• Hoi allemaal!

    Eén van mijn beste vriendinnen is jarig en ik weet het perfecte cadeau! Namelijk een Harry Potter das van Slytherin (zwadderich). Maar ik weet totaal niet wààr ik dat kan kopen. Weet iemand waar je dat kan vinden? Niet online, want ik moet het maandag gaan kopen, want maandagavond wil ik het kunnen afgeven.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ohhh, dat is zo leuk C:
    Ik denk dat je die dan toch uit het buitenland moet halen, want ik heb ze nog nooit ergens zien liggen.


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    Ohhh, dat is zo leuk C:
    Ik denk dat je die dan toch uit het buitenland moet halen, want ik heb ze nog nooit ergens zien liggen.


    26 - 02 - '16

    Jep, die moet je wel online kopen. So did I, ik heb dezelfde ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is jammer. Dan zal ik 'm maar online kopen en zeggen dat haar cadeau later komt. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Dat is jammer. Dan zal ik 'm maar online kopen en zeggen dat haar cadeau later komt. (:


    Geef haar een tegoedbon in Harry Potter stijl C:


    26 - 02 - '16

    Ik denk niet dat dat kan...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alecia schreef:
    (...)

    Geef haar een tegoedbon in Harry Potter stijl C:


    Good plan (y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gewoon in zo'n stijl;


    26 - 02 - '16

    Als je van België bent heb je in Brussel zo een winkel, maar voor de rest weet ik alleen online.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Als je van België bent heb je in Brussel zo een winkel, maar voor de rest weet ik alleen online.


    Ja! Ik ben van België en moet maandagvoormiddag in Brussel zijn, dus TELL ME PLEASE!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ja! Ik ben van België en moet maandagvoormiddag in Brussel zijn, dus TELL ME PLEASE!


    Ik weet niet precies waar het ligt, maar een vriendin van me is er al geweest en was er enorm enthousiast over. Misschien kan je het op internet vinden? Je kan er blijkbaar heel veel van Harry Potter vinden.


    16 - 09 - '17

    Blijkbaar zijn er meerdere winkels in Brussel die spullen van Harry Potter verkopen las ik net ergens, maar ik kan die winkel dus niet vinden ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Blijkbaar zijn er meerdere winkels in Brussel die spullen van Harry Potter verkopen las ik net ergens, maar ik kan die winkel dus niet vinden ;s


    Ik ben ook aan het zoeken, maar ik vind de winkel ook niet. ): Maar ik blijf nog wel even zoeken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik ben ook aan het zoeken, maar ik vind de winkel ook niet. ): Maar ik blijf nog wel even zoeken.



    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)



    Thanks, hihi!


    If we had not a soul, music would have created it.