• Oh, this is just great. Ik moet niet eens moeite doen om zulke berichten te vinden, want ze komen gewoon naar me toe.

    Bieber toert momenteel rond in Australië en die passage gaat niet onopgemerkt voobij. Nadat hij eerder even werd vastgehouden op verdenking van drugsbezit op de luchthaven van Brisbane, heeft de zanger gisteren een fan gebruuskeerd aan een hotelzwembad in Perth. Hij noemde het meisje "een aangespoelde walvis".

    © belga.
    Bieber en zijn entourage bevonden zich gisteren aan het zwembad op het dak van het Hyatt Regency hotel. Helen Robinett, eveneens hotelgaste, getuigt: "Er liepen vier jonge meisjes rond in bikini; Eén meisje zag er echt prachtig uit met haar lang bruin haar maar ze was wat struiser." Het popidool bekeek haar en riep: "Ben jij een Hawaïaanse of wat?". Ze antwoordde:" Nee, dat ben ik niet." Dan vervolgde hij: "Je lijkt net een aangespoelde walvis". Waarop het meisje beduusd vroeg: "Meen je dat nu?". En Bieber zei: "Jij moet deelnemen aan de afvalshow 'The Biggest Loser'".

    Klacht
    Alle aanwezigen hadden het gehoord. De jonge fan barstte na de woordenwisseling in tranen uit en verliet het hotelzwembad. Er volgde een ongemakkelijke stilte. Helen Robinett probeerde het meisje nog te troosten: "Trek het je niet aan, het heeft echt niks met jou te maken." De getuigde diende een klacht in bij het hotel. Volgens het personeel was er nochtans niets aan de hand "want het meisje was toch een fan van Bieber".

    Nieuw idool
    Maar Robinett denkt daar anders over. "Zulke commentaren kunnen serieuze gevolgen hebben voor iemands zelfbeeld. Ik ben echt kwaad. Zonder zijn fans stelt Justin Bieber immers niks voor. En hij schoffeert hen. Het meisje dat naast me zat aan het hotelzwembad vertelde 'Ik kan niet geloven dat hij dat net gezegd heeft, hij is mijn idool'". Robinett antwoordde resoluut: "Zoek dan een nieuw idool."

    Hoogzwanger
    "Er bevond zich ook een hoogzwangere vrouw in het zwembad, hoe zou zij zich gevoeld hebben na de uitspraak van de celebrity?", vraagt de getuige zich af. "Bieber heeft een goed team rond zich nodig zodat hij begeleid wordt zoals het hoort. Iemand moet hem durven zeggen dat zulke uitspraken echt niet kunnen. Ik heb begrepen dat hij 19 jaar is. Wel ik hoop dat hij lang genoeg mag leven om hier lessen uit te trekken en ook iets goeds te doen."


    Bron


    Take me to wonderland

    Lekker bezig Bieber ^^

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 15:14 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het word nu wel tijd dat ze hem een spuitje geven (cat)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 15:17 ]

    Ik vind dit echt heel achterlijk van Bieber. Dat hij te laat komt op concerten of ruzie heeft met fotografen maakt me echt geen zak uit, dat is allemaal zijn keus, maar om een jong meisje zo te kleineren en beledigen vind ik niet acceptabel. Zeker als dat meisje fan van hem is, kan dat ongelofelijk veel impact op iemand hebben.

    Is er al een kamer vrij in het gekkenhuis?


    El Diablo.

    Ik denk dat ik hier geen commentaar op wil geven.
    Aan de beliebers die hem willen verdedigen:
    Rot eens lekker op en ga lebberen met een bieberposter.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ouch, zwaar asociaal dit. Dit gaat me echt te ver.. No comment.

    Te erg voor woorden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als ik hem was zou ik inderdaad extra beveiliging inhuren voor als ie slaapt. Er gaat toch ooit eens een moment komen dat iemand hem eens stevig gaat tussenpakken (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Prefect schreef:
    Ik vind dit echt heel achterlijk van Bieber. Dat hij te laat komt op concerten of ruzie heeft met fotografen maakt me echt geen zak uit, dat is allemaal zijn keus, maar om een jong meisje zo te kleineren en beledigen vind ik niet acceptabel. Zeker als dat meisje fan van hem is, kan dat ongelofelijk veel impact op iemand hebben.

    + kunnen ze hem nu eindelijk eens vastbinden of in elkaar slaan zodat hij zich normaal gaat gedragen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed bezig Bieber, zo hou je lekker veel fans over.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Lekker bezig, Bieber. Ik mag je nu nog minder en heb hard de behoefte om je te slaan. Ugh.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoonweg zielig dit. Wat die jongen zich wel niet meent.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ja, jaag de mensen weg die je nog niet wouden vermoorden -_-


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Whale whale whale dat is niks nieuws meer tegenwoordig


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dit is echt erg zeg. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo over zijn eigen fans zal praten O_O


    -