• Dit gaat best vreemd klinken, maar ik heb elke avond last van een verstopte neus. Overdag heb ik totaal geen last, en als ik dan 's avonds op de bank zit dan zit het ineens verstopt.
    Heeft iemand dit ook? Of gehad? Of moet ik moet gewoon naar de dokter gaan..


    To infinity and beyond •

    Ik heb al 2 maanden de hele tijd door een verstopte neus.(huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Ik heb al 2 maanden de hele tijd door een verstopte neus.(huil)


    Het is zo vervelend.. maar ik snap niet dat ik het alleen 's avonds heb.


    To infinity and beyond •

    Misschien omdat je dan stilzit/hangt/ligt? Ik heb dat soms ook als ik in bed lig -klinkt even vies- waarschijnlijk omdat de inhoud van je neus dan de ingang verstopt?

    Heb je geen last van hooikoorts of iets dergelijks?
    Ik heb namelijk wél hooikoorts, maar ik heb er overdag niet zo'n last van als dat ik er 's avonds last van heb...


    always have fun

    Vivere schreef:
    (...)

    Het is zo vervelend.. maar ik snap niet dat ik het alleen 's avonds heb.


    Ja das wel raar. Huisdokter? Want ik ken het niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb een hele tijd lang ook gehad, zeker een half jaar. Ik deed er niks mee. Ik ging gewoon naar school en probeerde alle HW enzo voor 's avonds te doen.


    -

    Dat heb ik nu ook. Voor mij is het normaal, want ik heb het vaker.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hm, heb je echt goed gezocht?


    Tijd voor koffie.

    Same problem here.
    Gelukkig niet meer, maar ik heb het ook gehad. Toen had ik het juist als ik in bed lag. Echt horrible. Uiteindelijk ging het over, maar ik heb toch aardig wat neusspray gebruikt.


    Stenenlikker

    Probeer neusspray met zoutoplossing, stomen, een ui naast je bed.. Ik ben ook flink verkouden geweest en deze dingen hielpen goed.


    26 - 02 - '16

    Exorcism schreef:
    Dat heb ik nu ook. Voor mij is het normaal, want ik heb het vaker.


    i put the fun in funeral

    Ik heb dat ook in periodes en ik heb astma, buiten dan nergens last van, maar zodra ik binnen ben of ga zitten begint het. Een tip, nasonex ofzo iets neusspray werkt heel goed en elke avond voor het slapen gaan luuf opsmeren, dat kunje als t goed is bij de da of drogist nog halen dat opent je neus, en je raam op een kiertje late


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Neusspray kan wel eens héél goed werken.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb dat al 10 jaar. Maar ik gebruik nu al 4 jaar Avamys. Mijn neus zit daar niet meer zo verstopt van en het helpt ook tegen mijn allergie. Enkel wanneer ik ziek ben en neuspray heb moeten gebruiken, hang ik weer vast aan mijn neuspray en moet ik weer die Avamys goed gaan gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, maar ik heb om mijn werk altijd wel dat ik een loopneus heb. Komt vast door de kruiden, al mijn collega's hebben het ook. Maar ja, wat is vlees zonder kruiden:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!