• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Verdomme. Verdwijn lekker, hoer. Ik wil je niet in mijn leven. Rot lekker op. Je hebt mijn vader verpest en ik haat gewoon alles aan je. Als jij niet weg gaat, dan verdwijn ik gewoon op een dag. Klerewijf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Loop niet zo te zeiken dom mens, hebben ze eindelijk iets gedaan om die boel hier te verbeteren moet jij weer zeiken.


    26 - 02 - '16

    Ik wil gewoon mijn oordopjes en lekker ontspannen. x_x Buh, ik leen ze niet meer uit.
    En niet iedereen vind hetzelfde een verbetering hoor.


    Your make-up is terrible

    Reminder to self: Niet gaan headbangen als je met je rug tegen de muur zit. You will hurt yourself.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay. Mijn hele arm is rood, warm- ish en dik vanwege een muggenbult.
    This, mosquito, is your last hour.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Crave schreef:
    Verdomme. Verdwijn lekker, hoer. Ik wil je niet in mijn leven. Rot lekker op. Je hebt mijn vader verpest en ik haat gewoon alles aan je. Als jij niet weg gaat, dan verdwijn ik gewoon op een dag. Klerewijf.



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)


    Ohgod, die gif is so cute. D:

    If there's a soulmate, for everyoneeeeee.


    I recycle my thoughts.

    Whenever i'm sad, there is no one who cares


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Welcome fishies to my hook *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Welcome fishies to my hook *.*

    Fishies!!!!!!


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    (...)
    Fishies!!!!!!

    Ja! Hij kwam ineens voorbij op Spotify en toen herinnerde ik me weer hoe ik ooit aan dat lied kwam 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Father schreef:
    Reminder to self: Niet gaan headbangen als je met je rug tegen de muur zit. You will hurt yourself.

    Auw (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Ja! Hij kwam ineens voorbij op Spotify en toen herinnerde ik me weer hoe ik ooit aan dat lied kwam 8D

    Hahah ik heb hem meteen weer geluisterd (hoera)


    I recycle my thoughts.