• Want gisteren keek ik The Perks of Being a Wallflower en wat is die film goed, zeg. Logan Lerman is echt geweldig als Charlie Kelmeckis, aan het einde van de film wilde ik hem gewoon knuffelen en voorlopig niet loslaten. Emma Watson en Nina Dobrev spelen ook in de film.

    Maar vandaar dus mijn nieuwe username, aangezien Lerman al in gebruik is. Volgens mij is dit ook van de weinige keren dat ik heel snel mijn username verander.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 18:21 ]


    Physics is awesome

    Haha ik heb die film ook gezien! Ik dacht bij hem steeds aan Percy van Percy Jackson, dus toen hij zei dat hij Charlie heette was ik even in de war :'D Leuke username!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ah! Die heb ik gisteren ook gekeken. Ik had er niet heel veel verwachtingen van, maar vond hem ook echt goed.
    Wel een beetje zielig hoor.

    Weten jullie trouwens wie die vriend is waar hij aan schrijft? Of is dat die beste vriend die zm heeft gepleegd?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 16:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Eledhel schreef:
    Haha ik heb die film ook gezien! Ik dacht bij hem steeds aan Percy van Percy Jackson, dus toen hij zei dat hij Charlie heette was ik even in de war :'D Leuke username!


    O, ja dat was ik alweer bijna vergeten. Dat hij in Percy Jackson speelt en die eerste film heb ik zelfs nog in de bios gezien.

    Wat vond je van de film?

    Dankjewel!


    Physics is awesome

    Leuke naam!^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Caprice schreef:
    Ah! Die heb ik gisteren ook gekeken. Ik had er niet heel veel verwachtingen van, maar vond hem ook echt goed.
    Wel een beetje zielig hoor.

    Weten jullie trouwens wie die vriend is waar hij aan schrijft? Of is dat die beste vriend die zm heeft gepleegd?


    Dat had ik dus ook, normaal zou ik zelf nooit zijn gaan kijken. Ik had zo te doen met Charlie, zoals ik al zei ik wil hem knuffelen en voorlopig niet loslaten. Hiervan zou ik dus echt wel een vervolg willen.

    Dat was mij niet duidelijk tijdens de film en ik kan op wikipedia ook niet vinden wie het nou is. In het begin van de film dacht ik dus inderdaad dat hij naar die beste vriend schreef, maar hij schreef ook naar die persoon daarover volgens mij. Dus dat zou suggereren dat hij niet naar die vriend schrijft.


    Physics is awesome

    Ja, idd. Zou echt awesome zijn als ze een vervolg maken, maar denk niet dat dat gaat gebeuren.
    Ah oke. We will never know.


    Aan niets denken is ook denken.

    Debbaut schreef:
    Leuke naam!^^


    Dankjewel!


    Physics is awesome

    aaah die film al minstens tien keer gekeken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @Caprice

    Dit is wel een soort film waarvan ik ook wel denk dat het vervolg toch niet zo goed zou zijn als de eerste film.

    Waarschijnlijk niet, tenzij het in het boek wordt genoemd waarop de film is gebaseerd. Ik zat later te denken dat hij misschien die brieven aan zijn tante Helen schrijft, maar dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk.


    Physics is awesome

    @ Einar

    Wat vind jij dan van de film?


    Physics is awesome

    Hij schrijft aan een onbekend persoon die op hem overkwam als een aardig iemand. Ik vind het echt een fantastische film, en het boek is ook heel goed. Ik ben vooral dol op Patrick


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hij schrijft idd aan een onbekend persoon. Beetje vaag. Je zou het ook kunnen interpreteren als een fantasie-vriend ofzo? Ook omdat hij "dingen" ziet.

    Ik vond de film wel goed, heb hem nu een paar keer gezien. Hij is alleen wat langdradig.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is het boek ook leuk trouwens (als iemand dat weet?)


    Aan niets denken is ook denken.

    @ Einar

    Mijn nieuwsgierige kant wil dan wel graag weten wie die persoon is. Ik ga eens kijken of het boek is vertaald, denk het wel want meestal zijn boeken die zijn verfilmd ook wel vertaald.

    Patrick hoorde gewoon in het verhaal, hij klopte gewoon binnen de hele verhaallijn. Hoewel ik stiekem ook dol ben op Sam.


    Physics is awesome

    @ Eledhel

    Dat zou ook kunnen. Maar hij ziet toch flashbacks van/aan zijn tante Helen?

    Ik vond het juist goed dat hij zo lang is, zodat alles rustig aan bod kan komen en niet lijkt alsof ze alles er in probeerden te proppen.


    Physics is awesome