• 'Verdomme Edward.' 'Bella rustig laat het me uitleggen.' 'Waarom zou ik, Edward je hebt me godverdomme bedrogen met je eigen 'zus' denk je dat ik nog meer uitleg nodig heb.' 'Ja want het is niet zo zoals je denkt dat het is.' 'Het is wel zo ik weet wat ik zie, denk eens aan mij en Emmett weet je wel dat je hebt gedaan. Je hebt mij verloren en het vertrouwen van Emmett.' 'Daar heb je misschien wel een punt maar ik wil het uitleggen.' bleef Edward volhouden. Maar ik ging niet meer bij hem terug nooit meer.

    Edward heeft Bella bedrogen, Bella blijft bij haar besluit dat ze niets meer met hem wil te maken hebben. Maar wat als ze in gevaar komt omdat ze haar beste vriend boos heeft gemaakt en hij veranderd in een weerwolf. Zou ze dood gaan of zou Edward haar redden? En wat als Edward haar red komt het dan nog goed?


    aangezien ik dit verhaal niet mag doen van de mods en aangezien ik geen topic hier over mocht maken ben ik heel pist en jah sorry maar goed ik ga het op niemand afwerken en ik weet dus nog helemaal niet of ik het ga doen of niet dus jah ik zie nogwel.


    c'est mon lamour pour toi.

    I don't gonne come back
    [/ffzo]


    I found myself in Wonderland.

    ik heb er meer informatie bij gezet.


    c'est mon lamour pour toi.

    You hope I come back, but I not.
    wahaha :]D

    Bedrogen.

    Zie je andere topic.


    We can only learn to love by loving.

    Edward, I need you again.


    All was well.

    I don't gonne come back
    [/ffzo]


    I'm not going to come back
    @ Unspoken

    Ypu hope I'll come back, but I don't

    oké mijn engels is wrs ook verneukt :')


    All was well.

    I Don't Need Any explanations,Edward


    We can only learn to love by loving.

    Leave me alone!


    the garden where an angel lives

    Edward and the *weerwolf in het engels*


    All was well.

    bewerkt lees.


    c'est mon lamour pour toi.

    Edward and the *weerwolf in het engels*


    werewolf.


    We can only learn to love by loving.

    Slotje. Met jou wil ik even een hartig woordje spreken.


    Bored.