• Hee!
    Ik hoop dat er hier op Quizlet enkelen zitten met verstand van mode/winkels. =)

    Ik ben vandaag met mijn vriend gaan shoppen in Antwerpen en hij wou eigenlijk bretels/bretellen (geen idee welke van de 2 je hoort te schrijven). Je kent ze wel van vroeger:



    Die dingen dus. Maar dan niet om echt aan te doen, maar eerder om te laten hangen. Ik wist niet echt waar ik ze kon vinden. Ik heb er wel drie flashy gezien in de Claire's, maar dat kan een jongen niet aan. =P
    Uiteindelijk vond ik in de Sting shorten met bretellen/bretels aan. Die waren ook leuk, dus hij heeft er 1 gekocht. De deze:



    Maar toch zou hij graag nog een losse bretel willen hebben die hij gewoon op elke broek kan dragen. Dus dat deze niet vast zit aan de broek.
    Heeft iemand een idee in welke kledingwinkels je zoiets kan vinden?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Amaray schreef:
    (...)
    Ow, tuurlijk haha. c:
    Het lijkt mij wel dat je dat met ieder exemplaar krijgt.

    Inderdaad. Daarom dat je het er beter op kunt laten zitten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet nog dat mijn opa een keer naar iemand was toegelopen en had gezegd dat ie zijn bretels vergeten was om om te doen:)

    Een kledingzaak voor oudere mannen?


    The night is dark and full of terrors.

    Ik zag ze vandaag hangen in de H&M MEN in Utrecht.


    The night is dark and full of terrors.

    Ik heb de mijne bij de Coolcat gekocht!

    Topic bump. -.-


    Take me to wonderland

    Xxvampire schreef:
    Ik heb de mijne bij de Coolcat gekocht!

    DE LAATSTE POST IS VAN ZEVENENTWINTIG JULI! Het is nu november! Hoe kun je dat niet zien en als je het al ziet, why the fuck bump je het? Jou reactie voegt helemaal niks meer toe, omdat ze vast al iets heeft. Ugh.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 15:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    omg, word hier zo moe van ;'c

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 16:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Waarom buumpp?

    Dan kan ik ook wel ff reageren:
    Nooooohh! (N) Waarom draagt iedereen die dingen nou zo? ;s Werkelijk belachelijk!
    Gewoon lekker over je schouders! Zo horen ze! :x

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:03 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Titan schreef:
    Geen idee waar je het kan halen, maar ik vind het echt lelijk. (cat)

    Daarbij, ik vind het raar dat je er vroeger om gepest werd en het nu helemaal 'in' is. Fuck logic.

    Ik had vroeger ook heel vaak bretels en eigenlijk wil ik ze nu wel weer, haha. Ik vond het altijd handig om tijdens saaie lessen mee te prutsen, lol.
    Helaas kan ik ze nergens vinden, meh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    > slotje.


    If you had never come out of the blue, I would've stay