• Dit topic gaat over een paar jongens en meisjes die anders zijn dan anderen.

    1 meisje/jongen gaat een keer ergens duiken. Dan knapt er iets bij hem/haar, daardoor kan hij/zij onder water ademen. Ook bij anderen kinderen gebeurt het. Het gebeurt juist bij de kinderen die geen vrienden hebben. Ze ontmoeten elkaar bij de zee, ze durven allemaal niks te zeggen dat ze onder water kunnen ademen, omdat ze bang zijn dat ze worden onderzocht door wetenschappers. Later worden ze een close vriendengroep. Ze zwemmen een keer ver van de kust, en dan zien ze atlantis! Het ziet eruit als een paradijs. Ze zwemmen erheen. Ze zijn binnen en dan pas begint het avontuur.

    Meisjes & Jongens:
    -aloeway blightcandy2001
    -Skye Ryson MyselfOnly
    -Martin Tobias van Vloot geleninja

    Onderzoekers
    -Gereserveerd door iMickeyMouse
    -Gereserveerd door StoryWriterx

    Inwoners Atlantis:
    -Audrey Felicity longstride Capriole

    Koning & Koningin van Atlantis
    -Andreea Turral geleninja
    -James George RooneyStoryWriterx

    Prinsen & Prinsessen van Atlantis
    -Alicia Francesca Eatside bunnylover22
    -Gereserveerd door iMickeyMouse
    -
    -
    Invullijstjes:

    Meisje/Jongens
    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd: (graag tussen 15 en 20 jaar)
    Uiterlijk: (Foto en beschrijvind graag [beschrijving niet verplicht])
    Karakter
    Extra:


    Onderzoekers
    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd: (Graag tussen 25 en 35)
    Uiterlijk: (Foto en beschrijvind graag [beschrijving niet verplicht])
    Karakter
    Wat onderzoek je vooral?:
    Extra:


    Inwoners van Atlantis (Ook koningin, koning en de prinsen en prinsessen):
    Geslacht:
    Soort: (Want de inwoners hebben staarten)
    Naam:
    Leeftijd: (maakt niet uit)
    Uiterlijk: (Foto en beschrijvind graag [beschrijving niet verplicht])
    Karakter
    Extra:


    Regels:
    Sowieso 7 regels schrijven
    Topics worden alleen door mij gemaakt, tenzij je toestemming hebt
    Geen Mary Su's of Gary Stu's
    16+ mag, maar houdt het netjes
    Als je offtopic gaat graag tussen haakjes: [] () {}
    Meld je als je een lange tijd niet kunt reageren
    Naamsveranderingen doorgeven
    3 pesonage's maximaal
    Reserveringen blijven 4 dagen staan
    Minimaal 1 keer per week een stukje schrijven als het speeltopic is geopend. lukt het niet zeg het dan even

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:04 ]


    We all just wanna be somebody

    Hoeveel keer per week moet je dan iets posten.Ik zou namelijk heel graag meedoen maar ik heb het vaak druk met school.


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    o ja! Ik zal het er even bij zetten


    We all just wanna be somebody

    Inwoners van Atlantis (Ook koningin, koning en de prinsen en prinsessen):prinses
    Geslacht:meisje
    Soort: (Want de inwoners hebben staarten)wat bedoel je hiermee?
    Naam:Adella (achernaam koning)
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk: Bruin haar tot iets langer dan haar schouders,bruine ogen;bleke huid.
    Extra:

    ALGEMEEN
    Naam:Adella (achternaam koning)
    Roepnaam:Adèl Adella
    Geslacht:meisje
    Leeftijd:14 jaar
    Geaardheid:hetero
    Status:prinses mogelijke troonopvolgster

    UITERLIJK
    Lengte:1.60
    Gewicht: Ideale gewicht bereken je als volgt: Neem de lengte (bijv. 1.73) haal de 1 er vanaf (dus je houdt 73 over), voor een man haal je er vervolgens 5 kilo vanaf (68 kilo) en voor een vrouw 10 (63 kilo) dan heb je een marge van 2 á 3 kilo. Voor een vrouw van 1.73 geldt dus dat ze ongeveer tussen de 60 en 66 kilo moet zijn, voor een man tussen de 65 en 71 kilo.)) 52
    Ogen: bruin
    Huidskleur: Blank
    Haarkleur: donker bruin
    Kapsel: half lang(reikend tot iets verder dan de schouders)los licht golvend
    Kleding: een groene staart,schittert niet.


    INNERLIJK
    Karakter-eigenschappen: Slim,leergierig,plichtsbewust,leider,bezorgd,licht opvliegend,houdt van antiek,kent de regels,wordt een beetje rebels maar dat gaat in tegen alle verwachtingen dus houdt ze zich gewoon aan de regels behalve voor haar lievelingsvaardigheid(zie onderaan)heeft de eigenschappen om troonopvolgster te worden maar kan nog niet goed omgaan met het feit dat ze later voor een hele stad zal moeten zorgen als ze haarzelf soms al niet in de hand heeft.

    Biografie: Verleden: wie, wat, waar, wanneer hebben invloed gehad op waar je karakter nu is?Ze heeft al vanaf ze klein was van iedereen te horen gekregen dat ze later baas wordt van de stad,voor alle mensen zal moeten zorgen,enz.Daar was ze in begin trots op maar langzamerhand krijgt ze er meer twijfels over,wat als ze het niet aankan?



    Vaardigheden: Waar is je karakter goed in:spullen vinden in de bodem zoals:stenen,schelpen,menselijke dingen hiervoor moet ze soms buiten de stad gaan.
    Zwaktes: Waar is je karakter niet goed in:zwemmen(wat eigenlijk niet zo erg is omdat ze vaak gewoon moet stilzitten.)Vooral snel zwemmen heeft ze niet onder de knie.
    Interesses: stenen die ze vindt in het zand,daar heeft ze een verzameling enz. van.Ze heeft een heel atelier in haar kamer.Maar haar moeder heeft het niet zo graag in verband dat het niks te maken heeft met regeren.
    Angst:Ze is bijgelovig en is bang dat ze ooit niet meer onderwater zullen kunnen ademen.Het idee van benen schrikt haar (in vergelijking met andere)niet af.Maar trekt haar ook niet aan(ze kent het verhaal van de kleine zeemeermin)

    OMGEVING
    Familie: koning koningin(eventuele broers zussen)
    vrienden(andere bewoners van atlantis mogen dat vragen,hoeft niet van adel te zijn,heb eigenlijker liever zelfs van niet(zie haar rebelse kant))


    Ik wou het je zou duidelijk mogelijk maken en zo goed mogelijk doen.
    Ik vond wel geen foto.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 20:58 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Nog een vraagje:zou je een beschrijving kunnen geven van Atlantis?Is dat een stad waar de technologie al ver vooruit is,of hoe stel jij het je voor?Zo kan ik mijn personage beter plaatsen.


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    amberkroaler schreef:
    Inwoners van Atlantis (Ook koningin, koning en de prinsen en prinsessen):prinses
    Geslacht:meisje
    Soort: (Want de inwoners hebben staarten)wat bedoel je hiermee?
    Naam:Adella (achernaam koning)
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk: Bruin haar tot iets langer dan haar schouders,bruine ogen;bleke huid.
    Extra:

    ALGEMEEN
    Naam:Adella (achternaam koning)
    Roepnaam:Adèl Adella
    Geslacht:meisje
    Leeftijd:14 jaar
    Geaardheid:hetero
    Status:prinses mogelijke troonopvolgster

    UITERLIJK
    Lengte:1.60
    Gewicht: Ideale gewicht bereken je als volgt: Neem de lengte (bijv. 1.73) haal de 1 er vanaf (dus je houdt 73 over), voor een man haal je er vervolgens 5 kilo vanaf (68 kilo) en voor een vrouw 10 (63 kilo) dan heb je een marge van 2 á 3 kilo. Voor een vrouw van 1.73 geldt dus dat ze ongeveer tussen de 60 en 66 kilo moet zijn, voor een man tussen de 65 en 71 kilo.)) 52
    Ogen: bruin
    Huidskleur: Blank
    Haarkleur: donker bruin
    Kapsel: half lang(reikend tot iets verder dan de schouders)los licht golvend
    Kleding: een groene staart,schittert niet.


    INNERLIJK
    Karakter-eigenschappen: Slim,leergierig,plichtsbewust,leider,bezorgd,licht opvliegend,houdt van antiek,kent de regels,wordt een beetje rebels maar dat gaat in tegen alle verwachtingen dus houdt ze zich gewoon aan de regels behalve voor haar lievelingsvaardigheid(zie onderaan)heeft de eigenschappen om troonopvolgster te worden maar kan nog niet goed omgaan met het feit dat ze later voor een hele stad zal moeten zorgen als ze haarzelf soms al niet in de hand heeft.

    Biografie: Verleden: wie, wat, waar, wanneer hebben invloed gehad op waar je karakter nu is?Ze heeft al vanaf ze klein was van iedereen te horen gekregen dat ze later baas wordt van de stad,voor alle mensen zal moeten zorgen,enz.Daar was ze in begin trots op maar langzamerhand krijgt ze er meer twijfels over,wat als ze het niet aankan?



    Vaardigheden: Waar is je karakter goed in:spullen vinden in de bodem zoals:stenen,schelpen,menselijke dingen hiervoor moet ze soms buiten de stad gaan.
    Zwaktes: Waar is je karakter niet goed in:zwemmen(wat eigenlijk niet zo erg is omdat ze vaak gewoon moet stilzitten.)Vooral snel zwemmen heeft ze niet onder de knie.
    Interesses: stenen die ze vindt in het zand,daar heeft ze een verzameling enz. van.Ze heeft een heel atelier in haar kamer.Maar haar moeder heeft het niet zo graag in verband dat het niks te maken heeft met regeren.
    Angst:Ze is bijgelovig en is bang dat ze ooit niet meer onderwater zullen kunnen ademen.Het idee van benen schrikt haar (in vergelijking met andere)niet af.Maar trekt haar ook niet aan(ze kent het verhaal van de kleine zeemeermin)

    OMGEVING
    Familie: koning koningin(eventuele broers zussen)
    vrienden(andere bewoners van atlantis mogen dat vragen,hoeft niet van adel te zijn,heb eigenlijker liever zelfs van niet(zie haar rebelse kant))


    Ik wou het je zou duidelijk mogelijk maken en zo goed mogelijk doen.
    Ik vond wel geen foto.



    ehm....... Dit is heel anders het is vaak altijd zo: Je schrijft alles opwat bij je invullijstje staat, en dan vul je die gegevens in. Zo is het vaak zo.
    En ik heb liever even dat je het vraagt of je een rol mag want anders gaat iedereen zomaar een rol invullen en dan krijgen we verwarrende boel. Ik zet je er nog niet bij. Dit is niet gemeen bedoelt ofzo hoor


    We all just wanna be somebody

    Begrijp ik.Ik vond je invullijst gewoon te kort om een duidelijk beeld te schetsen van mijn personage.Je vroeg bevoorbeeld niet om het karakter.Door die beschrijving die ik (extra jou invullijstje staat bovenaan)heb gegeven kunnen andere spelers zich beter inleven in en rond het personage.
    Naast dat miste ik wel een beschrijving van Atlantis,als bewoon(st)er van Atlantis moet je je een stad een beetje kennen hé?Is het een stad die veruit is met de technologie,of een stad die juist erg met de natuur begaan is,weten ze van het leven bovenaf?


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    amberkroaler schreef:
    Begrijp ik.Ik vond je invullijst gewoon te kort om een duidelijk beeld te schetsen van mijn personage.Je vroeg bevoorbeeld niet om het karakter.Door die beschrijving die ik (extra jou invullijstje staat bovenaan)heb gegeven kunnen andere spelers zich beter inleven in en rond het personage.
    Naast dat miste ik wel een beschrijving van Atlantis,als bewoon(st)er van Atlantis moet je je een stad een beetje kennen hé?Is het een stad die veruit is met de technologie,of een stad die juist erg met de natuur begaan is,weten ze van het leven bovenaf?


    Wil je misschien vragen of je een rol wilt? Want anders gaat iedereen zomaar een rol invullen.


    We all just wanna be somebody

    Mag ik een prinses?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Tuurlijk


    We all just wanna be somebody

    Just saying. Het is normaal als er mensen zonder te reserveren een rol invullen. Nog nooit heb ik gezien dat het verwarring oplevert, lol.


    That is a perfect copy of reality.

    Ok,zou ik aub een rol van een atlantische prinses mogen?


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    mag ik prinses zijn?:)


    I have a dream, You have a dream, We have a dream.

    Er gaat een stop op Prinsessen!


    We all just wanna be somebody

    oke maar ik ben toch prinses


    I have a dream, You have a dream, We have a dream.

    leest er boven niet maar oke


    I have a dream, You have a dream, We have a dream.