• heeeeeey mensen ^^

    Ik ben gewoon blij vandaag, maar echt blij.....
    Het zit zo dat ik tot en met het eerste jaar veel gepest was geweest enzo, halverwege het eerste jaar na nog wa gedoe, leerde ik mijn eerste echte vriendinnen kennen. Eerst E, toen Li en later D en La. In het tweede jaar was E weg en dat was even zwaar, want ik durfde jet bij Li, D en La staan in het begin van het jaar omdat ik bang was dat ze me niet meer zouden mogen en ik zat ook in een helemaal nieuwe klas, maar midden tweede jaar heb ik dan weer contact met hen gemaakt en nu zijn Vooral D en La mijn beste vriendinnen, Li zie ik iets minder, maar is ook een goede vreindin. Maar dit jaar ben ik voor het eerst echt blij en gelukkig. Onze groep telt nu ook drie jongens, waaronder ook 1 gast, op wie ik sinds vandaag zeker een crush heb. Het is echt leuk in de groep en we lachen veel, en kunnen ook goed praten e ht waar. Ik heb ook zin in driedaadse, dan gaan we drie dagen met het derde jaar weg. Dus eigenlijk is onze hele groep ( of zo goed als) mee. Ik heb er echt zin in :) .


    groetjes ^^ xD


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Fijn dat het goed gaat, fijn iets positiefs tussen alle problemen door! C:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 20:55 ]


    Tijd voor koffie.

    Fortunatis schreef:
    Fijn dat het goed gaat, fijn iets positiefs tussen alle problemen door! C:


    thanks :) x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Dat klinkt echt heel erg goed :)

    Heel veel plezier alvast en geniet ervan hoor!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fortunatis schreef:
    Fijn dat het goed gaat, fijn iets positiefs tussen alle problemen door! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nerveus schreef:
    Dat klinkt echt heel erg goed :)

    Heel veel plezier alvast en geniet ervan hoor!(flower)


    awwww thanks xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Caffeine schreef:
    (...)



    thanks xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3