• .. toen we gisteravond een thriller gingen kijken bij de verjaardag van een vriendin.
    We mochten een aantal films uitkiezen en daarvan kozen we er dan eentje die we gingen kijken.
    Wij hebben natuurlijk weer een film gekozen waar we niet tegen konden -.-
    Volgens de beschrijving klonk 'ie nog een beetje normaal en voor ons 'niveau' ik ben even het goede woord vergeten, maar dat viel vies tegen :')
    Hij heet The Crazies trouwens.
    Die kijk ik dus nooit meer O.o

    Om dit topic nuttig te houden:
    Welke film hebben jullie gezien die te eng was of willen jullie nog zien?
    x


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Xenophilius schreef:
    (...)Jaaaa die fotokamer! HAHA
    Of dat meisje in die schooldouhes


    Dat was ergens aan het begin toch?

    Dan zit ik er nog niet zo in en vind ik het allemaal nog machtig :')

    He er zitten plukken zwart tussen mijn blonde haar. Ach het zal vast wel mijn cremespoeling zijn geweest, iets mis ofzo. He er staat een meisje tussen de kluisjedeuren. Wat ziet ze blauw. He meisje is dit haar van jou. Meisje... Meisje wat doe je blijf van me af.

    Zo zat ik op de bank als een soort hyperactieve verteller.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Requille schreef:
    (...)

    Idd, sowieso kan ik niet tegen films met vloeken en geesten, maar moord en dat soort dingen kan ik wel hebben. Laatst keek ik de film Smiley. Ik vond het helemaal niet eng, maar mijn vriend en z'n broertje schrokken zich dood.


    En nog een die ik nog niet gezien heb :')

    Is dat niet die ene van die man die op slenderman lijkt maar dan met een bloederige smiley in zijn gezicht gekerft?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    Dat was ergens aan het begin toch?

    Dan zit ik er nog niet zo in en vind ik het allemaal nog machtig :')

    He er zitten plukken zwart tussen mijn blonde haar. Ach het zal vast wel mijn cremespoeling zijn geweest, iets mis ofzo. He er staat een meisje tussen de kluisjedeuren. Wat ziet ze blauw. He meisje is dit haar van jou. Meisje... Meisje wat doe je blijf van me af.

    Zo zat ik op de bank als een soort hyperactieve verteller.
    HAHAHAHA zo zit ik ook altijd HAHA
    Heb je the grudge 3 gezien?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    (...)HAHAHAHA zo zit ik ook altijd HAHA
    Heb je the grudge 3 gezien?


    Nee, dat niet. Ook leuke scenes? :3

    Beschrijf de grappigste en engste scenes eens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    Nee, dat niet. Ook leuke scenes? :3

    Beschrijf de grappigste en engste scenes eens.
    Op het laatst van deel 2 heb je toch dat jongetje die dat meisje ineens in een grudge ziet veranderen?
    Op het begin van deel drie wordt dat jongetje in een kamertje gestopt van 2 bij 2 ongeveer met cameratoezicht. Deur en zo op slot en hij schreeuwt de hele tijd 'Neee laat me gaan. Ze is hier ze is hier!!'
    En dan ineens is ze er. Lampen knipperen en dat rare halfstikkende geluid. En via de camera zie je die geest niet. Dus die beveiligingsmensjes naar dat scherm kijken. Zien ze dat hele jongetje door die kamer en plafond en muren vliegen. Rennen ze naar die kamer, heeft dat jongetje al zn botten gebroken.. Pfff echt naar


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wrong Turn 4 is pretty disgusting.
    Verder heb ik niet echt enge of ranzige films gezien waar ik bang van werd. Ik word sowieso niet zo snel bang van films.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Xenophilius schreef:
    (...)Op het laatst van deel 2 heb je toch dat jongetje die dat meisje ineens in een grudge ziet veranderen?
    Op het begin van deel drie wordt dat jongetje in een kamertje gestopt van 2 bij 2 ongeveer met cameratoezicht. Deur en zo op slot en hij schreeuwt de hele tijd 'Neee laat me gaan. Ze is hier ze is hier!!'
    En dan ineens is ze er. Lampen knipperen en dat rare halfstikkende geluid. En via de camera zie je die geest niet. Dus die beveiligingsmensjes naar dat scherm kijken. Zien ze dat hele jongetje door die kamer en plafond en muren vliegen. Rennen ze naar die kamer, heeft dat jongetje al zn botten gebroken.. Pfff echt naar


    Ze is een keer op camera geweest! In de Grudge 2!

    Dan heb je die scene van die man die die videobestanden zit te bekijken, en dan ziet hij in een miliseconde iets bij het raam van de deur. Dan spoelt hij dat terug op de miliseconde, ziet de Grudge in dat beeld staan en dan crashed de computer.

    Omg, maar ik mag die scene eiglijks wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ehhrm ik heb geen titels imsorry
    maar mtv had vroeger AsianScreen... Shit daar zitten creepy ass films tussen..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·