• Let op: Er wordt gevloekt in dit topic
    Ik moest vanochtend dus werken, allemaal leuk en aardig, toen er een man binnenkwam die een McChicken en een McKroket wilde hebben.
    Daarna kwamen er zes meisjes die allemaal een EggMcMuffin wilden hebben.
    Toem kwam die man weer terug om twee ontbijtjes mee te nemen, eveneens met EggMcMuffins. Maar toen zijn muffins gemaakt werden, kwam één van die meisjes terug met een klacht dat haar broodje koud was.
    Nu handelen wij klachten altijd meteen af, dus pakte M, een collega, een van die Muffins van die man, om die aan het meisje te geven, zodat we haar klacht meteen hadden afgehandeld.
    En ineens begint die man te schreeuwen naar mijn collega. 'Kom terug! Godverdomme, dat is mijn broodje!'
    Dus ik, staand achter mijn kassa. 'Meneer, zou u niet zo tegen mijn collega willen schreeuwen? Ze doet niks fout'
    Oh, M is zestien jaar en een kop kleiner dan ik, ik ben 1.84, en die man was rond de twee meter. Ik vind het echt belachelijk dat je dan tegen zo'n meisje zo'n grote bek hebt.
    Toen kwam er dus een manager aan die zei. 'Meneer, wat is uw probleem? Wilt u misschien uw geld terug?'
    'Godverdomme kankerhond, ik wil alleen dat broodje! Ik ga hier niet een uur zitten wachten!'
    En even voor de duidelijkheid, hij schreeuwde echt heel hard.
    Toen kwam de restaurantmanager eraan. 'Meneer, u heeft een probleem? Zullen we dat samen proberen op te lossen?' - uiterst kalm-
    'Hoerenzoon, ik heb geen probleem! Ik heb hoer niks mee te maken! Dit is echt belachelijk'
    'Ik vind het eerder belachelijk dat ik uw rustig benader en u zo tegen mij begint te schreeuwen en u niet eens antwoord op mijn vraag geeft.' - nog steeds ontzettend kalm -
    Ondertussen was M snel weggegaan om achter de kassa's komen te staan omdat ze bang was dat die man haar aanvloog.
    'Pfff. Ik word knettergek hier!'
    'Wilt u uw geld terug?'
    'Ja, voordat ik iemand aanvlieg!'
    'Zal ik om de rest een tasje doen? Of wilt u dat niet mee?' - Ik had namelijk al koffie en jus 'd orange klaargezet -
    'Nee man, wat denk je zelf? Pas op of ik krab je ogen eruit kankerleier!'
    Toen gooide hij het dienblad met hete koffie onze richting op en verliet de MacDonalds.

    Jeeeezus, ik stond daar echt bij van: oh. Mygod. What did just happen?
    Helemaal trillen. M stond helemaal met tranen in dr ogen, aangezien ze dat enorm persoonlijk aantrekt en vannacht sowieso problemen heeft met slapen.

    Jezus, ik schrok me echt de pleures :')
    Iemand anders ook boze klanten meegemaakt?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wow.... dat is echt heel heftig.
    Ik had van de week wel een mevrouw die baalde omdat haar kroket koud was. Toen kreeg ze nieuwe kroketten. Daarna was ze boos omdat het brood niet snel genoeg werd aangevuld, terwijl ze helemaal geen recht had op nog een ronde broodjes... :S Maar ze was niet agressief zoals deze man 0.o Echt bizar. Gelukkig is er niemand gewond!


    Life is hard and then we die

    Dit is gewoon niet normaal meer o.O


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wow, da's echt niet normaal, gek dat ie is. En nee, zoiets heb ik nog niet meegemaakt gelukkig. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee, aangezien ik veertien ben werk ik niet, maar het is echt een laffe actie.


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom bestaan er zulke mensen?
    Echt heel erg voor M, dat meisje doet niks verkeerd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wow, heftig.
    Bij mij werd er elke keer wel een klant kwaad op mij, maar nooit zó kwaad. Wel dat ze in een taaltje begonnen te schreeuwen dat ik niet kende.


    Take risks and conquer your fears.

    Oh my God, ik werk ook bij de Mac maar gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wow, wat is er mis met die man?


    •*• Lululu •*•

    Awh, poor kid.


    -

    Ho, shit. Someone's on their period.
    Wat een asociale mensen heb je overal toch tegenwoordig. :'D

    What the fuck. Die gozer heeft seriously woedeproblemen man. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelukkig heb ik dat nog niet gehad. Hopelijk ga ik dat ook niet meemaken. Jemig, zo flippen om een EggMcMuffin -.- tjonge jonge...je kunt ook overdrijven...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat doe je toch gewoon niet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Scorpia schreef:
    Nee, aangezien ik veertien ben werk ik niet, maar het is echt een laffe actie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Crypte schreef:
    Gelukkig heb ik dat nog niet gehad. Hopelijk ga ik dat ook niet meemaken. Jemig, zo flippen om een EggMcMuffin -.- tjonge jonge...je kunt ook overdrijven...
    Echt he, serieus, het ging over een fcking EggMcMuffin, die niet een slekker is


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf