• Na de Batman trilogie voor de tweede keer bekeken te hebben, bedacht ik om op eens op quizlet te zoeken naar een verhaal wat daar op aansluit. Wat blijkt? Die is er helemaal niet.

    Ik denk er wel aan te beginnen, dus een verhaal wat start waar de derde film eindigt;

    Bruce Wayne is gewoon terug door de automatische piloot. Alfred zag hem zitten op het terras. Blake, a.k.a Robin, heeft de cave gevonden. enz.

    Zijn er mensen die hier op wachten? (:

    (Ik heb het topic maar even in het stamcafé geplaatst, wist niet waar anders.)

    Ps; Ik heb de comics niet gelezen, enkel de film. Ik weet dat de comics nog een deel heeft, maar die ken ik dus niet, alleen de naam.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:29 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dit hoort bij story problemen.
    Ik zou het misschien lezen - not sure - als het goed geschreven is.
    Trouwens, zou je dat 'einde' niet even in een spoiler kunnen zetten? Mensen die het nog niet gezien hebben weten nu hoe het eindigt. :'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:26 ]

    Hmmm ik heb het niet met Batman. Dus ik ga het niet lezen. Maar als je het doet succes!


    Queer zijn is gewoon alles

    Draculea schreef:
    Dit hoort bij story problemen.
    Ik zou het misschien lezen - not sure - als het goed geschreven is.
    Trouwens, zou je dat 'einde' niet even in een spoiler kunnen zetten? Mensen die het nog niet gezien hebben weten nu hoe het eindigt. :'D

    Slim idee, niet over na gedacht.. (nerd)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hoe heet Batman’s eerste film eigenlijk?

    Thysia schreef:
    Hoe heet Batman’s eerste film eigenlijk?

    van de trilogie? Batman begins ^^ (logisch hm ;p)

    of bedoel je de eerste batman film ever? Dan is het geloof ik die in 1943 uitgekomen en die heet 'gewoon' Batman (als ik het goed heb)
    en anders 'Batman Dracula' in 1964?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:36 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Als het goed geschreven is zou ik het wel willen lezen ja


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Awesome idee!


    If we stand together, we will be UNBROKEN!!