• Hee!

    Ik hou van schrijven, maar ik heb altijd héél veel verhaallijnen en ik heb te weinig tijd om ze allemaal te doen. Daarom vroeg ik me af of jullie me zouden willen helpen. Dit zijn ze:

    Dance of the Deaths
    Wanneer er 2000 kilometer ten zuiden van het land een virus uitbreekt, komt er een enorme chaos. Mensen raken geïnfecteerd en sterven binnen 24 uur. De regering besluit een noodplan te bedenken en meteen over te gaan op de mensproeven. Hiervoor worden gevangenen gebruikt.
    Hier gaat het over Aiden Christian Leopard, een gevangen, die berouw heeft over zijn daden. Al twee jaar zit hij opgesloten en wegens zijn verbazingwekkend goede fysieke toestand, wordt hij overgeplaatst naar het onderzoekscentrum.
    Daar werkt Gwendolynn Olivia Martch als assistente. Wanneer ze Aiden zijn kwelling ziet, besluit ze met hem te gaan praten.
    Een vriendschap bouwt op, maar ondertussen gaat het fysiek met hem achteruit door de proeven.

    Wanneer de bevolking erachter komt dat het er zo slecht aan toe gaat bij het onderzoekscentrum, komt er een verzetsgroep. Gwendolynn komt daar via via terecht, maar als snel realiseert ze zich iets.
    Ze strijden nu tegen de proeven op de gevangenen. En tegen hun redding,,


    Chaos ~ Part One
    Jaren geleden heerste er een koning over de gehele aarde. Hij was de enige die het lukte om alle wezens boven, onder en op de aarde in toom te houden. Maar zodra hij overlijdt, verandert alles.Elk ras probeert de macht te grijpen en de mensheid duikt om te overleven ondergronds.
    Omdat mensen minder oud worden, zijn ze al snel in de minderheid en steeds meer halfbloeden ontstaan door overlopers.
    Avery Alexandra leeft in deze tijd. Haar hele leven is ze getraind om te doden en het is dan ook vanzelfsprekend dat zij de opvolger is van het menselijke leger.
    In een oorlog tussen alles wat onmenselijk en gevaarlijk is, proberen ze te overleven in plaats van te winnen. De mensen zijn nu voor één keer en misschien wel voor altijd de underdog.


    Ask Me Anything
    Vier vrienden gaan op rondreis na hun middelbare school. Alles begint leuk en goed, maar zodra ze voor de eerste keer geen onderdak konden vinden, zien ze pas hoe moeilijk het is om te overleven zonder zekerheid.
    Ze verzinnen een spel, waarmee ze elkaar door en door leren kennen, de kou wat minder erg lijkt en de onzekerheid wat minder is.
    Een voor een stellen ze elkaar vragen, waar er met de volledige waarheid antwoord op gegeven moet worden.
    Vier jongeren, met ieder zijn geheimen. Vier vrienden, met ieder zijn verraad. Je weet hun namen, maar niet hun verhaal.


    Oké, dit is het zo'n beetje. Dit zijn zelf mijn 3 favorieten. Het liefst zou ik wel willen weten wat jullie van elke verhaallijn op zichzelf vinden, dus dat je mening onderbouwt wordt, maar gewoon een top 3 kan er ook mee door ;p

    xx- Romée


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Hashirama schreef:
    1 is lijp. Oh yes.


    26 - 02 - '16

    2 gaat sowieso komen, omdat ik die al erg lang in mijn hoofd heb en de verhaallijn ook al helemaal heb uitgedacht!

    1 ook, maar wat later aangezien ik daar nog wat dingen uit moet denken


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    1


    ©1998

    1 lijkt mij echt heel leuk. :3


    :)

    De tweede zou ik zeker doen, lijkt me een goed verhaal.
    De eerste lijkt me ook wel goed, maar lijkt op iets dat ik al ken, ik weet alleen niet wat.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hashirama schreef:
    1 is lijp. Oh yes.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    2de (:

    BlackAlpha schreef:
    1


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    2 (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De eerste! Dance of the Deaths spreekt mij heel erg aan!!