• Voor een nieuw verhaal over een jongen of meisje die gepest word ben ik opzoek naar rollen.
    Elke rol heeft zijn eigen verhaal.
    Slachtoffer(elke dag gepest)
    Pester 1(is stiekem Homoseksueel of Lesbisch en heeft al een relat)
    Pester 2(Woont op een internaat en heeft daar een rottijd)
    Pester 3(Heeft een broertje met het syndroom van down)
    Vriend(in) Slachtoffer 1(Word later zelf ook gepest)
    Vriend(in) slachtofffer 2(Overkomt iets ergs)
    Leraar(vind het stiekem wel leuk hoe het slachtoffer gepest word)
    Ouders van slachtoffer(Werken heel veel weinig tijd voor hun kind)
    Iemand die verliefd wordt op het slachoffer(IS te bang om het te zeggen vanwege angst om pesterijen)
    Vul zelf rol in ben altijd in voor iets creatiefs.

    Vul in.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd
    Foto:
    Karakter:
    Familie
    Extra:


    Mijn geheim is geheim

    Vraag je: is dit RPG of story


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Miesje2312 schreef:
    Vraag je: is dit RPG of story
    .

    Dit is een story


    Mijn geheim is geheim

    Dan wil ik wel meedoen
    Mag ik de rol van het meisje dat Verliefd is op het slachttoffer?
    Groetjes


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Vul in.
    Rol: Meisje dat verliefd word op het slachtoffer
    Naam: Lizzy maar iedereen noemt haar Liz
    Leeftijd: 13/14
    Foto:



    Karakter: Kalm, soms wat verlegen, kan slecht tegen rommel, onzeker, houd van orde, emotioneel, eerlijk, waakzaam
    Familie: Haar ouders zijn gescheiden en ze heeft een goede band met haar stiefvader, voor de rest heeft ze 2 zussen(Mara 16 jaar, Ellen 18 jaar) en een broer (Roderick, 17 jaar)
    Extra: Lizzy is best onzeker enziet er vaak best stil uit. Al je haar beter leert kennen bloeit ze helemaal op. Vooral als ze alleen met je is dan is ze heel eerlijk en puur. Voor de rest is Lizzy gesloten.
    Lizzy heeft veel ruzie met haar moeder thuis, maar eigelijk houd ze heel veel van haar moeder, en lijken ze te veel op elkaar. Haar biologische vader heeft ze al meer dan 5 jaar niet meer gezien maar dat vind ze niet erg.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 23:40 ]


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Miesje2312 schreef:
    Vul in.
    Rol: Meisje dat verliefd word op het slachtoffer
    Naam: Lizzy maar iedereen noemt haar Liz
    Leeftijd: 13/14
    Foto:



    Karakter: Kalm, soms wat verlegen, kan slecht tegen rommel, onzeker, houd van orde, emotioneel, eerlijk, waakzaam
    Familie: Haar ouders zijn gescheiden en ze heeft een goede band met haar stiefvader, voor de rest heeft ze 2 zussen(Mara 16 jaar, Ellen 18 jaar) en een broer (Roderick, 17 jaar)
    Extra: Lizzy is best onzeker enziet er vaak best stil uit. Al je haar beter leert kennen bloeit ze helemaal op. Vooral als ze alleen met je is dan is ze heel eerlijk en puur. Voor de rest is Lizzy gesloten.
    Lizzy heeft veel ruzie met haar moeder thuis, maar eigelijk houd ze heel veel van haar moeder, en lijken ze te veel op elkaar. Haar biologische vader heeft ze al meer dan 5 jaar niet meer gezien maar dat vind ze niet erg.



    Is dit goed:Y)


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Miesje2312 schreef:
    (...)


    Is dit goed:Y)

    Ja


    Mijn geheim is geheim

    Bbrother schreef:
    (...)
    Ja



    Owkee moet ik nog iets doen?
    Ben wel maandag dat ik op vakantie ga.
    Zal ik iets minder online zijn.:Y)


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Okay, I'll try :].
    Rol: De homoseksuele pester.
    Naam: Werner Fischer. I love German names, forgive me.
    Leeftijd: 16.
    Foto:


    Karakter: Werner is sarcastisch, denigrerend, koppig en een perfectionist. Hij heeft een enorm gevoel van trots en zal anderen niet gauw om hulp vragen. Hij zal ook nooit zichzelf verloochenen. Hij is intelligent en streeft alleen naar de hoogste resultaten. Iedereen die tussen hem en zijn doel komt zal het bezuren. Hoewel het vaker de meer brave leerlingen zijn met de hoogste resultaten, is dit in Werner's geval juist het omgekeerde. Werner maakt er geen geheim van als hij wat op iemand aan te merken heeft en gebruikt zijn pesterijen om 'de zwakkeren van de sterkeren te scheiden' en voor zijn eigen vermaak.
    Achter de schermen om is Werner zoals zo veel jongeren in de knoop met zijn eigen identiteit. Zijn ouders hebben hoge verwachtingen die hij moet nastreven, maar hij voelt zich een marionet in een poppenkast, dit valt ten dele te zien in zijn arrogante en neerbuigende houding tegenover anderen. Hij houdt er sinds een tijd een relatie op na met zijn vroegere buurjongen, die meelevend en zachtaardig is, een compleet contrast tegenover Werner. Bij deze jongen komt Werner's meer zachtaardige en behulpzame kant naar voren en zijn affiniteit met kinderen.
    Werner is erg begaan op taalkundig vlak en heeft een royale portie overredingskracht.
    Familie: Zijn vader en moeder Ferdinand en Rosa Werner en zijn jongere broertje Paul. Werner zal voor Paul door het vuur gaan.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 23:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rol: Vriendin slachtoffer 2
    Naam: Nina
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Karakter: Energiek, vrolijk maar fel meisje. Met een kort lontje en totaal geen geduld. Ze is strijdlustig maar kan moeilijk haar mond houden. Ze is gezellig en praat graag. Ze is niet heel slim, maar zeker niet dom
    Familie: Haar moeder is Nederlands, en haar vader komt uit Indonesië. Ze heeft een tweelingzus Fenne met wie ze de grootste lol heeft
    Extra: In de loop van het verhaal raakt Fenne in een zware coma en weten de artsen niet of ze dit wel overleefd


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Rol: Vriendin van het slachtoffer
    Naam: Adinda Indira Meyer. Ze heeft niet echt bijnamen, maar word soms "Adin" genoemd.
    Leeftijd: Ze is geboren op twaalf augustus en nu nog zestien.
    Foto:



    Melinda Shankar.
    Karakter: Adinda is een meisje dat heel sterk in haar schoenen staat en dat ook laat zien. Je krijgt haar niet snel naar beneden met woorden, want ze heeft altijd haar woordje wel klaar. Dat werkt soms ook wel tegen haar, want daardoor gaan ze haar nog harder uitlokken omdat haar reactie gewoon geweldig grappig is. Ze behandeld mensen ook hoe ze haar behandelen. Zijn ze niet aardig, dan moet je ook geen aardig gedrag van Adinda terug verwachten want ze heeft je gewoon een sneer terug.
    Voor de mensen die haar wel goed behandelen is het echt een schat van een meid. Zoals nu met Dane, die het slachtoffer is van alle pesterijen. Ze zal hem koste wat kost beschermen en hem bij blijven staan.
    De beschrijving "book smart - boy dumb" past heel erg bij haar. Ze kan heel goed leren, maar op het gebied van jongens is ze behoorlijk naïef. Alleen is het nu wel vrij zeker dat ze een goeie jongen heeft gevonden na een heel stel idioten.
    Familie: Ze is geboren in India, maar toen ze anderhalf jaar oud was hebben haar adoptieouders, de jonge Jessica en Jon, haar geadopteerd. Zij konden geen kinderen krijgen en besloten te gaan adopteren. Omdat ze toch nog heel graag nog een kindje wilden adopteerden ze ook Noa, die nu dertien jaar oud is. De relatie tussen Adinda en Noa is er echt een zoals broers en zussen hebben. Ze kunnen namelijk niet met en niet zonder elkaar.
    Haar echte ouders hadden het niet breed toen ze geboren werd en na anderhalf jaar wilden ze haar een beter leven geven. Adinda droeg toen eigenlijk de naam Sunanda Ravanthi. Toen ze enkele jaren geleden de kans kreeg om weer bij haar ouders in India te gaan wonen heeft ze er toch voor gekozen om bij haar adoptieouders te blijven en gewoon de naam Adinda te houden.
    Extra: Adinda zit nog maar net op deze school en heeft hiervoor in een stadje op ongeveer een uur afstand gewoond. Ze kent hierdoor nog niet zo veel mensen. Op haar eerste dag kwam ze gelijk Dane tegen en hij hielp haar de weg vinden.
    Haar vriendje Aaron woont nog steeds in haar oude woonplaats. Om het weekend komt hij naar haar toe of gaat zij naar hem. Haar ouders keuren de relatie niet goed omdat hij vijf jaar ouders is dan haar (hij is nu tweeëntwintig), maar ze hebben er inmiddels al ietwat vrede mee gesloten.
    Al sinds dat ze acht jaar oud is, doet ze aan voetbal en dat doet ze ook het allerliefst als ze vrije tijd heeft. Ook als ze ergens mee zit gaat ze gewoon een beetje voetballen en dan kan ze haar hoofd leegmaken.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 8:48 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rhaegan schreef:
    Rol: Vriendin van het slachtoffer
    Naam: Adinda Indira Meyer. Ze heeft niet echt bijnamen, maar word soms "Adin" genoemd.
    Leeftijd: Ze is geboren op twaalf augustus en nu nog zestien.
    Foto:



    Karakter:
    Familie: Ze is geboren in India, maar toen ze anderhalf jaar oud was hebben haar adoptieouders, de jonge Jessica en Jon, haar geadopteerd. Zij konden geen kinderen krijgen en besloten te gaan adopteren. Omdat ze toch nog heel graag nog een kindje wilden adopteerden ze ook Noa, die nu dertien jaar oud is. De relatie tussen Adinda en Noa is er echt een zoals broers en zussen hebben. Ze kunnen namelijk niet met en niet zonder elkaar.
    Haar echte ouders hadden het niet breed toen ze geboren werd en na anderhalf jaar wilden ze haar een beter leven geven. Adinda droeg toen eigenlijk de naam Sunanda Ravanthi. Toen ze enkele jaren geleden de kans kreeg om weer bij haar ouders in India te gaan wonen heeft ze er toch voor gekozen om bij haar adoptieouders te blijven en gewoon de naam Adinda te houden.
    Extra: Adinda zit nog maar net op deze school en heeft hiervoor in een stadje op ongeveer een uur afstand gewoond. Ze kent hierdoor nog niet zo veel mensen. Op haar eerste dag kwam ze gelijk Dane tegen en hij hielp haar de weg vinden.
    Haar vriendje Aaron woont nog steeds in haar oude woonplaats. Om het weekend komt hij naar haar toe of gaat zij naar hem. Haar ouders keuren de relatie niet goed omdat hij vijf jaar ouders is dan haar (hij is nu tweeëntwintig), maar ze hebben er inmiddels al ietwat vrede mee gesloten.
    Al sinds dat ze acht jaar oud is, doet ze aan voetbal en dat doet ze ook het allerliefst als ze vrije tijd heeft. Ook als ze ergens mee zit gaat ze gewoon een beetje voetballen en dan kan ze haar hoofd leegmaken.



    Als een jongen noa heet schrijf je dat zo: Noah
    Dat is mij altijd verteld:Y)


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Miesje2312 schreef:
    (...)


    Als een jongen noa heet schrijf je dat zo: Noah
    Dat is mij altijd verteld:Y)
    Dat hoeft niet in elk geval zo te zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Miesje2312 schreef:
    (...)


    Als een jongen noa heet schrijf je dat zo: Noah
    Dat is mij altijd verteld:Y)


    Het kan allebei, want het is een onzijdige naam die je op verschillende manieren kan spellen en dus ook zonder de H. Ik weet niet waar die tegeltjeswijsheid vandaan komt... (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Scairp schreef:
    (...)Dat hoeft niet in elk geval zo te zijn.


    Oh lol, dat is dan mijn fout.
    :')


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    Rhaegan schreef:
    (...)

    Het kan allebei, want het is een onzijdige naam die je op verschillende manieren kan spellen en dus ook zonder de H. Ik weet niet waar die tegeltjeswijsheid vandaan komt... (:


    Ik zal het onthouden(A)
    Alleen als ik tegels zie moet ik nu aan Noa(h) denken


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost