• Ik had dus altijd de app van Weheartit op mijn telefoon - iPhone 4 - en ik had er vanochtend een update van. Ik wilde die app dus updaten, maar hij liep zeg maar vast.
    Toen klikte ik het weg en deed mijn mobiel opnieuw aan. Toen was ineens de app verwijderd en als ik naar de app-store ga, kan ik hem niet opnieuw downloaden.
    Daar staat alleen 'open deze app' of zo, wat er alleen staat als je die app al hebt, terwijl ik hem dus niet meer heb.
    Ik kan hem nu ook niet meer opnieuw downloaden, sooo, weet iemand wat ik moet doen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Doe het via de computer. Dat helpt ook nog wel eens.
    Of log eens in en uit bij de App Store.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Belacqua schreef:
    Doe het via de computer. Dat helpt ook nog wel eens.
    Of log eens in en uit bij de App Store.
    Uitloggen bij App Store helpt niet


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heb je m al geopend via de appstore? Want misschien verschijnt hij dan wel weer op een mysterieuze wijze tussen je apps...?
    Verder heb ik geen idee. Contact opzoeken, zou ik zeggen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kijk 'ns bij je instellingen van je mobiel om te kijken of hij er wel echt vanaf is. Zekerheid is altijd goed hehe. c: En anders misschien gewoon via je laptop proberen of zo? Wat de anderen ook zeggen hierboven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Reset je telefoon anders gewoon eventjes? Tenminste, herstart 'm (: met de homeknop en vergrendelknop lang ingedrukt houden tot die uit gaat en ingedrukt laten totdat hij ook weer met het Apple logo verschijnt en dus aangaat (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb niet echt ervaring met iPhone 4-telefoons. Maargoed, boven krijg je al tips. ^-^


    Some people are art and do art at the same time

    Xenophilius schreef:
    (...)Uitloggen bij App Store helpt niet


    Dan kan je je telefoon misschien het beste synchroniseren met je computer en hem er dan op zetten. Ik heb via die weg nog nooit problemen gehad. Zolang je het maar doet op de pc waar je iPhone al bekend is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb geen ervaring met iPhone's
    Staat er niet ergens op je mobiel een lijst met gedownloade apps, bij geheugenkaart of instellingen? Dan kun je de app via dat verwijderen en opnieuw installeren.


    From these ashes, I will rise