• Ik ga morgen een afspraak maken voor mijn eerste tattoo, en ik vind het zo spannend! :) Ik krijg hem van mijn oma voor mijn verjaardag en ik heb twee dingen in mijn hoofd, maar ik wil er voorlopig maar een laten zetten;

    - Mijn naam in sierletters
    - Omdat mijn oma is overleden aan darmkanker wil ik een donkerblauw lintje dat staat voor darmkanker laten tattoëren, en aan het einde van het lintje komt de letter B van mijn oma's naam. / Ik dacht eraan om mijn oma's naam te laten tattoëren; Betsy, en aan het einde van de Y een donkerblauw lintje laat tattoëren.

    :)

    Wie heeft nog meer tattoo's en wil delen hoe het voelde want ik ben bang voor de naald haha!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik vind je eigen naam laten tatoeëren altijd zo vreemd. Net alsof je bang bent dat je hem zal vergeten.


    Your make-up is terrible

    Zo cool, haha. Zelf zou ik zoiets niet zetten, maar eh, vet! :]

    Ik heb nóg geen tatoeages, maar dat komt nog wel hehe. That time will come. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het tweede idee is heel erg mooi. De naam van je oma met het blauwe lintje, echt heel mooi.


    Say you love me, as much as i love you.

    Assassin schreef:
    Ik vind je eigen naam laten tatoeëren altijd zo vreemd. Net alsof je bang bent dat je hem zal vergeten.


    Hier ben ik het wel mee eens :'D
    Het idee over je oma vind ik wel mee, al zal ik haar naam niet tatoeëren, maar dat is omdat ik niet van naam-tattoo's houd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het tweede is een leuk idee!! Het eerste is raar inderdaad.


    -

    Assassin schreef:
    Ik vind je eigen naam laten tatoeëren altijd zo vreemd. Net alsof je bang bent dat je hem zal vergeten.


    ^ precies dat. Maar goed, als jij met je eigen naam op je lichaam wilt lopen, niemand houdt je tegen (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb er nu 13, het verschilt van plek en je pijngrens dus niemand kan je echt een duidelijke indicatie geven. Je naam laten zetten is inderdaad een beetje een dom idee, juist omdat het je eigen naam is. Dan zou ik eerder dat lintje doen voor je oma.

    Maar, even over hoe het voelt: het ligt er geheel aan waar je 'm wilt hebben. Ik heb er 2 op m'n onderarm en 1 aan de zijkant van m'n pols (zie foto).
    Ik vond het een rot gevoel, en echt prettig was het niet, maar het is vol te houden! Het enige wat pijn deed was de 'I', want die zat bij m'n pols.

    M'n volgende wordt of in m'n nek of bij m'n sleutelbeen, dus dat wordt nog leuk..


    To infinity and beyond •

    Awh wat lief dat je voor je oma een tattoo wilt zetten. Ze moet vast veel voor je betekent hebben. Ik baal echt hard, ik wou dit weekend henna laten zetten op mijn pols, maar woensdag was ik op infodag naar mijn misschien toekomstig studenjob gegaan en daar mag je dus geen zichtbare tats en/of piercings hebben. Daar ging mijn henna dus en ik keek er net zo naar uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Awh wat lief dat je voor je oma een tattoo wilt zetten. Ze moet vast veel voor je betekent hebben. Ik baal echt hard, ik wou dit weekend henna laten zetten op mijn pols, maar woensdag was ik op infodag naar mijn misschien toekomstig studenjob gegaan en daar mag je dus geen zichtbare tats en/of piercings hebben. Daar ging mijn henna dus en ik keek er net zo naar uit.


    Ja, die tattoo voor mijn oma betekent ook heel erg veel voor me, ik heb voor mijn gevoel niet op mijn manier afscheid van haar kunnen nemen op het moment dat ze overleed en daar ben ik echt heel erg lang verdrietig van geweest, en nu heb ik besloten dat ik al het verdriet en de pijn achter me wil laten en het een plekje wil geven en alsnog een beetje afscheid kan nemen van oma.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Ja, die tattoo voor mijn oma betekent ook heel erg veel voor me, ik heb voor mijn gevoel niet op mijn manier afscheid van haar kunnen nemen op het moment dat ze overleed en daar ben ik echt heel erg lang verdrietig van geweest, en nu heb ik besloten dat ik al het verdriet en de pijn achter me wil laten en het een plekje wil geven en alsnog een beetje afscheid kan nemen van oma.


    Dan zal ik sowieso voor het tweede idee gaan, daar zit echt wat achter.

    Wrennah schreef:
    Het tweede is een leuk idee!! Het eerste is raar inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Authentic schreef:
    (...)

    Ja, die tattoo voor mijn oma betekent ook heel erg veel voor me, ik heb voor mijn gevoel niet op mijn manier afscheid van haar kunnen nemen op het moment dat ze overleed en daar ben ik echt heel erg lang verdrietig van geweest, en nu heb ik besloten dat ik al het verdriet en de pijn achter me wil laten en het een plekje wil geven en alsnog een beetje afscheid kan nemen van oma.
    Dan moet je inderdaad voor die tweeden gaan, want daar zit tenminste een waarde achter. En zoals Assassin zegt, toont het soms wat belachelijk om je eigen naam te tatoeëren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?