• Ik heb vaak dat ik een pb open en dan denk oke dat moet ik nog lezen of op reageren maar doordat hij dan al gelezen is vergeet ik het. Het lijkt mij handig dat je 'm dan als nieuw kan bewaren net als in je mailbox.

    MODTOEVOEGING:
    Voorstel ingesteld

    Rutger schreef:
    Done :D

    Wanneer je een bericht leest, is er nu een knop om een bericht in te stellen als 'ongelezen'.

    Een map voor berichten die je wilt bewaren staat op de do-list, maar is een stuk ingewikkelder om te programmeren ;)

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 aug 2013 - 18:51 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sever schreef:
    Je kan toch gewoon op "markeer als ongelezen" kliikken?


    Waar? :O


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    (...)

    Dit zou ik inderdaad handig vinden. Zelfs berichten gemarkeerd als ongelezen, als die optie er kwam, zouden namelijk onder een stapel andere berichten verdwijnen. Bovendien zou je met een bewaarmogelijkheid niet steeds bovenaan de pagina hebben staan dat je nog ongelezen berichten had, wat ik een beetje onhandig zou vinden als je ze in werkelijkheid wel al had gelezen.


    Maar dan kan je juist op ongelezen berichten klikken.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben voor ^^


    they come, they go

    Done :D

    Wanneer je een bericht leest, is er nu een knop om een bericht in te stellen als 'ongelezen'.

    Een map voor berichten die je wilt bewaren staat op de do-list, maar is een stuk ingewikkelder om te programmeren ;)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Done :D

    Wanneer je een bericht leest, is er nu een knop om een bericht in te stellen als 'ongelezen'.

    Een map voor berichten die je wilt bewaren staat op de do-list, maar is een stuk ingewikkelder om te programmeren ;)


    Geweldig *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.