• komt er ng is een concert in belgië of nederland van tokio hotel en wanneer komt tokio hotel terug van ameika en wanneer komt de nieuwe cd van tokio hotel uit ??

    kweet het veel vrage ma ik wil het egt wete !!

    xX-(K)-Xx

    februarie/maart komt de cd uit.
    wanneer ze wel of niet in Amerika het interesseert me niet tegen woordig is het alleen maar Amerika.
    2009 komen ze pas terug he ;) werd 14 juni duidelijk gemaakt.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    - Februari komt de nieuwe cd uit (ge zal wel al eerder de liedjes kunnen afhalen.dus zo lang zal het niet meer wachten zijn.pak 3maand ofs)
    - In November zijn ze terug in DUITSLAND om tenvolle aan hun CD te werken.
    - Volgend concert? erges i 2009 rond maart/april denk ik.


    Gilles (ll)

    cuwl !! ^^ ik will naar dat concert dan ! :P
    ben dan bijna 16 :D en dan mag ik alleen xD
    nja bijnaa... -_-
    maar ik wil ook die nieuwe dvd van th !! :D


    A Noble was Born in Chaos

    wat TomSexx zegt.. n_n
    ik hoop natuurlijk dat het concert op een saterdag valt dit x wnt dan magk erheen.. :D << jeah i know ik ben geen huge fan meer mr ik hou vn hun concerten :P


    We can only learn to love by loving.

    wat TomSexx zegt.. n_n
    ik hoop natuurlijk dat het concert op een saterdag valt dit x wnt dan magk erheen.. :D << jeah i know ik ben geen huge fan meer mr ik hou vn hun concerten :P

    jah idd
    ik hoop da ook ze dat op een zaterdag is pff
    maar op 3maart was een maandag en heb mijn ouders kunne overtuige da ik toch mocht gaan^^

    dr zijn nu nog 5concerte in amerika ,
    30oktober is de laatste en dan zijn ze trug in duitsland voor hun CD dus dan zal wl rap de cd er zijn en een nieuwe EUROPE TOUR !


    Gilles (ll)

    Check hun site zou ik zeggen?


    No growth of the heart is ever a waste

    februarie/maart komt de cd uit.
    wanneer ze wel of niet in Amerika het interesseert me niet tegen woordig is het alleen maar Amerika.
    2009 komen ze pas terug he ;) werd 14 juni duidelijk gemaakt.

    Das niet helemaal waar
    Iemand die ik ken heeft met TH's platen maatschappij gebeld en die zei dat de cd eind januari uitkwam (DVD begin december)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    (...)
    Das niet helemaal waar
    Iemand die ik ken heeft met TH's platen maatschappij gebeld en die zei dat de cd eind januari uitkwam (DVD begin december)

    juhaa idd
    de CD komt eind januari uit of bgin februari


    Gilles (ll)

    okeeee badankt allemaal die het eve woude zeggen als je wil mag je dees topic sluiten ;)

    xX-(K)-Xx