• Haay lieverds <3

    nou ik stond vandaag met mijn vriendinnen in de aula en toen trok een vriendin me even mee&vroeg ze dus wat ze met het volgende moet doen.

    Nou ze heeft een vriendje,alleen hij zit in de brugklas >.< en zij zit dus samen met mij in de 2e.Ze heeft nu een dag met hem,maar vind hem eigenlijk niet leuk.Dus ik zei dat ze het moest uitmaken.Dus ze wilde dat net gaan doen&toen hoorden we van 2 andere vriendinnen dat hij in een keer met haar wilde zoenen >.< en ja dus dat was nogal lullig om het uit te maken.En ze staat al bekend als player,dus das helemaal kut als ze het gaat uitmaken.Nu wil ik haar helpen en vraag ik jullie wat ze moet doen..

    <33


    Lalalalalalalala.

    Haar eigen wil achterna gaan. Als je niet van hem houd moet je geen verkering nemen.,player of niet :'D

    Ik weet ,dat dit moeilijk voor haaar is , maar Beter zonder man, dan met een man die je niet moet.

    Dit is lullig ,maar als ze hem echt niet leuk vind ,dan is het beter om de Relatie zo snel mogelyk te beëindigen, alleen heeft ze daar misschien wat hulp bij nodig ;D

    KARMAA !! fzo.. :$ srry hebk laatst geleerd vn vriendin vn me en benk nu helemaal gek op da woordje en tjaa.. gene idee wat se sou moete doen :$ voor het eerst weetk ff nix wnt ik voel me nie lekker


    We can only learn to love by loving.

    Haay lieverds <3

    nou ik stond vandaag met mijn vriendinnen in de aula en toen trok een vriendin me even mee&vroeg ze dus wat ze met het volgende moet doen.

    Nou ze heeft een vriendje,alleen hij zit in de brugklas >.< en zij zit dus samen met mij in de 2e.Ze heeft nu een dag met hem,maar vind hem eigenlijk niet leuk.Dus ik zei dat ze het moest uitmaken.Dus ze wilde dat net gaan doen&toen hoorden we van 2 andere vriendinnen dat hij in een keer met haar wilde zoenen >.< en ja dus dat was nogal lullig om het uit te maken.En ze staat al bekend als player,dus das helemaal kut als ze het gaat uitmaken.Nu wil ik haar helpen en vraag ik jullie wat ze moet doen..

    <33


    wat kan je doen??? :S


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!