• Ja, ik moet maandag naar het ziekenhuis naar de KNO arts.
    Ik loop al wel een dik jaar met dezelfde klachten. Neus dicht zitten, vaak voorhoofdholte onsteking, ik klink heel vol(verkouden), vaak mijn keel schrapen, veel slijm en vastzittende hoest. Echt heel vervelend. Heb al vaak medicijnen voorgeschreven gekregen alleen niks hielp. Nu moet ik dus naar de KNO arts. Waarschijnlijk foto's maken en in mijn keel,neus en oren kijken. Ik ben nog nooit geopereerd en ben dus bang dat het misschien mijn neus/keel amandelen zijn die ik nog heb en ook nog nooit weggehaald zijn. Dus ben best zenuwachtig voor de uitslag, of ik geopeerd moet worden. Misschien stel ik me aan, maar voor mij is het heel spannend x)
    Ik heb hypochondrie en dus maak me helemaal druk dat ik misschien wel heel iets ernstigs heb. x_x ( Hypochondrie betekend dat je heel snel angstig ben en je jezelf automatisch heel bang gaat maken, en van het ergste uitgaat)
    Kan niet wachten tot het maandag is, dan krijg ik het eindelijk te horen.

    Iemand ervaring met zoiets?
    Je mag me best helpen om me minder druk te maken hoor :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 21:54 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    De oorzaak van bijna al je problemen is slijm. Er kunnen heel veel redenen zijn waarom je lichaam zoveel slijm aanmaakt; ik zou je er niet te druk om maken :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn neus en keel amandelen zijn eruit gehaald toen ik 3 was of zo. Ik had ook altijd last van dat soort dingen. Vond het, volgens mij, niet erg als kind zijnde, dus het zal wel mee vallen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sinistre schreef:
    De oorzaak van bijna al je problemen is slijm. Er kunnen heel veel redenen zijn waarom je lichaam zoveel slijm aanmaakt; ik zou je er niet te druk om maken :Y)

    Ja maar, ik heb het al super lang. En als ik ga stomen komt er gewoon niks los, ik kan niet eens mijn neus snuiten want er komt gewoon geen druppel uit. o_O


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.