• Hallo lieve vrienden,

    Ik vind het forum een beetje dood, dus hierbij de vraag: Wat is jouw lievelingboek? En waarom?

    Mijn lievelingsboek is Extremely Loud & Incredibly Close van Jonathan Safran Foer, want het is prachtig en apart beschreven. Het is het gekste, maar mooiste boek wat ik ooit heb gelezen. Het is gewoon anders.

    Love,
    Anna

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 19:29 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn lievelings mboek is throne of glass,
    Want ik kan me heel goed inleven in de hoofdpersoon (wat altijd meewerkt) en de plottwisten vind ik erg leuk, ook wordt er een spanning opgebouwd die doorgaat in de andere boeken, waardoor je blijft lezen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    eeeh Harry Potter? (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja nee dat weet ik niet hoor. Dat is per genre weer anders want zoveel boeken zijn niet met elkaar te vergelijken en gewoon geweldig op hun eigen manier D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pfoee echt geen idee. Ik neig naar ik geef je de zon van jandy nelson (i'll give you the sun)


    What worries you, masters you.

    Dat vind ik nu echt een moeilijke vraag!

    Pride and Prejudice is wel zowat mijn baby, maar HP vind ik ook echt geweldig! O, en Emma of de Oorlogen van de Verrezen Wereld! Of De Boekendief!

    Please don't make me choose (fish)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Mijn lievelings boek is denk ik Harry Potter, maar er zijn heel veel leuke boeken ;')

    Lievelingsserie is Harry Potter ofc c:


    What worries you, masters you.

    Ik kan hierbij eigenlijk niet kiezen, dat zei ik ook toen mijn vrienden het me gisteren vroegen. Maar toen ze Harry Potter zeiden, moest ik wel beamen dat het bij een van mijn favorieten zit. net als fallen en carry on onder andere


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Net zoals veel mensen hierboven: eeh, Harry Potter? (: Alhoewel ik een heleboel boeken ontzettend mooi/goed/interessant vind.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    The Book Thief van Markus Zusak en Rode sneeuw in december van Simone van der Vlugt zijn mijn favoriete boeken. The Book Thief omdat het verhaal heel pakkend is en ik vind zijn schrijfstijl apart, maar helemaal geweldig. Bovendien wordt het vanuit een ongewoon oogpunt beschreven. Ik hou van Rode sneeuw in december, omdat dit zich afspeelt tijdens een historische gebeurtenis die ik heel interessant vind (de Nederlandse Opstand) en Simone van der Vlugt is mijn favoriete (Nederlandse) schrijfster.
    De boeken van Jane Austen vind ik overigens ook echt geweldig. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Good Omens, dat boek is hilarisch. Echt helemaal mijn humor, haha. En IT vond ik ook geweldig ^^


    Mhm?

    Gravity van Tess Gerritsen. (:


    The truth is out there.

    Ik kan er echt geen kiezen, dat is als vragen welk van m'n kinderen mijn favoriet is? (Like, als ik kinderen had)

    Maar ik merk wel dat ik echt verzot ben op alle boeken uit de schaduwjagers serie van Cassandra Clare. The Mortal Instruments, The Clockwork devices, en nu de boeken over Magnus en Simon... Zoveel liefde voor die boeken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Scipio schreef:
    Net zoals veel mensen hierboven: eeh, Harry Potter? (: Alhoewel ik een heleboel boeken ontzettend mooi/goed/interessant vind.

    en News form the Death is ook echt een heeeeel goed boek. Liefde daarvoor

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 9:19 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Eh, mag het ook een hele serie zijn? Dan kies ik voor A court of Thorns and Roses, en anders daarvan het laatste deel, lol.


    There are poems inside of you that paper can't handle