• Helloo everyone! helaas heb ik bericht gehad dat ik mijn quiz "Dump Je Reclame"
    moet verwijderen omdat dit niet bedoeld is als quiz... ik heb er daarom een topic van moeten maken
    omdat ik wel een een soort dumpplaats wil houden voor story's, quizzen, gedichten en polls. De quizz wordt morgen verwijderd door Quizlet dus alle reacties daarop zullen ook verdwijnen.. daarom zou het wel fijn zijn om hier ook nog een reactie op te plaatsen met je creatie.
    dusss daarom dump hier voortaan je creatie! :)
    thankyouuu!
    x-StrawHarry

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 7:16 ]

    The X-Factor girls - One Direction

    Ik schrijf het samen met iemand anders!
    XOXO

    Als je lacht straalt de wereld en begint de zon te schijnen. Sommige mensen zijn verslaafd aan roken of alcohol maar ik ben verslaafd aan jouw lach. Hij is vrolijk en luid. Alsof hij niet bang is om er te zijn en gehoord mag worden. Als een vogel die rond vliegt en schelle fluitjes laat horen waardoor iedereen er naar op kijkt. Omdat hij bijzonder is.

    Wat je niet weet is dat ik lach zonder blij te zijn.

    Lost in the fire ~ Styles


    ~ Een Harry Styles fanfictie.
    ~ Romantiek, drama en actie.
    ~ Door Armastus en Flaenor.


    wat was dit ookalweer

    http://www.quizlet.nl/stories/138858/de-club/
    Het gaat over een meisje, Lamira, die in een club zit, je komt elke keer iets meer te weten over wat er met haar broer is gebeurd en ook over hoe de zaken daar eraan toegaan, want er is duidelijk iets niet pluis. Ondertussen moeten ze ook nog zien te overleven en vele opdrachten doen. Het verhaal begint simpelweg bij het begin van het Clubjaar.
    Ik hoop dat je het wat vind;)

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.





    Was ik dan zo anders? Waren de woorden die ik uitsprak verkeerd? De tranen die ik lat met teveel? De glimlach die op mijn gezicht zat te duidelijk fake?

    Ik weet niet wat ik anders was. Maar steeds zagen ze een reden, een reden om een mes in mijn hart te steken en me te laten doodbloeden. En keus had ik niet, altijd zouden ze me wel weer vinden en ik zal altijd weer toegeven.

    De glimlach die mensen zagen, die altijd vriendelijk wou zijn. Veranderde in tranen die je niet kon negeren. Ze lieten de pijn zien die in mijn hart gesloten zat en vrij wou komen. Vrij wou komen en hulp wou krijgen van anderen, maar wat ik niet wist is dat die anderen me niet zouden kunnen helpen. Ik zou niet geholpen kunnen worden. Ik ben ánders. Anders en mensen konden dat niet veranderen.

    x Waargebeurd.
    x In dagboekvorm geschreven.
    x Don't like? Don't read.

    Angel or Demon? || Niall Horan

    Written and spoken in Dutch
    Starts on : 13-07-'14
    Ends on: -
    -Fanfiction/Fantasy/a little bit Triller
    Aurora Cecile Palmer
    Niall Horan
    Written by: Mashtonx


    What if...
    Some people come back to the earth, after they died, as Angel or Demon?
    You couldn't recognize them and nobody knows who's an Angel and who's a Demon.
    They can't hold back their powers any more?


    But the worst:
    What if they fall in love with each other?
    Nobody would know, but what if they were on the wrong time at the wrong place?
    Are they abel to keep their identity secret?
    And what happens next?




    Heel erg bedankt als je een kijkje zou willen nemen!(H)

    (PS. mijn Wattpad is: xx1Dx5SOSxx)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Amnesia ~ 5 Seconds Of Summer



    A story about a boy who has lost the love of his life and wishes he could forget everything but at the same time he wishes he could get her back.


    @Blackbirdy
    Verhaal in de vorm van brieven
    Inspired by Amnesia – 5 seconds of summer
    5 seconds of summer zijn geen personages
    Nederlands geschreven (soms ook Engels)


    Alvast bedankt voor het kijken!

    SORRY ALS JE RECLAME HAAT :$


    Maar nu ik je toch al lastig val,

    zou je asjeblieft een kijkje willen nemen bij dit verhaal:

    KLIK!!!

    alvast heel erg bedankt :)

    P.S als jij nog lezers voor je story zoekt, je kunt hier reclame maken :

    gastenboek van JxStyles :)

    Pompeii! Hopelijk ga je het een leuk verhaal vinden :)
    xx AvecMoi


    Don't Worry, Be Happy :D

    Ik heb een youtubekanaal! Check it out en subscribe please :) ik subscribe back <3 https://www.youtube.com/channel/UCyXVoGgyk9T_x_bgdmU3RmA/videos



    Savior - Zayn Malik
    Katherina Rhodes is een 18-jarige meisje die een jaar geleden een auto-ongeluk kreeg waardoor haar rechter nier niet meer wilt werken. De wacht lijsten staan vol maar ieder seconde die tikt is van kostbare waarde voor Katherina. Maar wanneer One Direction het gezicht word voor een nieuwe actie voor meer bloed leren ze de zieke Katherina kennen.

    Neem abo, ik waarschuw niet.
    Bevat 16+,...
    1D bestaat.
    Nederlands gesproken & geschreven
    Ik post wanneer ik zin heb.
    Opgedeeld in verschillende hoofdstukken.
    Start: 09 - 07 - '14
    Eindigt:


    Today's special moments are tomorrow's memories.



    Lollipops turn into cigarettes. The innocent ones turn into sluts. Homework goes in the trash. Mobile phones are being used in class. Detention becomes suspension. Soda becomes vodka. Bikes become cars. Kisses turn into sex. Remember when getting high meant swinging on the playground? When protection meant wearing a helmet?
    When the worst things you could get from boys were cooties? Dad’s shoulders were the highest place on earth and mum was your hero? Your worst enemies were your siblings. Race issues were about who ran the fastest. War was only a card game. And the only drug you knew was cough medicine.
    When wearing a skirt didn’t make you a slut. The most pain you felt was when you skinned your knees, and goodbyes only meant until tomorrow? And we couldn’t wait to grow up.



    Soundtrack.
    Harry Styles Fanfiction.
    Geschreven &'Gesproken in het Nederlands.
    Bevat 16+ lezen op eigen risico.
    Neem een abo, ik waarschuw niet.
    Arabella Cetimor.
    Harry Edward Styles.


    "To die, it’s easy. But you have to struggle for life."

    Heei! Ik dump mijn blog! Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen!

    http://dailyinception.blogspot.nl/



    Zou je miss een kijkje willen nemen bij mijn nieuwe story?

    Anouk // Lashton

    x

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 22:20 ]


    Supernatural

    http://www.quizlet.nl/stories/141735/stockholm-syndroom--16/ '

    Hope you like it


    chaos makes the muse