• Ik dacht, waar kan ik het beter vragen dan op Quizlet? Nergens, naar mijn mening en dus kwam ik hier met de vraag of er hier iemand is die bereid is me te helpen bij het creëren van een goed sjabloon bij mijn nieuwe tumblr blog die voor mij een steun en toeverlaat zal moeten gaan worden. Daarom moet het niet zo'n standaard gratis sjabloon worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Sjabloon? Heet dat niet theme? :'D
    Maar je kunt gewoon op Google "Tumblr themes" of iets dergelijks intypen. Je hebt natuurlijk die standaard dingen die je kunt zien wanneer je je theme aanpast, maar je kunt er nog veel meer vinden die door Tumblr users zelf zijn gemaakt en vaak ook gratis zijn. Daar zitten veel mooie tussen, al moet je waarschijnlijk even zoeken naar iets dat je bevalt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    In het Nederlands is het sjabloon ja.

    Anyway, ik zou er ook één zoeken op Google en hem dan gewoon wat aanpassen. Dat is het makkelijkst.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Sjabloon? Heet dat niet theme? :'D
    Maar je kunt gewoon op Google "Tumblr themes" of iets dergelijks intypen. Je hebt natuurlijk die standaard dingen die je kunt zien wanneer je je theme aanpast, maar je kunt er nog veel meer vinden die door Tumblr users zelf zijn gemaakt en vaak ook gratis zijn. Daar zitten veel mooie tussen, al moet je waarschijnlijk even zoeken naar iets dat je bevalt. ^^


    Mijn tumblr gaf sjabloon aan maar ik dacht inderdaad ook theme, any way, tumblr confuses me.(cat)
    Nou ja de laatste keer dat ik naar iets zocht en iets gevonden had deed die code het niet of ik deed iets fout of wat dan ook, het is zo ingewikkeld en als ik iets wil aanpassen weet ik bij god niet hoe ik dat zou moeten doen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hatsumomo schreef:
    In het Nederlands is het sjabloon ja.

    Anyway, ik zou er ook één zoeken op Google en hem dan gewoon wat aanpassen. Dat is het makkelijkst.


    Hoe moet je zoiets aanpassen?=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij heb ik de mijne gewoon gezocht bij andere tumblrs.. Gewoon kijken waar die van hun vandaan kwamen.. en dan zelf beetje aanpassen naar mijn zin..

    Eerst had ik ook 1 via google gezocht maar die was kapot gegaan ;D
    Een code zat niet goed en was te lui om dat te fiksen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Volgens mij heb ik de mijne gewoon gezocht bij andere tumblrs.. Gewoon kijken waar die van hun vandaan kwamen.. en dan zelf beetje aanpassen naar mijn zin..

    Eerst had ik ook 1 via google gezocht maar die was kapot gegaan ;D
    Een code zat niet goed en was te lui om dat te fiksen.


    Maar hoe moet je een code aanpassen?._. seriously....help?D=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoe moet je zoiets aanpassen?=x


    Eerst kies je er één uit, dan druk je op 'instal theme'. Als het goed is heb je hem dan. Dan ga je gewoon naar waar je je pagina kunt aanpassen, op je Tumblr page zelf dus. Daar kan je de HMTL aanpassen. Als je in Google wat dingen intypt wat je wilt aanpassen komt er vaak wel een gepaste uitleg bij.


    Your make-up is terrible

    Als je met de code wilt gaan rommelen wordt het best wel ingewikkeld. :'D Ik zou gewoon een theme zoeken die je al goed bevalt en de standaard dingen aanpassen naar jouw smaak - kleur, achtergrond, links, wat er verder nog kan worden veranderd bij die theme. Wanneer je echt dingen in de code wilt veranderen, kun je waarschijnlijk het best wat 'how to' handleidingen opzoeken voor wat je wilt, want daar heb ik ook geen verstand van. Soms kun je gewoon ergens een stuk code vinden en dat plakken in wat je al hebt; zo werken van die counters voor bezoekersaantallen bijvoorbeeld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    (...)

    Maar hoe moet je een code aanpassen?._. seriously....help?D=


    De code kan je makkelijk aanpassen..
    Als je op je eigen tumblr pagina ben staat er rechts boven in; Customize -althans als je engels hebt-
    Je krijgt dan één of ander aanpas pagina en aan de linkerkant staat er een knopje met ; Edit HTML.
    Tadaa ;D Nu krijg je een ding waar je code in staat van je tumblr pagina


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hm, de truc is meestal om gewoon de goede theme te vinden en die dan een klein beetje aan te passen. Meestal vind ik zelf niks leuks tussen de standaard google resultaten of de gratis themes.. maar hier zitten vaak wel leuke tussen; masterpost van een aantal theme makers


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Er is ook een soort programma/site waarmee je je eigen theme maakt ^^
    Tumblr Theme Generator ofzo (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een theme van ZeldaThemes. Die maakt best wel gave.
    Mijn theme
    Sorry voor de derpy achtergrond het gaat even om de theme. c:

    Een vriendin heeft me geholpen met alle links en zo.
    Als je je theme wilt toepassen, moet je 'm downloaden en dan krijg je als het goed is een kladblok file. Daar moet je alles van kopiëren.
    Bij je HTML als je bij "customize" zit, moet je die er staat verwijderen en die je net gekopieerd hebt plakken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 15:08 ]

    Ik heb een keer een thema bij dolliegrave weggehaald, eentje met allemaal panda's waar ik leuke reacties op kreeg. Je kon alleen de tekst niet zien.
    Verder haal ik ze allemaal van Tumblr af en kan ik je verder niet helpen ;d


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~