• Zoals iedereen hier, ben ik op zoek naar een co writer. Ik wil graag iets compleet anders gaan schrijven dan wat ik nu doe, in plaats van fanfictions wil ik graag een crimineel verhaal gaan schrijven, de werktitel heb ik ook al in mijn hoofd; La Ultima Bala wat letterlijk vertaald De Laatste Kogel betekent. Verder heb ik totaal nog geen idee wat voor onderwerpen er aan bod gaan komen, vandaar dat ik hiervoor een cowriter zoek die dit verhaal samen met mij zou willen schrijven. Als je benieuwd bent naar mijn schrijfstijl, raad ik je aan om bij één van mijn stories te gaan kijken. Laat hier een reactie achter, of stuur een pb als je geïnteresseerd bent.


    Faith is everything.

    Ik heb hier wel een paar ideeën bij denk ik... Ik zal heel graag samen willen schrijven aan dit verhaal :)!
    Door de titel was ik snel gaan fantaseren over wat je allemaal er mee kon doen :) Ik schrijf ook alleen maar fanfic maar iets ander lijkt me ook koel om te proberen ^.^
    Ik debk dat we wel ongeveer de zelfde schrijfstijl hebben... Weet je wat ik stuur je een pb haha >.<

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 20:12 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan