• Hey
    Deze middag had ik mijn internetsnelheid getest omdat ik vind dat games op mijn xbox erg traag downloaden. Dus ik heb mijn downloadsnelheid getest op speedtest.net en ik kwam altijd tussen de 7 en 8 mb/s uit. Nu ik heb hier niet veel verstand van, ik weet niet of dat goed is of niet.
    Nu testte ik mijn downloadsnelheid weer omdat internet nog trager gaat dan voorheen en ik kwam uit op 0.85 mb/s.
    Ik heb gekeken op de website van telenet en wij betalen voor 60mb/s (maar wel met alles inbegrepen; tv, telefoon )
    Weten jullie misschien hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nee :Y)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Wut?

    Ik zou even contact opnemen met je provider want dat klopt natuurlijk niet


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou even contact opnemen met je provider want dat klopt natuurlijk niet


    26 - 02 - '16

    Het is jammer dat mijn vader er niet is.
    Die weet wel raar met dit soort dingen.
    Zou je een dagje kunnen wachten, ga morgen naar hem toe:Y)


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Limits schreef:
    Wut?


    -

    Je betaalt voor maximaal 60 mb/s. Dat wil nog wel eens (heel vaak) lager zitten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit is een vrij bekend 'probleem', je krijgt nooit de snelheid die je provider beloofd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dat is wel erg traag.. Als je draadloos verbonden bent dan kan het zijn dat het signaal niet goed is, en dat kan de internetsnelheid flink vertragen.


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Informatica / ICT-Beheer persoontje incoming.


    Je betaald dan wel voor 60Mb/s, maar je krijgt meestal maar 10% daarvan, dus rond de 6Mb/s. Wat alsnog heel erg snel is en vaak meer dan voldoende is.
    7 of 8Mb/s is alsnog hartstikke snel en zou meer dan genoeg moeten zijn om zonder enige problemen te kunnen gamen. Ik zelf heb maar 2Mb/s op mijn kamer via WiFi en dat is meer dan genoeg om op te gamen.

    Dat je nu opeens 0.85Mb/s krijgt kan veel dingen gebeuren:
          - Jullie router is aan het dood gaan en wordt dus steeds langzamer *
          - Meerdere routers zenden in hetzelfde gebied uit (en storen dus elkaar) *
          - Als je WiFi gebruikt om te spelen op de Xbox kan het zijn dat er teveel muren tussen de router en de Xbox zit.
          - Als je een kabeltje gebruikt kan het zijn dat het kabeltje versleten is
          - Het kan zijn dat de snelheid in de router zelf is aangepast
          - Iemand jat al het internetverkeer weg door te downloaden *

    Alles met een sterretje is dat waarop ik zou gokken.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 8:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Limits schreef:
    Wut?


    Chaos is a ladder.

    -

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 18:16 ]


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    LoveVulpix schreef:
    Het is jammer dat mijn vader er niet is.
    Die weet wel raar met dit soort dingen.
    Zou je een dagje kunnen wachten, ga morgen naar hem toe:Y)



    Mijn vader zegt: dat wat je nu hebt best snel is, en dat het alleen sneller kan wanneer je er meer voor betaald. Het is vaker zo dat een providor je niet 100% geeft aangezien ook met de andere dingen zit
    Ik zei toch dat ik het zou vragen:P.
    Nou, hopen dat je er iets aan hebt!!!!


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Gebruik je de Xbox draadloos? Zijn de muren van beton gemaakt?

    Father schreef:
    Je betaald dan wel voor 60Mb/s, maar je krijgt meestal maar 10% daarvan, dus rond de 6Mb/s. .


    Wat.

    Ik krijg hier gewoon de volle 120Mbps die belooft word, als ze beloven dat de klant 60Mbps moet kunnen halen dan moeten ze die belofte ook gewoon nakomen.

    Melonpan schreef:
    Gebruik je de Xbox draadloos? Zijn de muren van beton gemaakt?

    (...)

    Wat.

    Ik krijg hier gewoon de volle 120Mbps die belooft word, als ze beloven dat de klant 60Mbps moet kunnen halen dan moeten ze die belofte ook gewoon nakomen.

    Helaas doen ze dat niet altijd en al helemaal niet als je geen glasvezel hebt. Bij glasvezel krijg je vaak wel alles wat je zou moeten krijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.