• And I don't need you, and guess what, I'm having more fun.


    verhaal.
    meisje heeft het net met haar vriendje uitgemaakt. reden: zij wilt beroemd worden en hij geloofd niet in haar. meisje wordt boos en dumpt hem. wat gebeurd er? ze gaat er alles aan doen om zijn ongelijk te bewijzen en schrijft een liedje waarmee ze wilt doorbreken.

    rollen:
    -beste vriendinnen meisje . MExForever, LovePoison
    -zus meisje (je mag ook met z'n tweeën een tweeling vormen ofzo, maar dat moet je onderling dan even regelen)
    -meisjes van (hiphop)dansgroep (15)

    wat wil ik weten?

    naam
    leeftijd
    hobby's
    plaatje
    tekstje



    rules don't stop me

    niemand? ):


    rules don't stop me

    IK IK IK! ^^

    vul maar in :D


    rules don't stop me

    Ik wil ook wel eentje =D

    naam; Samantha
    leeftijd; 17
    hobby's; hip hop! fo live <3.
    plaatje; http://honeyz818.files.wordpress.com/2007/04/xin_0404041919227291845725.jpgtekstje;
    Hoii people,,
    Ik ben dus Samantha, beter bekend als sam >.< en ben 17 jaar geleden op de wereld gezet. Ik hou van dansen! , zingen & shoppen. Ik verdiep me dan owk volledig in hip hop en doe met mijn dansgroep ook mee aan wedstrijden.^^ Uitgaan doe ik owk veel en dat dan meestel met mijn twee beste vriendinnen. Ik woon nog altijd bij mijn ouders in een klein, gezellig rijhuisje in de stad. Verder heb ik bruine ogen en blonde style haar. Mensen bestempelen me als lief, betrouwbaar, maar soms wel lichtjes geraakt. Owja, ik hou ook veel van snoep, aardbeienijs <3. en chocolade, ik ben dus wel een erge snoeper, al is dat niet echt aan mij te zijn [best] ^^ Maar ik moet gaan, Doeii X.
    *Heb het tekstje nog wat bijgevuld ^^]

    Ik wil wel, maar ik moet weg! :(


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    naam; Samantha
    leeftijd; 17
    hobby's; hip hop! fo live <3.
    plaatje; komt zo!
    tekstje;
    Hoii people,,
    Ik ben dus Samantha, beter bekend als sam >.< en ben 17 jaar geleden op de wereld gezet. Ik hou van dansen! , zingen & shoppen. Uitgaan doe ik owk veel en dat dan meestel met mijn twee beste vriendinnen. Ik woon nog altijd bij mijn ouders in een klein, gezellig rijhuisje in de stad.
    *Moet nog effe alles aanpasse, maar wou al zeker zijn dat er info van mij stond^^*


    welke rol wil je :$?


    rules don't stop me

    Ik wil wel, maar ik moet weg! :(


    shit..
    kun je niet iets opschrijven snel ofzo?


    rules don't stop me

    (...)

    welke rol wil je :$?

    beste vriendin meisje ^^

    DANKU!!! (hoera) Laat je me weten als de eerste er is? x

    DANKU!!! (hoera) Laat je me weten als de eerste er is? x


    jep :D


    rules don't stop me

    Ik heb nog een vraagje, horen die vriendinnen owk bij die hiphop dansgroep ofnie? ^^

    beste vriendin

    naam: Lucy

    leeftijd: 15

    hobby's: Schrijven&gitaarspelen&werkenaanhaartijdschift&werkenbijhetradioprogrammavanClinton*exvriendje*

    plaatje: http://s278.photobucket.com/albums/kk116/karyna_emo/?action=view¤t=love-2.png

    tekstje: Ghallo, ik ben Lucy & ben 15 jaren oud. Schrijven is mijn passie, ik schrijf zlef boeken en verhalen die gepublisiteerd worden in mijn eigen blad. Clinton mijn ex heeft een eigen radio programma waar ik dus werk. Ik ben dus de beste vriendin van *meisje >.<* i heb nooit aan der verteld over mijn magazine en radio programma maar als ik het haar ooit vertel, word zij een megaster.

    Ik heb nog een vraagje, horen die vriendinnen owk bij die hiphop dansgroep ofnie? ^^

    Nee :)


    rules don't stop me

    (...)
    Nee :)

    damn =( :P
    Maarja, kheb de rol ééhj en ik al superblij zijn! :D