• Mijn vriend is binnenkort jarig, en ik heb gelukkig niet meer het probleem dat ik niet weet wat ik voor hem wil kopen.
    Ik heb namelijk al een leuk boek over Astrologie en shit uit London (ben ik gisteren van thuisgekomen) en ik had daarstraks een leuk topic gevonden over een boek met de historie volgens Facebook ;P
    Alleen ik wilde ook een lekkere parfum voor hem kopen. Niet te duur, maar het is nu overal uitverkoop, dus dat zal vast wel lukken.
    Alleen ik heb geen idee wat bij hem zou passen, en alles. Ik ben nog van plan om de Ici Paris XL (en eventuele andere parfumwinkels) af te struinen, maar ik wil alvast andere meningen horen...
    Hebben jullie enig idee welke geurtjes lekker zijn van de mannenparfums?


    Deep inside, I've never felt alive

    Axe misschien?c: die heb ik zelf het liefst


    Whut

    Ah, mijn geweldige toppic. :Y) Grapje. Maar nee, ik heb geen idee, ik ruik nooit zo wat mijn pa opdoet of andere mannen/jongens. Sorry.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Defile schreef:
    Axe misschien?c: die heb ik zelf het liefst
    Nooo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Als ik jou was zou ik er vooral op letten dat het niet naar ouwe mannetjes ruikt en ook niet te sterk, want je hebt soms van die parfums die een hele walm achterlaten en dat vind ik meestal erg smerig net wat té. :x Naar mijn idee kan dat een lekker parfum ook teniet doen. Maar voor merken heb ik eigenlijk geen idee. Ik hou niet zo van die standaard luchtjes in ieder geval, maar het is maar net wat jij lekker vind, want jij moet het ruiken haha.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Defile schreef:
    Axe misschien?c: die heb ik zelf het liefst

    Nee. Gewoon, nee. Ik zou als ik jou was voor een geurtje van Replay of David Beckham gaan, die zijn meestal nog wel van redelijke prijs en als je toch wat duurder wilt moet je voor Abercrombie gaan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Nee. Gewoon, nee. Ik zou als ik jou was voor een geurtje van Replay of David Beckham gaan, die zijn meestal nog wel van redelijke prijs en als je toch wat duurder wilt moet je voor Abercrombie gaan. (:


    Ooh is het zo erg? O.o maarja ik blijf voor Axe :p ik vind dat zelf lekker ruiken.


    Whut

    Defile schreef:
    (...)

    Ooh is het zo erg? O.o maarja ik blijf voor Axe :p ik vind dat zelf lekker ruiken.

    Haha, je moet gaan voor wat je zelf lekker vind ruiken hoor, maar ik vind Axe echt verschrikkelijk stinken. (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 17:12 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Defile schreef:
    (...)

    Ooh is het zo erg? O.o maarja ik blijf voor Axe :p ik vind dat zelf lekker ruiken.


    Ik vind alleen de douchegels van Axe vaak lekker ruiken, soms de deo nog, maar parfum en aftershave echt niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind alleen de douchegels van Axe vaak lekker ruiken, soms de deo nog, maar parfum en aftershave echt niet.

    Afthershave neem ik zelf ook niet. Maar deo wel.


    Whut

    Een vriend heeft echt een héél lekker luchtje. Volgens mij van David Beckham. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mexx is wel goed, mijn vriend was er in elk geval wel blij mee.


    26 - 02 - '16

    fireflower schreef:
    ik heb een veelste dure smaak


    Helaas niet in grammatica.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Google.


    Some people are art and do art at the same time

    Wat was je budget ongeveer? Paco Rabanne - One Million ruikt namelijk ook echt lekker (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    One Million ^^


    To infinity and beyond •