• Hoeveel % ben jij fan van Tokio Hotel..

    Iknogsteeeedss 100%

    XDDD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    1357895423789876432123456787% fan.

    20 - 25% ofzo^^


    I am an idiot, I move.

    (...)
    Komop .. ik ben Don't jump ook n beetje beu, mr luister dan naar je CD's fso ..
    & Tokio Hotel kan er niks aan doen dat ze naar Amerika moeten ! Hun management regelt dat !
    & zo lang wachten op hun CD .. zo heb je iets om naar te verlangen :) [/mening]


    Leuke menig aber de mijne bljft vast staan. Ik ben nog een60 procent fan ofso meer net meer en daar kan niemand nog iets aan verandere. Achjah moesten ze maar niet tot idnoo hoelang het nog gaat duren februearie ofzoo eer dienieuwe CD er is... Ik heb wel wat beters te doen. Maar ik zeg niet datik géén fan meer ben ;)

    5%


    -

    Je hoort niks meer van ze, en ga nu niet zeggen 'ze zitten in Amerika want ze hebben het druk met hun nieuwe album blablabla'
    want dat is bullshit. Als ze het druk hebben kunnen ze ook geen 20.000 concerten geven in Amerika, ookal moet het van de UNIVERSAL


    -

    like de volle 10.000 % ofzow (A)
    gheé :P
    maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet meer naar andere muziek luistert.. hea..
    dan ken je nog wel 100 % fan zijn (A)


    A Noble was Born in Chaos

    20 á 30% ofzoow =P


    Get back motherfuckerz'

    helemaal 100%

    =D mij maakt het niks uit dat ze in amerika zitten. Ze willen doorbreken en in amerika is daar veel moeite voor nodig najaa

    85%
    Er zijn andere bands, en ik denk dat de roem TH een beetje anar hun hoofd gestegen is. x] Maar de muziek vrolijkt mij nogsteeds op als ik een kut dat gehad heb. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    100%?
    Natuurlijk niet!

    483% :P
    Nee, dat slaat nergens op, maargoed... (A)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    85%


    We'll never be as young as we are tonight

    misschien nog maar 6%
    Reden: HIPHOP VERSLAVING:D(H)


    I want my bloody cheese now!^^

    30% denk ik ongeveer >.<


    You'd took my breath but I'll survive.

    nOg steeds 1OO %

    Ik wacht gewoon op ze!
    Dan maar ff tijd nodig,,! ik snap ze wel,! =]
    Ze laten ons heus niet vallen voor de amerikanen,!
    kom op zeg,! Ik zal ook wel eens naar amerika willen als ik Beroemd was,! x'D Duss,, I'll Be waiting here for them! ^^ [ niet op verneukt Engels letten ] x'D


    x

    100%!!