• En opnieuw hoorde ik dat angstaanjagende geluid. Een huilende weerwolf. Mijn bloedeigen vader. Ik rende snel naar mijn bed en trok mijn warme deken over mijn hoofd, in de hoop het geluid te dempen. Waarom is mama er niet op dit soort momenten, wanneer mijn hart overuren maakte en mijn ademhaling onregelmatig was van de angst?
    In stilte huilde ik en pakte mijn zachte teddybeer, die ik tegen me aan trok. De teddybeer, een verjaardagscadeautje van mijn moeder. Ik bleef daar een poosje liggen, terwijl ik mijn snikken wat meer onder controle kreeg door het luisteren naar het zachte tikken van de regen op het raam.
    Uiteindelijk zakte ik langzaam weg in een lichte slaap, terwijl mijn tranen op mijn wangen opdroogden. Het enige moment van de dag zonder zorgen.










    Toen ik eenmaal in Hogwarts stond, veranderde mijn hele leven. Ik heb vrienden gemaakt, vijanden gemaakt; ik heb geleerd hoe ik magie moest gebruiken... ik heb een nieuwe wereld ontdekt. Een wereld vol goed, maar in al het goed... schuilt het kwaad.
    Ik heb geleerd dat, wie je ook bent of waar je ook vandaan komt, er altijd iemand is die van je houdt. Maar ik heb ook een geheim ontdekt. Een geheim dat ik nooit heb willen weten. Een geheim dat alles veranderde.
    Een geheim dat een zaak van leven of dood is.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 14:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je schrijft goed. En het is een Ron Weasley verhaal. Mijn abo heb je! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Je schrijft goed. En het is een Ron Weasley verhaal. Mijn abo heb je! :Y)

    Haha, dankjewel! (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''