• Ik ga woensdag naar P!ATD in Trix, maar er staat geen einduur vermeld, dus ik vraag het me af. Ik gok op 2u, maar ben niet zeker. Ik ben nog maar naar een paar concerten geweest.

    Edit: @ site van Trix.
    Tijdschema:
    - 19u30: deuren
    - 20u00 - 20u30: Flatcat
    - 20u45 - 21u15: Destine
    - 21u45 - ??u??: Panic! At The Disco

    En omdat het dus zo laat begint, vraag ik me af hoelang het zou duren.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 19:25 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het ligt er aan of ze uitlopen ja of nee, maar eerlijk gezegd let ik daar zelf nooit echt op haha. :Y)


    They were never in fact homeless

    Zonder voorprogramma of met? Zonder 1 uur ofzo? En met denk ik 1 uur en drie kwartier.
    Maar dat ligt wel een beetje aan de artiest eigenlijk, maar meestal zijn ze rond half 11 afgelopen.


    As travars

    Ligt eraan is elke keer anders


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik denk anderhalf tot 3u


    Firm believer of all that is magic

    Martyr schreef:
    Zonder voorprogramma of met? Zonder 1 uur ofzo? En met denk ik 1 uur en drie kwartier.
    Maar dat ligt wel een beetje aan de artiest eigenlijk, maar meestal zijn ze rond half 11 afgelopen.


    Er zijn 2 voorprogramma's van telkens een half uur, dan een half uur pauze en dan beginnen ze pas (om kwart voor tien).
    Omdat ik dat ongewoon vind, vroeg ik me af hoelang het concert dan nog zou duren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik denk de meeste anderhalf tot 2 uur. Maar dat valt ook te zien denk ik. Voorprogramma is meestal 1 uur.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hingucker schreef:
    (...)

    Er zijn 2 voorprogramma's van telkens een half uur, dan een half uur pauze en dan beginnen ze pas (om kwart voor tien).
    Omdat ik dat ongewoon vind, vroeg ik me af hoelang het concert dan nog zou duren.


    ooh dat is inderdaad laat dan :/ Hmm, ik heb dan geen idee, sorry!
    Het is toch in de melkweg? Misschien zetten ze op de dag zelf neer hoelaat het begint/eindigt, heb ik al twee keer zien staan namelijk.


    As travars

    Martyr schreef:
    (...)

    ooh dat is inderdaad laat dan :/ Hmm, ik heb dan geen idee, sorry!
    Het is toch in de melkweg? Misschien zetten ze op de dag zelf neer hoelaat het begint/eindigt, heb ik al twee keer zien staan namelijk.


    Nee, ik ben Belg en ik ga naar de Trix in Antwerpen. (:
    Ben er zelf nog nooit geweest eigenlijk. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Nee, ik ben Belg en ik ga naar de Trix in Antwerpen. (:
    Ben er zelf nog nooit geweest eigenlijk. ^^


    whoops, sorry hahaha. Dan weet ik helemaal niet meer :'D


    As travars

    Ne-yo was 2 en een half uur
    Bieber was ook twee en een half uur.


    To infinity and beyond •

    IK. BEN. JALOERS.
    Maar goed, ik denk zo rond de twee uur ja.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Schat maar lang in, ze laten meestal de fans eerst wel 3 kwartier wachten.

    Midland schreef:
    Ligt eraan is elke keer anders


    Maar wel facking vet dat je naar Panic at the Disco gaat! Oeh jaloers!


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    In totaal. ligt eraan. hoofdprogramma meestal 1 1/2 uur en bij panic! zal ook wel zo zijn 1 voorprogramma van halfuurtje. geloof ik.


    SLOAN.

    Meestal 1 uur en drie kwartier + soms een voorprogramma


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.