• Hoeveel % ben jij fan van Tokio Hotel..

    Iknogsteeeedss 100%

    XDDD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    100%

    sorry maar een vriendin van mij ook eh

    gans bewere van ik BEN ECHTE FAN ENAL eh ma wel geen enkele poster enal xD k heb mn ganse kamr vol xD

    en dan eg ik zo k ga na consert gaa ge mee
    ja neej k heb geen zin alle komaan dn kunt ge u eige tog geen echte fan noemme e hxD

    naja kortom mn vriendin is WANNABEE TH FAN

    en ikke niee x:D
    k ben nog steeds na een hele tijd fan :D

    0%
    xD

    75 %


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    9,99999999999999999999999999999 x)
    Neen gewoon de volle 100%


    The soul needs autumn.

    65%

    Dank aan Amerika >.<


    bla bla bla

    100.99% xD omg ik ga niet onder de 100 no way that never gonna happen x]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De volle 100%
    Over dat sommige liedjes op andere lijken, interresseert mij niks, daar zijn ze niejh minder om! Dat is met andere bandjes ook!


    Dit is mijn mening...!?

    De volle 100%
    Over dat sommige liedjes op andere lijken, interresseert mij niks, daar zijn ze niejh minder om! Dat is met andere bandjes ook!


    Dit is mijn mening...!?

    70% Ze maken goede muziek, alleen er komt niets nieuws. En de room word te veel volgens mij voor Bill... De jongens veranderen te erg, niet alleen omdat ze volwassener worden.


    totaal een met Nikki,
    btw, SLET je mocht het niet doorvertellen,
    en je zet het toch op Q?
    sukkel xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    de volle 101% xD


    Gilles (ll)

    Rond de 70%.

    Hun muziek is nog steeds goed, alleen moeten we lang wachten op nieuwe liedjes. Natuurlijk, als fan moet je kunnen wachten, maar dit duurt wel heel lang. Ook word het steeds minder aangezien de jongens steeds meer veranderen. Natuurlijk worden ze ouder en groeien ze op, dat snap ik ook wel. Maar hun veranderen ook omdat ze de roem een beetje te hoog boven het hoofd hebben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ahhmmm iets van een 50%?

    Because

    -De guys hebben Europa kinda 'verlaten' voor een veel te lange tijd en ik ga écht niet zolang op hun CD zitten wachten.
    -Dankzij Amerika blijft Don't Jump maar in de DagTop5 stanne enzoo en word dat echt kotsmuziek ^[*sorry*]
    -Ik ben nu meer fan van adere bands zoals Zornik&EscapeTheFate 'cause TH isniet de enige band die goed is hooaa :-)

    Komop .. ik ben Don't jump ook n beetje beu, mr luister dan naar je CD's fso ..
    & Tokio Hotel kan er niks aan doen dat ze naar Amerika moeten ! Hun management regelt dat !
    & zo lang wachten op hun CD .. zo heb je iets om naar te verlangen :) [/mening]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    0%
    Geen fan, maar hater ook niet, ik bedoel tjah gewoon niet helemaal mijn smaak, maar daarom haat ik ze niet he, je kan toch niet echt een band haten, oke hun muziek niet goed vinden maar jah


    Live life limitless.

    0 %
    Not A fan, Not A Hater//


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Het is zo ego om 100% te zeggen ik ben 99,6% fan