• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn Topics]


    "Family don’t end in blood”

    [ Mijn Topics ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Timothy Horan
    'Dat is goed van je dat je wilt veranderen ik denk dat Scott dat wel fijn zal vinden. Hmm Ik denk niet dat ik zo goed zou zijn Ik kan het nog steeds ik dans op mijn kamer nog best vaak alleen daar kan ik de splitt, spagaat en handstandenshit niet meer oefenen maar ik zal daar nooit door komen ik ben daar niet goed genoeg voor' zegt hij . '' En wat nou als wij samen op dans les gaan als jij weer helemaal hersteld bent ?'' vraag ik . Ik zou het wel leuk vinden om weer eens te gaan dansen maar jah


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    . '' En wat nou als wij samen op dans les gaan als jij weer helemaal hersteld bent ?'' ik glimlach 'Welke stijlen doe jij dan???' vragend kijk ik hem aan. 'Ik wil namelijk alles weer wel oppakken maar als jij weer iets totaal anders wilt tsja' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik wil zowieso niet meer aan ballet doen. Dan moet ik weer gaan afvallen en zo'' zeg ik zachtjes. '' Ik wil wel doen wat jij doet. Lijkt me wel leuk is een keer iets anders'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Kort stukje, maar ik moet nu weer aan mijn Frans.:/]
    Zayn Malik

    Met een zucht liep ik snel naar een wc toe. Voorzichtig hield ik mijn hand onder de kraan en liet het koude water lopen. De pijn nam al wat meer af, maar het was nog duidelijk voelbaar. Na een paar minuten haalde ik mijn hand er maar onderuit en droogde het voorzichtig af.
    Toen ging ik op zoek naar Brynn. Al snel vond ik haar in de aankomsthal en stil ging ik naast haar zitten terwijl ik voorzichtig af en toe met mijn hand bewoog.
    'Je gaat het Jim vergeven hè? Je hebt een te goed karakter om lang boos op iemand te blijven.' Zei ik toen tegen haar en keek haar even aan om vervolgens weer voor me te kijken.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    Ik wil zowieso niet meer aan ballet doen. Dan moet ik weer gaan afvallen en zo'' Ik knik even '' Ik wil wel doen wat jij doet. Lijkt me wel leuk is een keer iets anders'' 'ehm ik wil zoiezo modern en als dat goed gaat wil ik de rest behalve stijldansen ook weer erbij pakkken anders gaan we naar mijn kamer en laat je zien wat je kunt dan kan ik daarna wel kijken welke stijlen jou liggen' zeg ik zacht. Ik had een kleine dansruimte naast mijn kamer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel zachtjes. '' Lex ? Ik kan alleen maar ballet en ik heb niet eens van die punt schoentjes bij me . '' grinnik ik . '' Een andere keer okay ?'' glimlach ik . Al snel hoor ik de bel gaan . '' Blijf jij maar zitten'' glimlach ik . Als dat zijn ouders zijn vind ik het heel dom dat ze aan bellen. Ik loop naar de deur en doe hem open. Volgens mij zijn dat zijn ouders. Ik glimlach naar Lex en ik neem afscheid.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    Harry knikte. 'Ik bedoel dat ik inderdaad uit de band stap voor altijd. Ik heb nog een paar dagen bedenktijd gehad, omdat het niet iets is waar je zomaar over kan beslissen of terug kan draaien. Maar ik denk dat mijn besluit wel vast staat, want ik trek dit niet veel langer meer. Het is lastig om de hele dag bij iemand in de buurt te zijn die je gedachten op hol laat slaan, die alles speciaal laat zijn en je niet zeker laat zijn van al je gedachten of gevoelens. Maar dat is maar een kleine deel en verder ga ik het niet vertellen, want dan zitten we hier morgen nog. Laten we het erop houden dat ik het niet meer naar mijn zin heb,' zei hij zacht en haalde diep adem. 'Sorry dat ik je hiermee lastig val.'
    Ik glimlachte. 'Hazz, je valt me niet lastig. Je kunt me alles vertellen, dat weet je toch?'
    Harry begon wat te typen op zijn mobiel.
    Ik maakte me voorzichtig los uit de omhelzing waar we nog altijd in zaten. 'Ik denk dat ik ook maar eens met Liam moet gaan praten. Hij moet het ook weten,' zei ik zacht. 'Bovendien zijn twee bodyguards altijd veiliger dan een, al twijfel ik natuurlijk niet aan jou spierkracht,' grapte ik er achter aan.
    'Ik ga hem maar zoeken. 'Bedankt Hazza.'
    Ik gaf hem nog een keer een knuffel en liep toen weg, nog een paar keer zwaaiend.

    Louis William Tomlinson
    Volg je gevoel en je vind me, want dat is toch altijd zo, Lou? En anders zit ik op een bankje een stuk verderop dan waar wij net zaten. x Hazza. Dat was het sms'je wat ik terug kreeg. Ik glimlachte en begon in zijn richting te lopen.
    Toen ik aankwam bij de juiste plek zat hij inderdaad op een bankje. Hij nam net afscheid van Nicky.
    Ik wachtte even tot Nicky weg was, gewoon omdat ik dan alleen met Harry was, en kwam toen dichterbij. Ik sloop vanachter naar hem toe en legde mijn armen toen zachtjes op zijn ogen.
    'Boe. Rara, wie ben ik?' zei ik met een verdraaide stem.


    "Family don’t end in blood”

    Lex Huwerd

    Ik knik even. 'Doei Jim, dankje voor vanmiddag, ik spreek je nog wel' zeg ik hem en begroet mijn ouders. 'Heey hoe gaat het , wat was er nou precies?" rateld mijn moeder bezorgt. 'Het gaat goed, Ik gleed uit en ben met mijn hoofd op de rand gevallen. Nu heb ik een hechting en een gekneusde rib maar het gaat wel goed op zich' zeg ik zachtjes. 'En wie waas die jongen?" ikg limlach 'Dat was JIm hij hielp me aangezien ik dacht dat ik ging flauw vallen' Mama knikt weer. 'ow en mama, ik heb een vriendje Jared en ik zou hem graag willen voorstellen binnenkort' zeg ik zacht en mijn moeder begint te stralen. 'Echt waar ohh wat leuk?' ik glimlach vrolijk. 'ik ga frietjes halen' ik knik tevreden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    s]@IrishNialler en @WishingZiall: Ik wil niet vervelend doen, maar sommige van jullie stukjes zijn bijna one-liners... Sorry, hehe. ;S[/s

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 16:51 ]


    "Family don’t end in blood”

    Jim Timothy Horan

    Ik pak mijn mobiel en ik stuur een smsje naar Scott. Ik ben nu onderweg naar StarBucks x Zie je zoo <3 en ik druk op verzenden. Ik snap niet waarom ik altijd er van die hartjes achterplak. Misschien heeft hij wel slecht nieuws en wilt hij me nooit meer zien . Ik fiets naar de StarBucks en ik bestel alvast een koffie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty George Tomlinson
    Ik glimlachte half trots en half verlegen toen hij me bedankte. Had ik mijn grote broer die in mijn ogen alles waar ik doorheen gin al had meegemaakt nu advies geven? Het verwarde me een beetje, maar het gaf me ook het gevoel dat ik eindelijk begon op te groeien. Nu de groeispurt en de eerste baardharen nog. Ik glimlachte bij de kus op mijn voorhoofd. Dat was weer gewoon echt heel vertrouwd en prettig. Lou die een halve meter boven me uitstak en over me waakte. Mijn mobiel zoemde en ik keek. Kan het niet eerder? Het is belangrijk. Scotty T Ik zou ook naar Lex kunnen gaan, maar ik wist niet waar hij woonde en wilde ook liever niet onze relatieproblemen voor hem uitspreken. Zeker niet omdat ik ofwel heel kwaad ging worden ofwel ging janken waarschijnlijk. Daar hoefden geen buitenstaanders bij te zijn. Het liefst zou ik met hem hier in een bezemkast ofzo gaan zitten om het uit te spreken, maar hij was niet hier en dat maakte het erg lastig. Ik ging met een hand door mijn krullen en begon nerveus rondjes te lopen. Al snel kreeg ik nog een sms. Ik stopte met rondjes lopen en rende zo goed als het ging in mijn draaierige staat naar de Starbucks op de hoek.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 16:55 ]


    Bowties were never Cooler

    [ Jim is al vertrokken xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik ga met de deken om languit liggen en pak mijn mobiel. Heey Zayn, toen net was Jim hier en het was best gezellig. Hij had echt spijt dusja. Ik ga weer beginnen met dansen wss als het beter gaat en ik kan eerlijk gezegd niet wachten. Heb je zin om vanavond langs te komen? Brynn en Jared kunnen ook mee. Ik heb mama verteld van Jared en mij en die reageerde echt heel positief. Naja ik hoor wel of je zin hebt om langs te komen. Ik zoek op internet wat dansscholen op en schrijf een mailtje met korte uitleg van alles. Al snel is mijn moeder terug met het eten en ze dwingt me te blijven liggen aangezien ik nog wat duizelig was en vrolijk eet ik mijn eten op in de bank en geniet van de friet en frikandelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan