• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - Paynlinson
    ~ Louis William Tomlinson - Licorne
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Paynez
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(foto mens a.u.b.):
    Innerlijk:
    Verschijnselen/lijkt op ziekte(s):
    Extra(Vb. wanneer de ziekte gekregen?):

    De verschijnselen van de ziektes kunnen heel simpel zijn hoor :) Je hoeft niet helemaal op internet op te zoeken of er al een ziekte is met die verschijnselen o.i.d.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 17:20 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nee..i think. Eh... het is ook gewoon wat algemeen. Ik bedoel niet alle meisjes kenne- sorry ik kan niet liegen.
    Maar het gaat ook alleen maar wat over het innerlijk... tjah....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Paynez schreef:
    (...)

    Jawel ;p


    :9~:9~:9~


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 21 jaar, geboren op 24 december 1991
    Uiterlijk






    Innerlijk: Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan 21 zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Verschijnselen/lijkt op ziekte(s): Vergeetachtig, stemmingswisselingen, soms misselijkheid en hoofdpijn, en het belangrijkste; Louis is op sommige momenten erg in de war. Dit duurt meestal nog geen uur, maar als hij zo'n moment heeft, is hij compleet van de wereld. Naarmate hij de ziekte langer heeft, heeft hij steeds meer van dit soort 'warrige momenten' en duren deze steeds langer. Soms heeft hij op zo'n moment zelfs hallucinaties.
    Extra: Louis heeft de ziekte nog niet zo lang, maar bij hem wordt de ziekte wel snel erger.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 14:37 ]


    "Family don’t end in blood”

    Fericire schreef:
    Rol: Meisje.
    Volledige Naam: Sofia Grace Flynn
    Leeftijd: Ze is net achttien geworden.
    Uiterlijk:



    Sofia heeft lang blond haar dat van zichzelf steil is, grijs/blauwe ogen en heeft een lengte van 1.64 lang.
    Innerlijk: Sofia is iemand die vol leven zit. Ze is altijd wel vrolijk en zit nooit stil. De enige keren dat ze stil zit is omdat ze zich niet lekker voelt of er is iets. Sofia kan geen seconde stil staan. Altijd huppel, spring of welke beweging dan ook, Sofia doet het wel. Sofia is niet graag alleen. Het liefst heeft ze de hele tijd mensen om zich heen. Dan voelt ze zich veiliger dan als ze alleen is. Sofia kan je veel wijs maken. Vaak geloofd ze alles. Sofia is ook een doener en totaal geen denker. Ze denkt niet echt na voordat ze iets doet of zegt waardoor mensen haar nogal snel iets kwalijk nemen als ze dat doet. Vaak is Sofia ook nog melig op hyper, op verkeerde momenten. Dan is ze echt gestoord. Sofia kan ook een soort van 'buien' hebben. Dat betekent dat ze even chagrijnig is en de volgende minuut alweer vrolijk is. Ook kan ze dan een hele tijd nogal koppig of nors doen, eigenlijk allerlei eigenschappen komen er wel eens in voor. De rest zie je in de RPG
    Verschijnselen/lijkt op ziektes: Sofia kreeg allemaal rode vlekken in haar nek en hoge koorts. Ook werd werd Sofia de hele tijd duizelig als ze opstond.
    Extra: Sofia heeft een tweelingzus, Michelle [rechts] en linkshandig.


    Ik heb haar volledig aangepast en afgemaakt. :]


    Do what people say you can't.

    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn vrienden wel meer lachen. En als hij bij zijn familie is, staat er op Zayn's gezicht altijd wel een grote glimlach. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Hij is dan ook vaak erg stil, en antwoord alleen als iemand het iets vraagt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in het leven gaat, is Zayn wel een ijdel iemand. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt. Vechten dat doet ie wel. Hij is dan ook echt niet bang als je hem uitdaagt. Al klinkt het nogal cliché, hij maakt een uitzondering voor meisjes. Zayn wilt namelijk geen meisjes pijn doen, fysiek of geestelijk. Dat is dan ook zijn zwakke punt. Doordat hij de enigste jongen was thuis, heeft hij de tijd gekregen om meisjes beter te leren begrijpen. Zayn is lichtelijk bang dat hij nu toch iemand pijn doet, daarom doet hij ook voorzichtig.
    Verschijnselen/lijkt op ziekte(s): Hoofdpijn, misselijkheid, spierpijn, duizeligheid, slaperigheid, steeds weer overgeven, flauwvallen
    Extra: De verschijnselen begonnen toen hij Safaa van school haalde. Op het plein viel hij ineens flauw. Naarmate de dagen werd het steeds erger en kwamen er meer verschijnselen bij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik kan niet wachten om te beginnen :Y)

    Ondertussen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynlinson schreef:
    Ik kan niet wachten om te beginnen :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Dat is mooi om te horen :)
    Als het goed is wachten we alleen nog op Hurtedheart (en evt. de mensen die hun rol moeten afmaken)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik probeer er geduld voor op te brengen :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Skylar Ohndrea Valencia
    Bijnaam: Ze stelt zich als iedereen voor als Andie
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk(foto mens a.u.b.):



    Innerlijk: Andie ziet er uit als een lief onschuldig meisje. Ze is wel een schat als je haar kent en vrij vergevingsgezind. Dat vind ze echter niet een slecht iets aangezien het betekent dat diegene dichtbij was en diegene veel voor haar betekent. Als je haar wilt kwetsen moet je dichtbij haar staan en dat kan je alleen als ze je compleet vertrouwd. Die mensen wilt ze niet laten gaan dus geeft ze vaak nog meer kansen. Mensen kunnen daar ook hun voordeel in gebruiken. Je kan haar eigenlijk niet snel boos krijgen ze is namelijk geen heet hoofd en alleen als je echt over de streep gaat word ze dus boos. Andie is echt jongensachtig. Ze is opgegroeid zonder moeder aangezien deze overleed tijdens de geboorte van haar en haar tweelingbroer. Andie heeft dus altijd een huis gedeelt met 3 jongens en daardoor is ze nu een Tomboy. Ze vind het veel gezelliger met jongens en deze accepteren haar ook vaak wel. Ze houd niet van jurkjes of frutseltjes sn naar haar eindbal is ze in pak gegaan samen met haar beste vriend Drew. Andie houd wel van een grapje en van een balletje trappen al heeft ze wel vaak last van haar ziekte ze probeerd het beste eruit te halen en zo veel mogelijk tr genieten en te lachen. ondanks haar opvoeding kan ze nog wel opschieten met meisjes net als met jongens, maar prefeert jongens aangezien ze die wat fijner en vertrouwder vind.
    Verschijnselen/lijkt op ziekte(s): Andie heeft vaak ernstige hoofdpijn dat in de dag per uur toeneemt, maar wel constant is. Voor de rest misselijkheid, spierpijn en flauwvallen. Sms vallen haar ogen compleet uit en ziet ze bijna niets meer alles word dan zwart of helemaal wazig. Ze krijgt ook sneller stemmingswisselingen en om de kleinste redenen
    Extra(Vb. wanneer de ziekte gekregen?): Toen ze 12 was kreeg ze al erge hoofdpijn al haar ouders dachten nooit dat het iets was.
    Ze heeft een tweeling broer Austin en een oudere broer Jake

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 16:32 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Daar heb je niet eens je best voor gedaan. Deze rol heb je gewoon overgekopieerd van een ander rollentopic van je. Sorry hoor.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 16:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Daar heb je niet eens je best voor gedaan. Deze rol heb je gewoon overgekopieerd van een ander rollentopic van je. Sorry hoor.

    Ik had even wat gekopierd zodat ik sneller was en we eerder konden beginnen. Nadat ik hem gepost had heb ik hem af geschreven. Vooral omdat ik soms erg lang doe over een karakter schrijven van iemand. De naam gebruik ik heel vaak omdat ik die mooi vind en het uiterlijk vind ik mooie meisjes die haar goed uitbeelden. Ik hou van Zoella :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oeps... Ik had het Topic af, wordt het beeldscherm ineens af. Ik moest dus afsluiten en alles weg -.- Ik zal er mee bezig


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Topic 1 :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3