• Heey,
    Ik heb lomp.
    Ik heb namelijk vanochtend mijn arm gestoten aan de deur klinkt(geen idee hoe) en nu doet mijn arm pijn, als ik iets pak dat ook maar een beetje gewicht heeft. En dat ik kut wand het is mijn rechter arm en daar doe ik alles mee.
    En ik heb net ook nog mijn heup geschaarft door het muurtje in de gang(al helemaal geen idee hoe)

    En nu vind ik me zelf zielig(baby)
    Naja ik verveel me dus ik dag ik meld het ff.
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik rijd altijd tegen paaltjes en stoot mijn hoofd altijd. (nerd)
    maar dat is niet leuk voor je arm.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb vandaag mijn mond verband, mijn pols doet pijn, mijn benen en bovenarmen zijn stijf en mijn knieën liggen open (A)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb vandaag mijn vinger verbrand door een lucifer aan te steken (hoe dom kun je zijn x') ).
    Arme jij, ik heb ook zoiets meegemaakt aan mijn arm (gestoten en daarna keiveel pijn).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het telefoonbotje in mijn elleboog heeft al aardig wat te verduren gehad (cat)


    I clicked my heels and wished for you.

    Sterkte.
    Ik heb drie sneeën onderin mijn voet. Is ook niet echt plezant.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ok, iedereen hier is officieel lomp:Y)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik ben laatst gestruikeldt in het bos, ik viel recht op mijn neus maar ik had mijn heup aan de zijkant (door mijn onder en normale broek heen) geschaaft O.o ook geen idee hoe ik het deed


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ja, auw dus o.o Ik heb niks? :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xBiteMe schreef:
    Het telefoonbotje in mijn elleboog heeft al aardig wat te verduren gehad (cat)


    bestaat er zoiets als een telefoonbotje?
    (kan écht totaal geen biologie hoor, maar kan het zijn dat dat ook je elektrische bot/beentje is?)
    Wat voel ik me dom x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    bestaat er zoiets als een telefoonbotje?
    (kan écht totaal geen biologie hoor, maar kan het zijn dat dat ook je elektrische bot/beentje is?)
    Wat voel ik me dom x')

    is het ook, iedereen noemt dat ding anders. en je bent niet dom, alleen minder intelligent


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik ben de lompste der lompste

    een paar jaar geleden ligt er water op de grond ik zo glijden van nanna ik val niet pok daar lig ik blauwe plek on my ass o.O

    ik val van een dak van een boot

    laat mijn fiets duizend ker omvalle

    en nog vel meer :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    ik ben de lompste der lompste

    een paar jaar geleden ligt er water op de grond ik zo glijden van nanna ik val niet pok daar lig ik blauwe plek on my ass o.O

    ik val van een dak van een boot

    laat mijn fiets duizend ker omvalle

    en nog vel meer :X

    met de mijne er bij


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik ben heel klunzig ; ik struikel over niks,over steentjes,over drempeltjes. ik knal overal tegen aan en verzwik mijn enkel 3 maal daags.. o.o


    We can only learn to love by loving.