslissing heeft gemaakt, gebeurd er iets vreselijk dat haar meteen van gedachten doet veranderen.

    Ik weet dat dit een late reactie is, ik ben net begonnen met het verhaal! ik hoop dat jullie het willen lezen :)


    zayn might not be from israel but my love for him isreal