• Hi guys and girls,

    Ik ga dit jaar niet op vakantie *sigh* dus ik heb maar besloten om mijn tijd door te brengen met het kijken van films.
          Ik heb al een lijst met films die ik al heb gezien. Heb je een leuke film, plaats ‘m alsjeblieft! Ik kijk van alles, zo lang de film maar goed is. Als je een hele kleine samenvatting wil/kan geven, zou ik dat ook echt waarderen!
          Heb je trouwens ook nog een paar boeken, die mag je ook hier kwijt! Liefst geen boekenreeksen die meer dan drie boeken bevatten.

    FILMS
    Ten Inch Hero
    Dead Snow
    The Tournament
    Flood
    White House Down
    The Lovely Bones
    Submarine
    Donnie Darko
    Mr. Nobody
    Saving Private Ryan
    Clockwork Orange
    To Kill a Mockingbird
    Se7en
    Brideflight
    Taken / Taken 2
    Safe Haven
    The Impossible

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 17:07 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb net Ten Inch Hero gekeken, echt een leuke film!

    Buiten een hippe sandwichshop in Santa Cruz, Californië, staat een bord: 'Hulp gevraagd, normale mensen hoeven niet te solliciteren'. Het is tekenend voor de sfeer in het kleine winkeltje, dat gerund wordt door een groep vrienden. Voor hen is het een oase van seks, vriendschap en humor in de ingewikkelde zoektocht naar ware liefde.

    Piper is een artieste, de mooie Tish een nymfomaan, de charmante punkrocker Priestly verbergt zijn eigen gevoelens met een grote mond en Jenny is juist verlegen, behalve op het internet ... Eigenaar Trucker is een hippie uit de jaren zestig. Hij heeft z'n jonge staf niet nodig om de liefde van zijn leven te vinden. Of wel?


    Your make-up is terrible

    White House Down :Y)


    -

    Flood 1+2:


    Queer zijn is gewoon alles

    Even mijn topics, ik wil ook nog wel wat leuke films c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zie geen LotR ertussen staan.... GA NU ONMIDDELLIJK KIJKEN!
    Maar ook nog twee andere films die ik wel leuk vondL

    Brideflight:
    Drie jonge bruidenen een jongeman reizen naar Nieuw-Zeeland om daar een leven op te bouwen. Hen levens gaan hun eigen weg, maar komen na een tijd toch weer bij elkaar.

    the Lovely bones:
    Een jong meisje wordt vermoord, maar vanuit een tussenwereld kijkt zij toe op haar famillie en moordenaar. Haar vader probeert uit te vinden wat er met zijn dochter is gebeurd, en het meisje probeert hem te helpen, wilt zij eindelijk rust vinden.


    Stenenlikker

    Ik hou zelf erg van Coen Brothers films; Fargo, Big Lebowski, The Man Who Wasn't there, No Country for Old Men ect.

    Verder;
    Submarine
    Donnie Darko
    Eraserhead
    American Beauty
    Mr. Nobody
    Babel
    Clerks 1&2
    Godfather triology stond er volgensmij ook niet bij (?)
    Saving Privet Ryan
    Clockwork Orange
    To Kill A Mockingbird
    Se7en
    Snatch
    One Flew Over the Cuckoo's Nest
    Blade Runner
    Alles van Miyazaki
    Alles van Tarantino

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cuthalion schreef:
    Ik zie geen LotR ertussen staan.... GA NU ONMIDDELLIJK KIJKEN!
    Maar ook nog twee andere films die ik wel leuk vondL

    Brideflight:
    Drie jonge bruidenen een jongeman reizen naar Nieuw-Zeeland om daar een leven op te bouwen. Hen levens gaan hun eigen weg, maar komen na een tijd toch weer bij elkaar.


    the Lovely bones:
    Een jong meisje wordt vermoord, maar vanuit een tussenwereld kijkt zij toe op haar famillie en moordenaar. Haar vader probeert uit te vinden wat er met zijn dochter is gebeurd, en het meisje probeert hem te helpen, wilt zij eindelijk rust vinden.


    Die film is echt mooi!


    26 - 02 - '16

    Mocht je tijd te veel hebben en totaal niet weten welke film je moet kijken; Hier is mijn 'rate' list van IMDb. :'D

    Dankje wel everyone! ^^


    The odds are néver in our favor.

    Fast Six
    Percy jackson and the olympians the lightining thief
    The expendables 1/2

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:51 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Elvenking schreef:
    Mocht je tijd te veel hebben en totaal niet weten welke film je moet kijken; Hier is mijn 'rate' list van IMDb. :'D

    Thaaanks! Wij hebben echt dezelfde filmsmaak. Alleen 300 maar 6 sterren? O.o


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Thaaanks! Wij hebben echt dezelfde filmsmaak. Alleen 300 maar 6 sterren? O.o


    Ja en Avatar een fucking 9. Die is absolute niet verdiend.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    - Step Up 4
    - Honey 2 (1 heb ik nooit gekeken)
    Beide dansfilms, maar beide epic :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Knight schreef:
    (...)
    Thaaanks! Wij hebben echt dezelfde filmsmaak. Alleen 300 maar 6 sterren? O.o

    Ik vond die film een beetje over de top. :'D