• Een vriend van mij heeft me gister een beetje lopen plagen. Hij was me op facebook steeds berichtjes aan het sturen dat hij me een of andere erotisch mail zou doorsturen naar mijn mailadres. Nee we zijn gewoon vrienden, het was dus gewoon voor de wiets.
    Ik dacht echt 'dafuq gaan we nu weer voor mail krijgen? Wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen :'D'. Nja, ik kreeg die mail maar niet binnen, en hij was me wat op aan het jennen over wat er dan wel niet allemaal in die mail zou staan, dus ik nóg meer denken 'wtf krijg ik me nu weer toegestuurd? xd'. Krijg ik uiteindelijk die mail binnen, zijn het gewoon wat foto's van een camera (ik houd van fotograferen, vandaar). Hij heeft me dus voor niks zitten op te jennen :')

    Maargoed.. Ik wil hem dus eigenlijk op hetzelfde niveau een beetje terugpakken, maar ik heb echt werkelijk geen idee hoe of met wat ik dat zou moeten doen xd Heeft iemand hier toevallig tips? :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Niemand? :c


    Inspiration can hit you any time

    Hmmm moeilijke.

    Bel hem op om te komen zwemmen bij jullie thuis en als hij komt is er geen zwembad maar je gooit een ballon gevuld met ketchup op hem.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Hmmm moeilijke.

    Bel hem op om te komen zwemmen bij jullie thuis en als hij komt is er geen zwembad maar je gooit een ballon gevuld met ketchup op hem.:Y)


    Uhm...

    Ga hem terugjennen! Is er iets wat hem irriteert? 8D

    Alternatief: Stuur hem na een tijdje plagen een 'erotische' mail terug met heel erg ingezoomde fotos van iets wat hij cewl vindt (een tv/sportschoenen/fiets/ps3)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou hem gewoon plagen met de dingen die hij niet leuk vindt. Of je zou hem eens uit moeten nodigen, en als hij bij je aankomt hem nat hozen met de tuinslang. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik zou hem gewoon plagen met de dingen die hij niet leuk vindt. Of je zou hem eens uit moeten nodigen, en als hij bij je aankomt hem nat hozen met de tuinslang. :Y)


    Tuinslangen zijn meesterlijk als het gaat om terugpakken!:Y)


    The way is not in the sky. The way is in the heart. - Buddha

    Morticia schreef:
    Ik zou hem gewoon plagen met de dingen die hij niet leuk vindt. Of je zou hem eens uit moeten nodigen, en als hij bij je aankomt hem nat hozen met de tuinslang. :Y)


    This.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ForeverAnais schreef:
    (...)

    Tuinslangen zijn meesterlijk als het gaat om terugpakken!:Y)


    Hahaha


    -

    Okammy schreef:
    (...)

    Uhm...

    Ga hem terugjennen! Is er iets wat hem irriteert? 8D

    Alternatief: Stuur hem na een tijdje plagen een 'erotische' mail terug met heel erg ingezoomde fotos van iets wat hij cewl vindt (een tv/sportschoenen/fiets/ps3)


    I like this


    26 - 02 - '16

    Iedereen bedankt voor de reacties! C:

    Okammy schreef:
    (...)

    Uhm...

    Ga hem terugjennen! Is er iets wat hem irriteert? 8D

    Alternatief: Stuur hem na een tijdje plagen een 'erotische' mail terug met heel erg ingezoomde fotos van iets wat hij cewl vindt (een tv/sportschoenen/fiets/ps3)

    Ik was zelf ook aan zo iets aan het denken :Y) Ik weet alleen nog niet precies wat ik dan moet sturen. Ik weet dat hij ook van fotografie houdt, motors en volleybal. Maar daar zie ik nog niet meteen iets bij waarvan ik zeg 'dat moet ik de mail!' haha xd


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Iedereen bedankt voor de reacties! C:
    (...)
    Ik was zelf ook aan zo iets aan het denken :Y) Ik weet alleen nog niet precies wat ik dan moet sturen. Ik weet dat hij ook van fotografie houdt, motors en volleybal. Maar daar zie ik nog niet meteen iets bij waarvan ik zeg 'dat moet ik de mail!' haha xd

    Als hij van motors houdt, is er al genoeg om te fotograferen. Een beetje motor-gek vindt het al awesome om mooie pictures ervan te zien, moet je natuurlijk wel weten welke hij het leukst vindt en alles.

    En lolol, ik vraag me nu wel af hoe hij zou reageren op die tuinslang. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je kan natuurlijk ook de suiker en zout omwisselen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Okammy schreef:
    (...)

    Uhm...

    Ga hem terugjennen! Is er iets wat hem irriteert? 8D

    Alternatief: Stuur hem na een tijdje plagen een 'erotische' mail terug met heel erg ingezoomde fotos van iets wat hij cewl vindt (een tv/sportschoenen/fiets/ps3)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Morticia schreef:
    (...)
    Als hij van motors houdt, is er al genoeg om te fotograferen. Een beetje motor-gek vindt het al awesome om mooie pictures ervan te zien, moet je natuurlijk wel weten welke hij het leukst vindt en alles.

    En lolol, ik vraag me nu wel af hoe hij zou reageren op die tuinslang. :Y)

    Dat is eigenlijk wel een hele goeie ja! Ik woon op een best toeristisch stuk, daar komen zat motors langs ^^ Misschien kan ik er zo een paar fotograferen, en anders gewoon plaatjes zoeken ofzo.. Zou best een goeie zijn :Y)

    En hahah xd Stiekem ben ik ook wel benieuwd hoe hij zou reageren op die tuinslang :Y) We hebben alleen niet meer bij mij thuis afgesproken, dan zou ik dat eerst eens moeten doen ;p En er dan natuurlijk voor zorgen dat hij geen mobiel of iets anders belangrijks bij zich heeft dat nat zou worden ;p


    Inspiration can hit you any time

    Stuur een foto van een zweep. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Stuur een foto van een zweep. :Y)

    Gnegne, die is goed! :Y)


    Inspiration can hit you any time